Buffer tank

Diskussion og spørgsmål vedr. kedler, installationen og skorstenen
Akkumuleringstank, VVB, Trækstabilisator
nemocharley

Buffer tank

Indlæg af nemocharley »

du er også sælger...... så her står vi igen.

I kan jo dokumentere jeres påstande om at den danske kombiløsning er den bedste. Så vil jeg se om jeg kan lokke Niels til at skrive et kort indlæg.

mht. value for money så er det nok (jeg ved det ikke, men det kan måske dokumenteres) så er det bedre at købe et kombianlæg fra q-pro end det er at købe et anlæg fra Niels Lyck, Baxis model eller värmebaronen.

levi

Buffer tank

Indlæg af levi »

nemocharley skrev:du er også sælger...... så her står vi igen.

I kan jo dokumentere jeres påstande om at den danske kombiløsning er den bedste. Så vil jeg se om jeg kan lokke Niels til at skrive et kort indlæg.

mht. value for money så er det nok (jeg ved det ikke, men det kan måske dokumenteres) så er det bedre at købe et kombianlæg fra q-pro end det er at købe et anlæg fra Niels Lyck, Baxis model eller värmebaronen.
Jeg lægger skam ikke skjul på jeg er sælger - det står i min signatur icon_cheesygrin.gif

Men en sælger ringer ikke til en sælger - du er tilsyneladende blevet overbevist af Niels om at de udenlandske anlæg er bedre end de danske, - kan jeg så ikke bede om dokumentation for den påstand du fremlægger fordi jeg er sælger ?

Og også gerne hvilke anlæg det er der er bedre (Sammenligningsgrundlag).

Vi er mange grossister som sælger solfangeranlæg fra bla. NBE - hvorfor skulle de være ringere end Q-pro`s eller dem fra Niels af for den sags skyld? - det vil jeg da meget gerne vide, - så vi kan stramme op - og komme op i den liga du mener vi ikke er i (?)...

Når du skriver noget - så må du da underbygge dine påstande, - ellers er det jo bare varm luft...

Jeg kan ikke se jeg beder om noget urimeligt - jeg vil blot gerne have nogle fakta på bordet...

P.S - Det er ikke os der skal dokumentere noget - det er DIG der konstaterer at de udenlandske anlæg er bedre end de danske - så bevisbyrden ligger hos dig!
nemocharley

Buffer tank

Indlæg af nemocharley »

pille bruger skrev:

Hvorfor skule han bruge en dårlig udenlandsk løsning, når han kan bruge en god dansk løsning :mafia:
Forum skulle jo gerne give gode råd, ikke halve løsninger der er dyrere i drift.
Det mener jeg ikke jf. ovenstående.
levi

Buffer tank

Indlæg af levi »

P.P.S - NU må du ikke bliver fornærmet igen Nemo, - men jeg syntes du har en tendens til at komme med en masse udokumenterede påstande udfra din egen overbevisning - det er ikke sagligt, - eller god vejledning hvis du spørger mig.

Jeg vil gerne have når du postulerer noget at du underbygger dine påstande - jeg er faktisk mærkeligt nok meget sjældent enig i det du skriver.

Jeg ved godt jeg er sælger - og jeg ved også godt jeg har mine foretrukne produkter - men det har jeg udfra min erfaring i branchen - som strækker sig over 15 år efterhånden.
levi

Buffer tank

Indlæg af levi »

nemocharley skrev:
Det mener jeg ikke jf. ovenstående.
Nu "gemmer" du dig igen - det indlæg der har intet med mig at gøre, - vil du ikke godt vise mig det jeg beder om ?

På forhånd tak :great:

nemocharley

Buffer tank

Indlæg af nemocharley »

Jeg gemmer mig ikke. Og jeg finder det er påfaldende, at du ikke falder over begge påstande?

Her er et neutralt og sagligt indlæg, som siger lidt af hvert: http://www.solenergi.dk/SEC/rapporter/sec-r-13.pdf
levi

Buffer tank

Indlæg af levi »

nemocharley skrev:Jeg gemmer mig ikke. Og jeg finder det er påfaldende, at du ikke falder over begge påstande?

Her er et neutralt og sagligt indlæg, som siger lidt af hvert: http://www.solenergi.dk/SEC/rapporter/sec-r-13.pdf
Jeg falder skam over begge påstande Nemo - men det er din påstand jeg ikke er enig i.

Det indlæg du linker til kan jeg ikke åbne, - kan du fremhæve det i dokumentet du gerne vil vise mig - og smide ind her i tråden ?
nemocharley

Buffer tank

Indlæg af nemocharley »

Linket er intakt, der skal læses lidt, det kommer du ikke uden om.

Mht Niels Lyck, så vil jeg da gerne vide om du eller andre herinde mener, at han ikke er en autoritet inden for hans felt, som er solvarmesystemer?

http://www.solenergi.dk/SEC/rapporter/sec-r-13.pdf
levi

Buffer tank

Indlæg af levi »

nemocharley skrev:Linket er intakt, der skal læses lidt, det kommer du ikke uden om.

Mht Niels Lyck, så vil jeg da gerne vide om du eller andre herinde mener, at han ikke er en autoritet inden for hans felt, som er solvarmesystemer?

http://www.solenergi.dk/SEC/rapporter/sec-r-13.pdf
Jo Niels Lyck er absolut dygtig til solvarme - men det er der for øvrigt mange andre der også er :)

Men nu er det jo ikke Niels Lyck vi snakker om her, - vi snakker om dine påstande, - og manglende underbygning af disse påstande.

At du er blevet "solgt" af en sælger er ikke ensbetydende med at det er korrekt det der er blevet solgt til dig!.

Du bliver nødt til at dokumentere hvorfor udenlandske anlæg er bedre end de danske måder at bygge solvarmeanlæg op på.

Jeg ved godt linket er intakt - men jeg kan ikke åbne det på den maskine jeg sidder på her :(
Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 39 gange

Buffer tank

Indlæg af J-B »

nemocharley skrev:Linket er intakt, der skal læses lidt, det kommer du ikke uden om.

Mht Niels Lyck, så vil jeg da gerne vide om du eller andre herinde mener, at han ikke er en autoritet inden for hans felt, som er solvarmesystemer?

http://www.solenergi.dk/SEC/rapporter/sec-r-13.pdf
Det er en 13 år gammel rapport du linker til, mon der ikke er sket udvikling på alle punkter siden?

Besvar