Forskellige problemer med Scotten

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
EKP
Stoker XII
Stoker XII
15
Indlæg: 676
Tilmeldt: 27 okt 2008 18:29
Mit fyr: Atmos DC50+Scotte Black Star 16Kw.
Areal: 240+ 10 i fyrrum
Brændsel: En pind her og en sæk der
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: Svært at sige
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Hjørring
Blevet takket: 1 gang

Forskellige problemer med Scotten

Indlæg af EKP »

HR LUCCA skrev:Det er godt du fandt fejlen :) men anskaf dig en el tænder og en lysmåler det er gerne dem der står af .og det sker altid på et dumt tidspunkt . de er ikke særlig dyre ca 250 kr for begge to
Det er jeg udemærket klar over men jeg bor ikke lige tæt på en biks hvor jeg bare kan smutte ind og købe dem. Jeg ville også have haft en ekstra glassikring til styringen men som sagt havde vvs'eren det ikke med selvom jeg bad om det.

Perschultz2
Stoker III
Stoker III
11
Indlæg: 86
Tilmeldt: 18 jun 2012 17:32
Mit fyr: Scotte 10kw
Areal: 180
Brændsel: Presset trævare
Fremviser gerne i postnummer: 2640
Dagligt forbrug: 25
Årligt forbrug: 4,1 ton
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Forskellige problemer med Scotten

Indlæg af Perschultz2 »

Handel på nettet er blandt andet godt for folk med flade cykler, manglende bil eller for langt til butikken.
Nemt og smertefrit kan omtalte varer erhverves ved at futte ind på DVcenter.dk´s hjemmeside, Hedestoker.dk, Scotte.dk eller en af de mange andre. Her bestilles, og vupti - så er der post.
EKP
Stoker XII
Stoker XII
15
Indlæg: 676
Tilmeldt: 27 okt 2008 18:29
Mit fyr: Atmos DC50+Scotte Black Star 16Kw.
Areal: 240+ 10 i fyrrum
Brændsel: En pind her og en sæk der
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: Svært at sige
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Hjørring
Blevet takket: 1 gang

Forskellige problemer med Scotten

Indlæg af EKP »

Perschultz2 skrev:Handel på nettet er blandt andet godt for folk med flade cykler, manglende bil eller for langt til butikken.
Nemt og smertefrit kan omtalte varer erhverves ved at futte ind på DVcenter.dk´s hjemmeside, Hedestoker.dk, Scotte.dk eller en af de mange andre. Her bestilles, og vupti - så er der post.
Det du ikke er klar over er at når man kommer nord for limfjorden så betyder 80 kr. i porto at man ikke bare "wupti" bestiller :)

Jeg venter lige til jeg skal have nogle flere ting så portoen ikke kommer til at udgøre så stor en del af prisen :great:
Flemming DJ
Stoker XVI
Stoker XVI
14
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 06 nov 2009 13:39
Mit fyr: Opop + Sonnenkraft
Areal: 129 m2
Brændsel: RW Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9740
Dagligt forbrug: Solskin en masse ;-)
Årligt forbrug: Ca. 4,1 ton
Geografisk sted: Jerslev J, Vendsyssel
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 3 gange

Forskellige problemer med Scotten

Indlæg af Flemming DJ »

LOL :lol:
Mvh Flemming

Bilpleje i Nordjylland: http://duensmobilebilpleje.dk
Perschultz2
Stoker III
Stoker III
11
Indlæg: 86
Tilmeldt: 18 jun 2012 17:32
Mit fyr: Scotte 10kw
Areal: 180
Brændsel: Presset trævare
Fremviser gerne i postnummer: 2640
Dagligt forbrug: 25
Årligt forbrug: 4,1 ton
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Forskellige problemer med Scotten

Indlæg af Perschultz2 »

Undskyld - naturligvis, den var da liiige på kanten:)
Men.. - hvad så med 30 kroner i forsendelse fra Q-Pro.dk for en tænder og en lysmåler. Er det stadig "No Wupti" eller er det under smertegrænsen?

:)

EKP
Stoker XII
Stoker XII
15
Indlæg: 676
Tilmeldt: 27 okt 2008 18:29
Mit fyr: Atmos DC50+Scotte Black Star 16Kw.
Areal: 240+ 10 i fyrrum
Brændsel: En pind her og en sæk der
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: Svært at sige
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Hjørring
Blevet takket: 1 gang

Forskellige problemer med Scotten

Indlæg af EKP »

Perschultz2 skrev:Undskyld - naturligvis, den var da liiige på kanten:)
Men.. - hvad så med 30 kroner i forsendelse fra Q-Pro.dk for en tænder og en lysmåler. Er det stadig "No Wupti" eller er det under smertegrænsen?

:)
Det er lige 30 kr. for meget i det her postnummer :D

Nu skal jeg fortælle en lille historie fra det virkelige liv. En af områdets største entreprenører har en lille gesjæft med nogle store haller hvor han gemmer alt det skrammel han river ned fra diverse ejendommer (toiletter, tagplader, isolering osv.). På Sjælland ville det blive smidt på forbrændingen men han tjener altså først penge på at fjerne det og derefter sælger han det igen. Hver lørdag har han så åbent et par timer hvor man kan gå ind og handle og betale kontant naturligvis. Jeg havde så købt en gammel ekspansionsbeholder til 100 kr. hvor han forsikrede mig om at den intet fejlede og var i fin kvalitet. Da jeg så går hjem for at skrabe overfladerusten af konstaterer jeg at den er gennemtærret 2 steder. Ugen efter går jeg ind for at brokke mig eftersom han hårdnakket påstod at den var i fin kvalitet uden rust (ellers ville jeg have brugt noget mere tid på at tjekke den ordentligt).

