Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

PilleMadsen UG

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar

Hvor mange Stjerner vil du give PilleMadsen UG

5 (Bedst)
78
93%
4
3
4%
3
1
1%
2
1
1%
1 (Dårligst)
1
1%
 
Afgivne stemmer: 84

kimchris
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 73
Tilmeldt: 24 jul 2011 21:44
Mit fyr: woody 16 kw på bs20
Areal: 160 m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9610
Årligt forbrug: ca. 8,5 tons
Geografisk sted: Haverslev
Modtaget likes: 1 gang

PilleMadsen UG

Indlæg af kimchris » 18 apr 2013 08:07

Så har jeg for første gang bestilt piller hos pillemadsen. Bestilte i søndags, med fragtshoppen som leverandør. Har modtaget ordrebekræftelse på mail fra dem samme dag. Så er spændt på hvornår de ankommer, har nemlig ikke hørt noget fra nogen af parterne siden jeg fik ordrebekræftelsen.

Hvor meget kommunikation plejer der at være i forbindelse med handlen ind til de er leveret.

Mvh KIm


Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

PilleMadsen UG

Indlæg af Bigfoot » 18 apr 2013 09:57

kimchris skrev:Så har jeg for første gang bestilt piller hos pillemadsen. Bestilte i søndags, med fragtshoppen som leverandør. Har modtaget ordrebekræftelse på mail fra dem samme dag. Så er spændt på hvornår de ankommer, har nemlig ikke hørt noget fra nogen af parterne siden jeg fik ordrebekræftelsen.

Hvor meget kommunikation plejer der at være i forbindelse med handlen ind til de er leveret.

Mvh KIm
fragtshoppen plejer at ringe enten dagen inden, eller også om morgenen hvor de kommer med dem.

Ved mig, da ringede de dagen inden, at de hentede mine varer næste dag, og de ringede så også igen om morgenen, at nu var de undervejs, og de ville være der ca klokken 12.

Virkelig en god kundeservice. Jeg bestilte om mandagen, og fik leveret onsdag.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

calle

PilleMadsen UG

Indlæg af calle » 18 apr 2013 21:13

kimchris skrev:Så har jeg for første gang bestilt piller hos pillemadsen. Bestilte i søndags, med fragtshoppen som leverandør. Har modtaget ordrebekræftelse på mail fra dem samme dag. Så er spændt på hvornår de ankommer, har nemlig ikke hørt noget fra nogen af parterne siden jeg fik ordrebekræftelsen.

Hvor meget kommunikation plejer der at være i forbindelse med handlen ind til de er leveret.

Mvh KIm
Du kan altid ringe til Fragtshoppen og få en statusmelding. De er mega flinke.

Venlig hilsen

Denmark
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 okt 2012 10:51
Mit fyr: Vølund pellux 100
Areal: 170+100garage
Brændsel: Jerome 8mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 8970
Dagligt forbrug: 22kg
Årligt forbrug: 4700kg
Geografisk sted: Norup
Kontakt:

PilleMadsen UG

Indlæg af Denmark » 07 sep 2013 17:28

Jeg skal have mit nye fyr ind på lørdag , gad vide om jeg kan må at få 3 paller hjem fra pillemadsen inden næste weekend, med fragt fra fragtshoppen ,
Tror i det , hvis jeg nu betaler med kort og gør det mandag morgen

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

PilleMadsen UG

Indlæg af Lintz » 07 sep 2013 17:40

Denmark skrev:Jeg skal have mit nye fyr ind på lørdag , gad vide om jeg kan må at få 3 paller hjem fra pillemadsen inden næste weekend, med fragt fra fragtshoppen ,
Tror i det , hvis jeg nu betaler med kort og gør det mandag morgen
Hvorfor ikke - Hvis du ringer til Allan mandag kl 08,00 og bestiller samt betaler med kort (husk 1,4% i gebyr) samt tager kontakt til fragtshoppen med det samme derefter kan jeg ikke se at der er noget problem i det - Selvfølgelig kan der være et eller andet med at han måske ikke kommer i dit område i næste uge.

Prøv.......
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Denmark
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 okt 2012 10:51
Mit fyr: Vølund pellux 100
Areal: 170+100garage
Brændsel: Jerome 8mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 8970
Dagligt forbrug: 22kg
Årligt forbrug: 4700kg
Geografisk sted: Norup
Kontakt:

PilleMadsen UG

Indlæg af Denmark » 07 sep 2013 18:33

Jeg hører mandag om det er muligt

Slettet 15549

PilleMadsen UG

Indlæg af Slettet 15549 » 07 sep 2013 23:29

Denmark skrev:Jeg hører mandag om det er muligt
Ellers kan jeg varmt anbefale psk trans de køre dog ikke fra pillemadsen men energi 7 og træpillehuset.
Du kan betale både piller og fragt pr efterkrav med dankort hos vognmand

Brugeravatar
hestetyv
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 149
Tilmeldt: 19 dec 2011 12:42
Areal: 136
Brændsel: Naturgas
Fremviser gerne i postnummer: 5672
Geografisk sted: V.Hæsinge
Modtaget likes: 2 gange
Fødselsdag

PilleMadsen UG

Indlæg af hestetyv » 10 sep 2013 08:20

Jeg har netop købt og fået leveret med fragtshoppen. Alt gik bare efter planen, og der blev leveret inden for de lovet 10 hverdage. Pillerne var perfekte, ingen skader på poserne, som jeg ellers har oplevet de gange jeg har bestilt pillerne i DK, og alt var som forventet. Så det er helt klart et sted jeg vil handle igen, og fragtshoppen har jeg brugt en gang før, og de leverer uden nogle problemer. Så top anbefaling til begge firmaer her fra.
/Claus

calle

PilleMadsen UG

Indlæg af calle » 10 sep 2013 19:35

3 paller German Pellets fra Pillemadsen kom med Fragtshoppen i dag. Betalte bare pillerne ved bankoverførsel og sparede kortgebyret.

De er kørt ind og stablet :great:

Venlig hilsen

jopa

PilleMadsen UG

Indlæg af jopa » 10 sep 2013 20:43

calle skrev:3 paller German Pellets fra Pillemadsen kom med Fragtshoppen i dag. Betalte bare pillerne ved bankoverførsel og sparede kortgebyret.

De er kørt ind og stablet :great:

Venlig hilsen
Ok kan det betale sig at få fragtet til Storkbh så er det vel en specil god deal når og hvis der kommer flere afgifter på dem.
Så fatter jeg ikke at der er nogen der køber piller i DK 8)


Besvar