Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af MortenW » 22 dec 2012 09:46

Rene`larsen skrev:

ja du læser dem åbenbart ikke selv. som ekopower skriver var det kunden der der havde akvokat på, så hvem truer hvem

Rene Rene Rene :shock:

P.S. Skal som en slut bemærkning blot orientere, at der er stævninger på vej, fra brugere af Ekoheat fyret. Bemærk understregningen under "brugere", hvad vil sige at der er flere der stævner.

Endvidere ved jeg at et forsikrings selskab, er gået på undersøgelse omkring Ekoheat pillefyret.

God Jul til jer alle sammen :P


Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af Rene`larsen » 22 dec 2012 10:56

MortenW skrev:

Rene Rene Rene :shock:

P.S. Skal som en slut bemærkning blot orientere, at der er stævninger på vej, fra brugere af Ekoheat fyret. Bemærk understregningen under "brugere", hvad vil sige at der er flere der stævner.

Endvidere ved jeg at et forsikrings selskab, er gået på undersøgelse omkring Ekoheat pillefyret.

God Jul til jer alle sammen :P


Morten Morten Morten

Det ændre ikke ved sandheden
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer

Jesperhop
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 12
Tilmeldt: 10 nov 2012 21:31

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af Jesperhop » 22 dec 2012 17:16

MortenW skrev:
Er Ekopower's venner ordblinde eller hvad. new5

Vi har haft begyndende tilbage brand, ikke total nedsmeltning. - Læs dog min tråd igen :P
Morten Morten...,... hvor mange pillefyr med nedfalds slange tror du der har prøvet at slå gen er blevet varm
og smeltet lidt?? Jeg tror at der er flere tusinde pillefyr ejer som har prøvet dette.
Og så er det sku lige meget hvilket mærke fyret er.
Men tænk hvis alle som har været ude for det, begyndte at stævne fabrikantefne, så var der nok ikke advokater
nok i lille Danmark :-)
PS og vedr. stavefejl, så kik lige dit eget oprettet emne (brandt i Ekoheat) :-)
God jul også til dig Morten og nu håber jeg ikke at din slange
smelter på dit nye fyr :-) Men så høre vi jo nok om endnu et brændt fyr :-)

Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af kovas » 22 dec 2012 21:15

Jesperhop skrev: Morten Morten...,... hvor mange pillefyr med nedfalds slange tror du der har prøvet at slå gen er blevet varm
og smeltet lidt?? Jeg tror at der er flere tusinde pillefyr ejer som har prøvet dette.
Og så er det sku lige meget hvilket mærke fyret er.
Men tænk hvis alle som har været ude for det, begyndte at stævne fabrikantefne, så var der nok ikke advokater
nok i lille Danmark :-)
PS og vedr. stavefejl, så kik lige dit eget oprettet emne (brandt i Ekoheat) :-)
God jul også til dig Morten og nu håber jeg ikke at din slange
smelter på dit nye fyr :-) Men så høre vi jo nok om endnu et brændt fyr :-)
Hej .
Jeg sidder og undre mig!
Hvad er det der får en pillebruger, tilmeldt 10 november og med 11 indlæg bag sig , til at starte et korstog mod en som har haft en dårlig oplevelse med et fyr af samme fabrikat som det han selv har????
Med eller uden billeder. Så skriver Morten at medens flammerne står op i smelteslangen så bliver fyret ved med at hælde piller på, og kommer først med en alarm da han tager brænderen ud af fyret.
Med det jeg har af kendskab til Ekopower så havde jeg også skrevet noget mindre positivt her på forum.
Nogen er super glade for Ekopower andre har oplevet ham fra en anden kant.
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh

Brugeravatar
H.S
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 909
Tilmeldt: 11 aug 2007 20:36
Mit fyr: Windhager BioWin2 med pille sug
Areal: 220
Brændsel: Træpiller 6 mm
Fremviser gerne i postnummer: 8362
Årligt forbrug: Ca 5 t Tror jeg
Geografisk sted: Hørning
Givet likes: 26 gange
Modtaget likes: 44 gange
Kontakt:

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af H.S » 22 dec 2012 22:04

Mon dog der er flere tusinde der har prøvet dette

Mon ikke de fleste abevokater ville tage sig tid til dette

det er 100 % fakta at det der sker med Ekopower ikke burde ske
der burde være andre ting der afbrød forbrændingen inden fyret bliver en del af den :cry:

Fotosensor, skakt temp = tømme intern snegl
Mon det skyldes at røgsuger går i stå og intern snegl bare fyrer på til mængden af piller kvæler den ningnog motor
der er i intern snegl som så også bliver fyldt ???
for så hjælper skakt føler nok ikke mere :oops:

mon ikke bare der er for mange "små" "fejl" der bør rettes
Og lad os så håbe dem der står bag er klar til det :twisted: :shock:
så der ikke står X antal der ikke tør sove om natten
--
Jesperhop skrev: Morten Morten...,... hvor mange pillefyr med nedfalds slange tror du der har prøvet at slå gen er blevet varm
og smeltet lidt?? Jeg tror at der er flere tusinde pillefyr ejer som har prøvet dette.
Og så er det sku lige meget hvilket mærke fyret er.
Men tænk hvis alle som har været ude for det, begyndte at stævne fabrikantefne, så var der nok ikke advokater
nok i lille Danmark :-)
PS og vedr. stavefejl, så kik lige dit eget oprettet emne (brandt i Ekoheat) :-)
God jul også til dig Morten og nu håber jeg ikke at din slange
smelter på dit nye fyr :-) Men så høre vi jo nok om endnu et brændt fyr :-)
Henrik Schack
Projekt teknikker www.windhager.dk
Windhager Nordic +45 4038 3498 Direkte +45 2366 9190