Han nægter mig så at have solgt den og jeg må stå og brokke mig i 10 min. hvor jeg truer med at det er sidste gang jeg køber noget hos ham hvis det er sådan han behandler kunderne. Han ender med at give mig 50 kr. tilbage og i arrigskab smider jeg den gamle beholder i porten.

Det skal så siges at manden der styrer den lille gesjæft er direktøren selv og en af byens absolut mest velhavende personer. Han ligner noget der er løgn men 50 kr...........dem giver han sgu ikke retur uden videre. Og jeg sikker på at han heller ikke ville bruge 30 kr. på at få sendt noget som helst :)
Søren-R
Stoker VIII
Stoker VIII
12
Indlæg: 311
Tilmeldt: 31 dec 2011 07:16
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 125
Brændsel: 8 mm Fågelfors
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Årligt forbrug: 3,5 T
Geografisk sted: Hjørring
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 2 gange

Forskellige problemer med Scotten

Indlæg af Søren-R »

Og så er det ikke engang løgn, kender han udmærket icon_cheesygrin.gif
Men hvem gør ikke det her i Hjørring området.

Men vi kunne jo gå sammen om at handle ved Q-pro ? :great:
Du må aldrig tro du er værdiløs.
Du kan altid bruges som et dårligt eksempel
Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
12
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

Forskellige problemer med Scotten

Indlæg af Skiveren »

Søren-R skrev:Og så er det ikke engang løgn, kender han udmærket icon_cheesygrin.gif
Men hvem gør ikke det her i Hjørring området.

Men vi kunne jo gå sammen om at handle ved Q-pro ? :great:
Ja... Og jeg vil også gerne være med på en omgang samkøb... Kanon ide.. Det er jo netop i også VendeHans ånd.... icon_cheesygrin.gif
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø
Perschultz2
Stoker III
Stoker III
11
Indlæg: 86
Tilmeldt: 18 jun 2012 17:32
Mit fyr: Scotte 10kw
Areal: 180
Brændsel: Presset trævare
Fremviser gerne i postnummer: 2640
Dagligt forbrug: 25
Årligt forbrug: 4,1 ton
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Forskellige problemer med Scotten

Indlæg af Perschultz2 »

EKP skrev:
Det er lige 30 kr. for meget i det her postnummer :D

Nu skal jeg fortælle en lille historie fra det virkelige liv. En af områdets største entreprenører har en lille gesjæft med nogle store haller hvor han gemmer alt det skrammel han river ned fra diverse ejendommer (toiletter, tagplader, isolering osv.). På Sjælland ville det blive smidt på forbrændingen men han tjener altså først penge på at fjerne det og derefter sælger han det igen. Hver lørdag har han så åbent et par timer hvor man kan gå ind og handle og betale kontant naturligvis. Jeg havde så købt en gammel ekspansionsbeholder til 100 kr. hvor han forsikrede mig om at den intet fejlede og var i fin kvalitet. Da jeg så går hjem for at skrabe overfladerusten af konstaterer jeg at den er gennemtærret 2 steder. Ugen efter går jeg ind for at brokke mig eftersom han hårdnakket påstod at den var i fin kvalitet uden rust (ellers ville jeg have brugt noget mere tid på at tjekke den ordentligt).

Han nægter mig så at have solgt den og jeg må stå og brokke mig i 10 min. hvor jeg truer med at det er sidste gang jeg køber noget hos ham hvis det er sådan han behandler kunderne. Han ender med at give mig 50 kr. tilbage og i arrigskab smider jeg den gamle beholder i porten.

Det skal så siges at manden der styrer den lille gesjæft er direktøren selv og en af byens absolut mest velhavende personer. Han ligner noget der er løgn men 50 kr...........dem giver han sgu ikke retur uden videre. Og jeg sikker på at han heller ikke ville bruge 30 kr. på at få sendt noget som helst :)
Havde vi sådan nogle flinke kunder her på Sjælland, så kunne vi også tjene 50 Kroner på en rusten bøtte og alligevel få varen retur :)
EKP
Stoker XII
Stoker XII
15
Indlæg: 676
Tilmeldt: 27 okt 2008 18:29
Mit fyr: Atmos DC50+Scotte Black Star 16Kw.
Areal: 240+ 10 i fyrrum
Brændsel: En pind her og en sæk der
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: Svært at sige
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Hjørring
Blevet takket: 1 gang

Forskellige problemer med Scotten

Indlæg af EKP »

Skiveren skrev:
Ja... Og jeg vil også gerne være med på en omgang samkøb... Kanon ide.. Det er jo netop i også VendeHans ånd.... icon_cheesygrin.gif
Ja der er flere der kender ham kan jeg høre - turde ikke nævne navne da han helt sikkert vil forsøge at rippe mig for nogle penge ved at sagsøge mig for injurier :lol:

Har også en kammerat der prøvede at købe en ældgammel stensorteringsmaskine som han ville have 70.000 kr. for.....det var mere end hvad en ny kostede og han var i øvrigt kun interesseret fordi han havde en grusgrav. Det endte med han slet ikke fik solgt den til ham så han er sgu en sjov fætter.

Besvar