Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Her kan alle forhandlere sælge deres produkter.
Det gælder både træpiller, stokerfyr osv.
Ligeledes er forhandlere og producenter velkommen til at informere os om nye produkter osv.
Forumregler
Her kan alle forhandlere skrive nyheder, sælge produkter osv.
Når emnet ikke længere er gældende, bedes I skrive det i emnet som en tilføjelse.
For andre brugere end forhandleren er det kun tilladt at spørge ind til produktet og/eller firmaet.
Alt andet vil blive betragte som spam og slettes uden varsel.
Besvar
Brugeravatar
Thomas83
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 454
Tilmeldt: 13 jan 2011 13:06
Mit fyr: Pilevang Type PA Med Iltstyring
Areal: 220 kun gulvvarme
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Dagligt forbrug: 10 - 32kg
Årligt forbrug: 5,5ton
Geografisk sted: Slagelse

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Indlæg af Thomas83 » 26 jan 2013 23:05

Jeg kunne godt bruge et større sortiment med rørbære f.eks skinnesystemer
Online fyrdata: http://thomas83.stokerlog.dk
Sonnenkraft Solvarme 5stk Idmk paneler,Sks c3 styrring, 1500l akkumuleringstank i fyrrum
og 400l vvb i huset.
Solcelleanlæg: 6Kwh - 30stk Himin hg200 paneler og Sma Sunny Tripower 6000tl inverter 38° stik syd


Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
Indlæg: 10378
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Givet likes: 101 gange
Modtaget likes: 269 gange
Kontakt:

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Indlæg af thy » 26 jan 2013 23:06

hva med noget vejledning i valg af led belysning...

det er ikke sårn bare lige at samligne,og muldvarpen vil helst ikke op før man har fået lidt syn for sagen..

nogle videoer af hvordan skifter man lige... radiatorventil,pumpe, osv..

feks video af pillefyret kørende for at høre lyden af feks blæser i pille brænde ovn..

feks.. en fælles køb over bæltet hvor man så kunne hente bestilte varer hver fredag efter 14(eksempel) på en adresse på fyn eller parkerings plads sometider kan det jo lige være nogle små ting der entelig bliver fordyre i fragt..

måske en eller flere rundt om i landet der lige kunne ligge inde med det mest nødvendige hvis fyret eller lign dør lørdag kl 15..
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

nicolaj mogensen
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 93
Tilmeldt: 03 feb 2010 22:04
Mit fyr: bio18
Areal: 150
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Årligt forbrug: håber 5 tons
Geografisk sted: sindal

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Indlæg af nicolaj mogensen » 26 jan 2013 23:09

hej

måske en butik nord for fjorden ??

Brugeravatar
Thomas83
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 454
Tilmeldt: 13 jan 2011 13:06
Mit fyr: Pilevang Type PA Med Iltstyring
Areal: 220 kun gulvvarme
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Dagligt forbrug: 10 - 32kg
Årligt forbrug: 5,5ton
Geografisk sted: Slagelse

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Indlæg af Thomas83 » 26 jan 2013 23:10

Og lige en ting mere nemlig fri levering til døren ved køb over et x antal kroner
Online fyrdata: http://thomas83.stokerlog.dk
Sonnenkraft Solvarme 5stk Idmk paneler,Sks c3 styrring, 1500l akkumuleringstank i fyrrum
og 400l vvb i huset.
Solcelleanlæg: 6Kwh - 30stk Himin hg200 paneler og Sma Sunny Tripower 6000tl inverter 38° stik syd

levi

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Indlæg af levi » 26 jan 2013 23:59

MartinLau skrev:Det er vel altid svært at bevæge sig ind på et nyt/andet område. Der er for det meste allerede nogen som gør et godt stykke arbejde.

