Hvilken version har jeg til min Woody?

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Besvar
Brugeravatar
icepirat
Stoker IV
Stoker IV
11
Indlæg: 108
Tilmeldt: 24 dec 2012 13:58
Mit fyr: Black Star + Woody
Areal: 115 + 28 garage
Brændsel: Piller 8 mm
Fremviser gerne i postnummer: 2650
Geografisk sted: Hvidovre
Blevet takket: 4 gange
Kontakt:

Hvilken version har jeg til min Woody?

Indlæg af icepirat »

Hej alle,

Jeg er som så mange andre ny med hensyn til pillefyr og har egentligt ikke det store problem, fyret kører fint siden det blev startet i september, dog har jeg ind imellem en del slagger eller ophobninger i herden så jeg tjekker løbende.

Mit spørgsmål er, som overskriften siger "hvilken styringsversion" har min Black Star BS1016 og Woody brænderen, spørgsmålet er affødt af at jeg godt kunne tænke mig at opgradere til en nyere version, hvis det kan lade sig gøre?

Det nærmeste jeg kan komme på noget der ligner et versionsnummer er fra typepladen på kedlen - der står "Woody 6" men jeg kan ikke se nogen steder at der er nogen version med det nummer, hvis jeg kigger på NBE'S hjemmeside er der versionsnumre version 7?

Er det overhovedet muligt at opgradere på denne type styring, den har trykknapper.

Håber der er en (eller flere) i forummet der kan hjælpe.

Med venlig hilsen,
icepirat
Med venlig hilsen,
icepirat
Hvidovre
http://stokercloud.dk/dev/icepirat.html

Slettet 15549

Hvilken version har jeg til min Woody?

Indlæg af Slettet 15549 »

Har den 3 eller 5 tryk knapper?
Har du en menu som hedder download?
Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
11
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 47 gange

Hvilken version har jeg til min Woody?

Indlæg af HR LUCCA »

Du kan godt opdatere en V7 styring , du kan se hvilken styring du har ved feks af slukke dit fyr og derefter tage stømmen , når du sætter strøm til igen skiver den hvilken version du har ,jeg mener også det står i styringen , du kan opdatere den fra denne side http://www.nbe.dk/download/chip-versioner.html , du skal bruge et micro sd kort til opdateringen , og skriv dine indstillinger ned for en sikkerheds skyld .
Senest rettet af HR LUCCA 17 nov 2013 23:55, rettet i alt 1 gang.

Besvar