levi

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af levi » 23 dec 2012 18:19

kovas skrev:
Hej .
Jeg sidder og undre mig!
Hvad er det der får en pillebruger, tilmeldt 10 november og med 11 indlæg bag sig , til at starte et korstog mod en som har haft en dårlig oplevelse med et fyr af samme fabrikat som det han selv har????
Med eller uden billeder. Så skriver Morten at medens flammerne står op i smelteslangen så bliver fyret ved med at hælde piller på, og kommer først med en alarm da han tager brænderen ud af fyret.
Med det jeg har af kendskab til Ekopower så havde jeg også skrevet noget mindre positivt her på forum.
Nogen er super glade for Ekopower andre har oplevet ham fra en anden kant.
Ja man lærer med tiden at spotte dem der lugter lidt af tis icon_cheesygrin.gif :great:

sjensen
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 98
Tilmeldt: 20 mar 2010 09:15
Mit fyr: MGM Comfort 15
Areal: 167
Brændsel: Ystadpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Årligt forbrug: 5.5
Geografisk sted: Slagelse

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af sjensen » 24 dec 2012 13:16

Ja der er så mange der gør som handhunde de pisser deres område af også for at udvide deres territorium at i deres pisse iver glemmer at være hjælpsom og konstruktive.

Det kan pisse mig af det er ren tidsspild!!!.

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af MortenW » 28 dec 2012 09:14

Rene`larsen skrev:


Morten Morten Morten

Det ændre ikke ved sandheden
René jeg syntes du skal fortælle andre her på forummet, at vi havde en snak i telefonen efter tilbage branden.
Du bekræftede selv i telefonen, at vi havde haft "tilbage brand". Du bekræftede det ud fra at jeg fortalte at slangen var smeltet, og at der stod ild op af røret ned til den lille snegl.
Du prøvede endvidere og indstille mit fyr over telefonen, hvad resulterede i "endnu" en alarm udbrændt. "René Larsen" udtalte derefter i telefonen - ja der er sku noget galt med dit fyr".

Nu er ordet dit René, jeg holder intet skjult, - men det gør du.

Men vi kunne jo oprette en ny tråd. Hvor vi to kan sidde og diskutere hvorfor en forhandler som du, vender det blinde øje til når lokummet brænder. Jeg er jo ikke den eneste du pisser af - vel :wink:

Brugeravatar
martin_b
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 957
Tilmeldt: 14 nov 2011 22:38
Mit fyr: Scotte 20 KW
Areal: 400 m2
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6780
Dagligt forbrug: 45 kg / 3 kg
Årligt forbrug: 8 tons
Geografisk sted: Sønderjylland
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af martin_b » 28 dec 2012 10:11

Jeg forstår simpelthen ikke den taktik som René og Dan anvender. Det kan simpelthen ikke gå godt i det lange løb. Jeg giver det maks et år, så tror jeg Ekopower forsvinder på mystisk vis, hvis de ikke ændrer stragegi meget drastisk.

Hvorfor svine brugere til? Uanset om de måtte have fortjent det eller ej, så er det bare meget, meget uklogt - specielt i et forum som dette. Ekopower og Rene er ved at grave sin egen grav ved at fremstå som smålige og ansvarsfralæggende personer. Hold dog op med at svine jeres kunder til. Giv dem ret uanset om de fortjener det eller ej, giv dem en god behandling og LUK DE SAGER DER KØRER! Det er så nemt, egentlig. Der skal så lidt til.
Scotte 20 kW, chip 6.76, OPOP Blackstar 30
VVB-prioritet *2-vejs* - trækstabilisator
Smedegaard Simflex 25-60 fast tryk, laveste setting
Opvarmer 400 m2 villa fra 1864 (to plan)
Onlinedata: http://www.holmbangsoe.dk/pillefyr og skyen: http://stokercloud.dk/dev/martinbangsoe.html

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af MortenW » 28 dec 2012 10:44

martin_b skrev:Jeg forstår simpelthen ikke den taktik som René og Dan anvender. Det kan simpelthen ikke gå godt i det lange løb. Jeg giver det maks et år, så tror jeg Ekopower forsvinder på mystisk vis, hvis de ikke ændrer stragegi meget drastisk.

Hvorfor svine brugere til? Uanset om de måtte have fortjent det eller ej, så er det bare meget, meget uklogt - specielt i et forum som dette. Ekopower og Rene er ved at grave sin egen grav ved at fremstå som smålige og ansvarsfralæggende personer. Hold dog op med at svine jeres kunder til. Giv dem ret uanset om de fortjener det eller ej, giv dem en god behandling og LUK DE SAGER DER KØRER! Det er så nemt, egentlig. Der skal så lidt til.

Du har ret. :great:

Forstår heller ikke Ekopower, når de har solgt mere end 800 Ekoheat pillefyr. Det er jo en Brutto omsætninger på over kr. 24 mill,- Lad os antage at Ekopower mindst skal tjene 10%. Så er Dan Elkjær en ganske holden mand. 8)


Besvar