Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ipad men hvilken ?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
calle

Ipad men hvilken ?

Indlæg af calle » 01 dec 2012 11:28

Har købt en Ipad 4 med 64 gb til fruen, da det er hendes basiscomputer. Den har en virkelig fin skærm, med et godt lys og klare farver. Skønt at man med et snuptag kan forstørre teksten op. Jeg købte den med plads til simkort. Var det total spild af penge, når man bare kan bruge sin mobilos som det dersens hotspot new11

Venlig hilsen


Bennie
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 98
Tilmeldt: 02 aug 2012 00:50
Mit fyr: Scotte 10 KW 6.77
Areal: 110 m2
Brændsel: piller
Geografisk sted: Sydsjælland

Ipad men hvilken ?

Indlæg af Bennie » 01 dec 2012 13:33

Næ, hvis du har noget at bruge gps modtageren til, så skal du være glad for at du købte den med sim, det er der nemlig ikke i den anden.

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Ipad men hvilken ?

Indlæg af Oldgaard » 01 dec 2012 15:09

Bennie skrev:Næ, hvis du har noget at bruge gps modtageren til, så skal du være glad for at du købte den med sim, det er der nemlig ikke i den anden.
Helt ærligt, hvor mange bruger gps funktionen i en ipad ? har man ikke en gps i bilen ( tomtom-garmin eller andet) om ikke andet så er der jo gps i mobilen ;)

Så der skal andre agumenter på banen hvis jeg sal overtales til at betale ekstra for simslot
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Bennie
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 98
Tilmeldt: 02 aug 2012 00:50
Mit fyr: Scotte 10 KW 6.77
Areal: 110 m2
Brændsel: piller
Geografisk sted: Sydsjælland

Ipad men hvilken ?

Indlæg af Bennie » 01 dec 2012 15:16

Det var også kun en oplysning om hvad man får mere, ved at købe med sim :) men man kan nu også bruge gps ude på vandet, hvis man ynder at sejle og der er det faktisk dejligt, med den store skærm, så det kommer jo helt an på hvad den skal bruges til.

calle

Ipad men hvilken ?

Indlæg af calle » 01 dec 2012 15:33

Er der overhovedet ingen ulemper ved en hotspot ud over allerede nævnte. Hastighedstab, besværligheder ----- You name it. Der må da for helvede været noget, der kan redde mit humør :x

Trods alt - venlig hilsen


Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Ipad men hvilken ?

Indlæg af Oldgaard » 05 dec 2012 20:55

calle skrev:Er der overhovedet ingen ulemper ved en hotspot ud over allerede nævnte. Hastighedstab, besværligheder ----- You name it. Der må da for helvede været noget, der kan redde mit humør :x

Trods alt - venlig hilsen
Kom en tur ned til Olde og få lidt trøst ;)


må vel hellere sige at der blev hentet en ipad3 32Gb i går , dog uden simslot, lidt nærig vil jeg have lovt til at være
pris 4184 kr sku da ikke så ringe at jeg så kun skal betale 1184 af dem icon_cheesygrin.gif
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Givet likes: 68 gange
Modtaget likes: 96 gange

Ipad men hvilken ?

Indlæg af Zarge » 05 dec 2012 21:25

der skulle da gerne ikke være hverken bøvl elelr hastighedstab af nævneværdig karakter ved at bruge mobilos som hotspot... (alt efter hvilken mobilos det er naturligvis...)

calle

Ipad men hvilken ?

Indlæg af calle » 05 dec 2012 22:46

Zarge skrev:der skulle da gerne ikke være hverken bøvl elelr hastighedstab af nævneværdig karakter ved at bruge mobilos som hotspot... (alt efter hvilken mobilos det er naturligvis...)
ØV :(

Venlig hilsen

calle

Ipad men hvilken ?

Indlæg af calle » 22 jan 2013 22:46

Så løste jeg selv gåden. Iphone som hotspot for ipad er nemt, men vær opmærksom på, at mobiltelefonen bruger ekstra data og batteritid, når du bruger den som hotspot.

Med en Ipad med SIM-kort er det jo muligt at surfe på nettet i timevis :great:

Venlig hilsen

caio35
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 56
Tilmeldt: 23 dec 2012 22:00
Mit fyr: kl combi 25
Areal: 200
Brændsel: piller/brænde
Fremviser gerne i postnummer: 4750
Dagligt forbrug: 16-24 kg
Geografisk sted: vordingborg kommune

Ipad men hvilken ?

Indlæg af caio35 » 23 jan 2013 06:23

Har selv fået fingere i en ipad4 med sim kort, Den er perfekt til mit forbrug, hjemme er jeg på wifi og ude kan jeg både bruge telefon og kortet i ipad'en.
Har dog stadig den gamle bærbar til større ting, men den har ikke været fundet frem fra hylden i godt 3 uger nu.


Besvar