Nu er det ikke for at lave mudderkastning, men du er måske en smule farvet jeg har tilladt mig at redigere nogle numre i din tekst.pille bruger skrev: Der må jeg så skuffe dig i din betragtning.
1. Har man en serviceaftale, er fyret i gang hurtigst muligt.
2. Der er ikke flere eller alvorligere mangler, end andre fyr.
3. Levetiden er ligesom andre.
4. Udskiftning af dele kan man selv klare, det er så ikke alle andre ( dyrere ) fyr man kan det.
5. Reservedele og andet er generelt billiger.
6. Så hvis man sammenligner pris, kvalitet og service, får man meget for pengene når man vælger en Scotte.
1. Jeg ved ikke med serviceaftalen, men folk venter måneder på opstartsbesøg. og jeg kan da læse forskellige tråde med folk der kontakter NBE uden svar. kompressorkit sendes stadig ud med forkert gevind selv om de er gjort opmærksom på problemet
2. Generelt syntes jeg ikke Scotten er færdigudviklet, der er ikke mange fyr der er ens. men man bliver jo hele tiden klogere.
3. En påstand man ikke har mulighed for at finde sandheden i.
4. Er man i stand til at skifte reservedele på et fyr, kan man vel også på andre.
5. Måske! men hvis man skal bruge flere? jeg har brugt flere Scottedele på 3år end mine 20år med Twinheat.
6. Jeps.