Indlæg
af Ekopower » 18 dec 2012 22:17
Hej
Jeg har af flere årsager valgt at holde mig væk fra dette forum, men dog mest af alt pga. travlhed.
Jeg kan desværre ikke udtale mig konkret omkring starteren af denne tråd, da han har henvist mnig til sin advokat, som dog i mandags valgte at træde ud af sagen og jeg ved derfor ikke hvor denne sag står.
Med hensyn til gruno, så benægter jeg bestemt ikke at dette er frygtelige billeder og jeg meget gerne havde været foruden disse. Jeg vil dog bare gerne at gruno fremlage hele historien i stedet for kun dele.
Jeg mener nemlig, at det er ret betydningsfuld i denne sag, at han har købt det som gør det selv anlæg og at han nægtede mig at komme ud og se installationen. Jeg har også før på dette forum bedt ham fremligge den mail korrenpondance, som fandt sted mellem os. Det er jo ikke ubetydeligt, at han få timer før dette sker, bekræfter til mig, at nu kører anlægget bare godt.
Jeg benægter heller ikke, at jeg har flere anlæg, som er tilbagebrandt og skal bestemt også påtage mig skylden for årsagen til mindst 2 anlæg (måske flere), da disse skyldtes direkte produktfejl.
Det er sådan at når et pillefyr tilbagebrænder, så skal forsikringselsskabet afgøre om disse brænde er opstået pga. af en produktfejl, får så skal min produktansvarsforsikring dække eller om de er opstået som en monterings/betjeningsfejl, så skal kundes forsikring dække. Der skal altså pålægges en "skyld" for der er nogen der dækker.
Jeg er faktisk også 2 gange blevet meldt til Dansk Teknologisk Institut og begge gange fået bekræftet, at der ikke har været tale om produktfejl.
Derudover har jeg også lige været til en stikprøve kontrol ved Dansk Teknologisk Institut, hvor de heller ikke fandt sikkerhedsmessige fejl på kedlerne.
Der er i dag også solgt over 800 Ekoheat pillefyr i Danmark og mere end 2000 Ekoheat/Bioclass i Europa, så vi taler slet ikke i nærheden om % der er tilbagebrandt.
Vi arbejder også hele tiden på at blive bedre og har også haft start problemer med mine anlæg. Jeg har dog fået udbedret langt de fleste af problemerne og arbejder lige her og nu på en ny opdatering, som skulle gør det endnu mere besværllig for Ekoheat pillefyr at tilbagebrænde. Derudover har jeg lige fået Dansk Teknologisk Instituts bekræftelse på, at jeg må monterer en termisk sikring på faldrøret med lavere temperatur, end den der var under testen. Dette skulle også gøre at skaderne ikke bliver så voldsomme.
Med hensyn til den service vi yder ved Ekopower, lytter vi selvfølgeligt til dette forum og skal bare blive bedre. Jeg søger derfor også efter en fuldtids service medarbejder, som ikke skal andet end at servicerer Ekoheat anlæg. Så er der nogen interesseret på dette forum, så lad bare dette være en opfordsring til at sende en ansøgning til mig.
Jeg håber ikke dette anlæg støder nogen, da det bestemt ikke er meningen, men blot en forsøg fra mig, på at fremlægge min side af sagen.
Med venlig hilsen
Ekopower
Dan Elkjær