Alpha 25/60-180

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Alpha 25/60-180

Indlæg af Tom_AT »

Bigfoot skrev:
Jeg kiggede på en ny bil....
I danmark koster den 450.000
I tyskland koster den 190.000

i snit 320.000 kr. Skal jeg så gå ud til forhandleren og foreligge ham den pris?
:cry: :roll:

hvis den kan fås til 1499 ved dvcenter, så skal du da ikke regne med at nogen vil betale 1500 ved dig. Det er jo derfor at folk skriver til dig, at prisen er lidt skæv.
Det er muligt at den stadig er ny, men i form af at du sælger den her, så er den pr definition brugt.... :?
Jeg har min tvivl om garantien egentlig er gældende, hvis man sælger den privat.

Er der ikke noget med at garanti bortfalder ved privatsalg?
Arh?
En brugt bil med garanti beholder skam stadig garantien, selvom den bliver solgt privat.

levi

Alpha 25/60-180

Indlæg af levi »

Bigfoot skrev:
Jeg kiggede på en ny bil....
I danmark koster den 450.000
I tyskland koster den 190.000

i snit 320.000 kr. Skal jeg så gå ud til forhandleren og foreligge ham den pris?
:cry: :roll:

hvis den kan fås til 1499 ved dvcenter, så skal du da ikke regne med at nogen vil betale 1500 ved dig. Det er jo derfor at folk skriver til dig, at prisen er lidt skæv.
Det er muligt at den stadig er ny, men i form af at du sælger den her, så er den pr definition brugt.... :?
Jeg har min tvivl om garantien egentlig er gældende, hvis man sælger den privat.

Er der ikke noget med at garanti bortfalder ved privatsalg?
Garantien gælder skam stadig på pumpen uanset hvem der sælger den, - der står dato for produktion på pumpen, - og er den under 30 måneder gammel (Som grundfos giver i garanti) - kan du få den byttet hos alle forhandlere i DK (Hvis de naturligvis vil yde en ordentlig service).

Jeg har byttet flere Grundfos pumper som ikke var købt hos mig, - og jeg har altid fået dem byttet hos Grundfos uden nogen form for problemer :great:
søren ø
Supporter
Supporter
17
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Alpha 25/60-180

Indlæg af søren ø »

Det var sgu da den ringeste form for sammenligning med biler fra 2 lande......men undskyld jeg sætter noget til salg herinde, undrer mig bare over alt den spanming man skal igennem, måske man skulle få sig et liv.......
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.
Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
15
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Blevet takket: 440 gange

Alpha 25/60-180

Indlæg af John Skov Jensen »

søren ø skrev:Det var sgu da den ringeste form for sammenligning med biler fra 2 lande......men undskyld jeg sætter noget til salg herinde, undrer mig bare over alt den spanming man skal igennem, måske man skulle få sig et liv.......
Så sæt da varen til salg en god pris i stedet for et fesent tilbud der knap matcher Dvcenter
Folk herinde er prisbeviste, det er der da ikke noget nyt i.
Et tilbud der egentlig ikke er et tilbud men bare en alm lav pris kan man lige så godt sætte i DBA
Tommy71
Stoker II
Stoker II
11
Indlæg: 33
Tilmeldt: 15 nov 2012 00:29
Mit fyr: Tb-mini
Areal: 136 m2
Brændsel: Barlinek 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 6200
Geografisk sted: 6200 Aabenraa, Kliplev

Alpha 25/60-180

Indlæg af Tommy71 »

Nu står jeg ikke lige og mangler sådan en pumpe, men har netop set nævnte model i Tyskland til 165 € incl levering ( sendes kun i Tyskland )

Brugeravatar
klinten
Stoker XIV
Stoker XIV
13
Indlæg: 998
Tilmeldt: 19 apr 2011 23:52
Mit fyr: Scotte 10 kW
Areal: 160
Brændsel: 8 mm
Fremviser gerne i postnummer: 3320
Årligt forbrug: ca. 5-6 ton
Geografisk sted: 3320, Skævinge, nordsjælland
Blevet takket: 1 gang

Alpha 25/60-180

Indlæg af klinten »

Tommy71 skrev:Nu står jeg ikke lige og mangler sådan en pumpe, men har netop set nævnte model i Tyskland til incl levering ( sendes kun i Tyskland )
Og hvad skulle man så bruge det til når den kun sendes i tyskland? Du kan jo sikkert også få den meget billigere i Etiopien, men det hjælper jo heller ikke.
Mvh. Simon Klint

Tag ikke livet for seriøst, du kommer ikke levende ud af det alligevel.
Min Fyr:
http://stokercloud.dk/dev/klinten.html
søren ø
Supporter
Supporter
17
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Alpha 25/60-180

Indlæg af søren ø »

Øhhh har vist aldrig skrevet tilbud nogle steder. At prisen er den samme som dvcenter kan ikke hidse mig op. Det er den eneste pris jeg har fundet der matcher og den er ikke på lager. Men for at tage den fra begyndelsen; jeg skulle bruge en pumpe og min kammerat skulle bruge 2 stk. Finder dem på nettet til 1500 men med ukendt leveringstid..... Da vi efter en uge ikke har hørt nærmere køber jeg i sanistål men der skal man købe i sæt af 2 for at prisen blivet god. Derfor er den i overskud nu. Pris 1280 pr. Stk plus moms. Derfor kom den herind og bare rolig, den er også på g&g.....
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.
Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
16
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 21 nov 2007 10:21
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 98 gange
Blevet takket: 46 gange

Alpha 25/60-180

Indlæg af thoken »

klinten skrev:
Og hvad skulle man så bruge det til når den kun sendes i tyskland? Du kan jo sikkert også få den meget billigere i Etiopien, men det hjælper jo heller ikke.
Hej.
Det er sgu racistisk hvis den kan købes billigere i Etiopien icon_cheesygrin.gif

Undskyld, kunne ikke lade være icon_cheesygrin.gif

Mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.
http://stokercloud.dk/dev/thoken.html
newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 13 gange

Alpha 25/60-180

Indlæg af newpas »

Har liger købt tilsvarende på guloggratis til 900 incl forsendelse, så som der skrives skal du nok være heldig for at få et bud!
rezo
Stoker IV
Stoker IV
17
Indlæg: 134
Tilmeldt: 09 feb 2007 20:17
Mit fyr: Woody 16kW V6 BS semirens
Areal: 230 m2 + VVB 110L
Brændsel: Harvest Energy
Årligt forbrug: 5.5 Ton
Geografisk sted: Nordsjælland

Alpha 25/60-180

Indlæg af rezo »

levi skrev:
Øhm, - det er 1 krone dyrere end vi tager for en ny med kvittering & garanti... :shock:

Undre mig at levi ikke bliver irettesat af en redaktør men sådan er der jo så meget....han prøver jo egentligt at ødelægge et salg for en bruger der bare prøver at bruge dette forum. Om den kan købes billigere et andet sted er vel kun den købe interesserede der kan være interesseret i og ikke en forhandler, og derfor købers opgave at finde den beste pris. Dårlig stil.

Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
Vær venlig at gøre opmærksom på at produktet er solgt.

Besvar