Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Gode ting på Agromek

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Gode ting på Agromek

Indlæg af Falck » 21 jan 2008 14:46

Efter vores rundgang på pilleområdet, syntes jeg at det tegner godt for pillefyring.
Med Passat bioheat og Baxis nyhed som begge er næsten selvkørende, er det jo spørgsmålet, om der nu kommer en helt ny type pillebrugere til.
Det eneste der skal gøres er at fodre dyret, hvis man da ikke har auto påfyldning også.....
Men alt i alt, så syntes jeg der var meget at se på.....
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted


levi

Re: Gode ting på Agromek

Indlæg af levi » 22 jan 2008 20:44

Lyder spændende, og jeg ser frem til det nye de kommer med.

Vil dertil sige - DET VAR PÅ TIDE - endelig kommer de lidt ind i kampen igen :0)

Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Re: Gode ting på Agromek

Indlæg af Falck » 22 jan 2008 22:02

levi skrev:Lyder spændende, og jeg ser frem til det nye de kommer med.

Vil dertil sige - DET VAR PÅ TIDE - endelig kommer de lidt ind i kampen igen :0)
Levi, er du her endnu, blev du ikke sur og smækkede med døren for en uge siden????
Men tiden læger jo alle sår icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Gode ting på Agromek

Indlæg af Ulrik » 22 jan 2008 22:04

Hvad er Passats og Baxis nyhed?
Jeg hørte at Baxi havde noget på vej som blev lagt på hylden igen.
MvH Ulrik©

levi

Re: Gode ting på Agromek

Indlæg af levi » 22 jan 2008 22:14

Falck skrev: Levi, er du her endnu, blev du ikke sur og smækkede med døren for en uge siden????
Men tiden læger jo alle sår icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
If you cant beat them, join them.

Som forhandler, er det ikke væsentligt jeg er her.

Som privatperson, er historien helt anderledes - jeg ved jeg kan bidrage med rigtig mange ting, især på installationsområdet - og disse ting kan jeg tilsyneladende ikke undvære at diskutere.

Jeg blev fornærmet - og med god grund, men min natur byder mig ikke at opgive - kun for en periode, ligesom vejret :0)

Hvis jeg var blevet slettet, var jeg ikke kommet igen - men det kunne jeg jo ikke blive, og så er det jo så frygtelig nemt at logge ind igen når man nu alligevel har en profil.

Derudover fik jeg en del tilkendegivelser fra brugere der havde taget imod mine råd/Vejledninger, og det fik mig overbevist om at selvom jeg er forhandler, så lytter man hvis det er fornuft der kommer ud på skrift.

Det fik mig til at indse at selvom bølgerne ofte går højt, ja så bidrager jeg alligevel med noget - og det er nok for mig :0)


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Gode ting på Agromek

Indlæg af Ulrik » 22 jan 2008 22:26

levi skrev: If you cant beat them, join them.

Som forhandler, er det ikke væsentligt jeg er her.

Som privatperson, er historien helt anderledes - jeg ved jeg kan bidrage med rigtig mange ting, især på installationsområdet - og disse ting kan jeg tilsyneladende ikke undvære at diskutere.

Jeg blev fornærmet - og med god grund, men min natur byder mig ikke at opgive - kun for en periode, ligesom vejret :0)

Hvis jeg var blevet slettet, var jeg ikke kommet igen - men det kunne jeg jo ikke blive, og så er det jo så frygtelig nemt at logge ind igen når man nu alligevel har en profil.

Derudover fik jeg en del tilkendegivelser fra brugere der havde taget imod mine råd/Vejledninger, og det fik mig overbevist om at selvom jeg er forhandler, så lytter man hvis det er fornuft der kommer ud på skrift.

Det fik mig til at indse at selvom bølgerne ofte går højt, ja så bidrager jeg alligevel med noget - og det er nok for mig :0)
Du er bestemt også velkommen på Stoker Pro Forum.
Vi kan alle trænge til en pause.
MvH Ulrik©


Besvar