Men HiFi (det semi-billige til rimelige penge) eller brygudstyr/råvarer er områder, som jeg gerne smider penge efter.
Hej Martin jeg tror du misforstår, - vi søger ikke nye områder, - vi søger at UDBYGGE de områder vi i forvejen er stærke i, - så vi kan blive endnu stærkere - HIFI køber jeg også gerne - og gerne meget icon_cheesygrin.gif , - men det er vist lidt langt fra VVS/EL Branchen :great:


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Indlæg af Tom_AT » 27 jan 2013 00:18

levi skrev:
Hej Martin jeg tror du misforstår, - vi søger ikke nye områder, - vi søger at UDBYGGE de områder vi i forvejen er stærke i, - så vi kan blive endnu stærkere - HIFI køber jeg også gerne - og gerne meget icon_cheesygrin.gif , - men det er vist lidt langt fra VVS/EL Branchen :great:
Det må da vist også siges at være et område hvor der er så mange aktører allerede at det er svært at gøre rentabelt. Ikke mindst fordi jeg vil påstå at man skal holde sig til det man er god til. Man går jo heller ikke i Bilka for at købe nyt TV eller ny Computer :-)

Brugeravatar
Paw Nielsen
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 133
Tilmeldt: 07 feb 2012 18:54
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7140
Årligt forbrug: 4-5 Ton
Geografisk sted: Hostrup ved Hedensted

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Indlæg af Paw Nielsen » 27 jan 2013 00:36

Kan kun tilslutte mig Thomas83, og sige et godt udvalg af rørbæringer. Jeg har flere gange ledt forgæves efter det system med skinner. Og er endt ved brødrene dahl. Det er ikke det store problem for mig i kraft af at jeg handler der en smule i forbindelse med arbejdet, men tror det er meget svært at finde et sted at købe for de fleste gør det selv folk.
Vil også sige det grå pvc man kan komme udenpå rørisolering. Det er faktisk lidt af et detektivarbejde overhovedet at finde et sted der handler med det. Jeg har godtnok fundet et sted man kan købe det, men jeg har kun fundet ET sted. Og det er jo altid godt med konkurence icon_cheesygrin.gif
Du kan sende en pb, så kan jeg fortælle hvor du kan gå lidt på inspirationshoppetur. Mht. det grå pvc folie icon_cheesygrin.gif
Nu med pillesilo evolution2. Med hjul og påfyldningsluge i siden!!!

Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Modtaget likes: 440 gange

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Indlæg af John Skov Jensen » 27 jan 2013 04:46

Der mangler et komplet sortiment af Atmos reservedele. At bare sælge nye kedler til gode priser er ikke nok, man skal også kunne tilbyde alle reservedelene

Renevinum
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 602
Tilmeldt: 18 jan 2012 20:34
Mit fyr: Benekov mgm15 fra 2007
Areal: 214m2
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6780
Geografisk sted: 6780 Skærbæk, sønderjylland
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 3 gange

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Indlæg af Renevinum » 27 jan 2013 07:54

Paw Nielsen skrev:Kan kun tilslutte mig Thomas83, og sige et godt udvalg af rørbæringer. Jeg har flere gange ledt forgæves efter det system med skinner. Og er endt ved brødrene dahl. Det er ikke det store problem for mig i kraft af at jeg handler der en smule i forbindelse med arbejdet, men tror det er meget svært at finde et sted at købe for de fleste gør det selv folk.
Vil også sige det grå pvc man kan komme udenpå rørisolering. Det er faktisk lidt af et detektivarbejde overhovedet at finde et sted der handler med det. Jeg har godtnok fundet et sted man kan købe det, men jeg har kun fundet ET sted. Og det er jo altid godt med konkurence icon_cheesygrin.gif
Du kan sende en pb, så kan jeg fortælle hvor du kan gå lidt på inspirationshoppetur. Mht. det grå pvc folie icon_cheesygrin.gif

Det kunne jeg også godt bruge noget af, hvor har du fundet det ?

Bjarne B.
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 777
Tilmeldt: 27 nov 2011 12:09
Mit fyr: Atmos 32 og Scotte 16kw
Areal: 166 + 100
Brændsel: træ og piller
Geografisk sted: Nordjylland
Givet likes: 11 gange
Modtaget likes: 15 gange

Dansk Vvs-center - Søger inspiration :)

Indlæg af Bjarne B. » 27 jan 2013 09:19

Når i nu i forvejen sælger ting til byggeriet, blandt andet rør i hele længder, kunne i udbygge med diverse profiljern i både små og store dimensioner. Eventuelt så alt op til 100mm var lagervare og derover kunne det bestilles.

Og nå ja så skal vi altså snart have en butik lige nord for limfjorden. :great: Som det er nu kan jeg kun købe små ting, der ikke er for dyre i fragt.


Besvar