Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Bedste vinterdæk til Huyndai I20

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Bedste vinterdæk til Huyndai I20

Indlæg af Oldgaard » 30 nov 2012 18:47

Ulle tag lige og prøv en af de lokale dækpushere, tit så bliver folk overrasket over hvor lidt prisforskel der er på dem også div. onlinepushere ;)

eksempel : vi skulle have 4 stk vinterdæk her i år i størrelsen 205/55-16 eftersom jeg vægter pålidelighed højrere end pris gik jeg bevidst efter
Continental WinterContact TS 850

pris hos daekonline : 904 pr stk + montering ca. 125 oven i ialt 4116 kr

pris inkl. montering hos min lokale dækpusher : 4000

så det kan ikke altid betale sig at handle online ;)
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Bedste vinterdæk til Huyndai I20

Indlæg af Ulrik » 30 nov 2012 19:35

Jeg fik en pris fra kvikpat. 6800
En forskel på 2600
MvH Ulrik©

Brugeravatar
Ugelvig
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18 sep 2012 12:19
Mit fyr: Atmos D14P/Iwabo Villa S2
Areal: 212+70
Brændsel: Stampemøllen
Dagligt forbrug: 16 kg pr. døgn
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Bedste vinterdæk til Huyndai I20

Indlæg af Ugelvig » 30 nov 2012 20:00

Oldgaard skrev:Ulle tag lige og prøv en af de lokale dækpushere, tit så bliver folk overrasket over hvor lidt prisforskel der er på dem også div. onlinepushere ;)

eksempel : vi skulle have 4 stk vinterdæk her i år i størrelsen 205/55-16 eftersom jeg vægter pålidelighed højrere end pris gik jeg bevidst efter
Continental WinterContact TS 850

pris hos daekonline : 904 pr stk + montering ca. 125 oven i ialt 4116 kr

pris inkl. montering hos min lokale dækpusher : 4000

så det kan ikke altid betale sig at handle online ;)
Og lige nøjagtig dem købte jeg på reifenversand.de til lige under 100 Euro pr. stk. inkl. fragt :wink:

Så måtte jeg godtnok af med en hel halvtimes arbejdsløn ved den lokale mekker, for at få dem skiftet rundt 8)
/AJU

Atmos D14P med påmonteret Iwabo Villa S2 og 750l træpiller i Mafa Midi silo fremvises gerne :)

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Bedste vinterdæk til Huyndai I20

Indlæg af Oldgaard » 30 nov 2012 21:01

Ugelvig skrev:
Og lige nøjagtig dem købte jeg på reifenversand.de til lige under 100 Euro pr. stk. inkl. fragt :wink:

Så måtte jeg godtnok af med en hel halvtimes arbejdsløn ved den lokale mekker, for at få dem skiftet rundt 8)
nu hænger jeg mig normalt i småting ;) men hvad med regning på monteringen ? husk lige at hvis man skal sammenligne, så skal forholdene også være det samme :)

Personligt så har jeg intet imod at give en lille smule mere hos den lokale, det er altid nemmere at ringe en fredag aften til ham hvis uheldet skulle være ude og man har et fladt dæk;) om ikke andet så støtter jeg da en lille erhvervsdrivende icon_cheesygrin.gif
i mine øjne så lyder det også lidt underligt hvis de sælger dækkene næsten 250 kr billigere end daekonline
men forresten så giv mig lige linket til de dæk ;)
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Brugeravatar
Ugelvig
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18 sep 2012 12:19
Mit fyr: Atmos D14P/Iwabo Villa S2
Areal: 212+70
Brændsel: Stampemøllen
Dagligt forbrug: 16 kg pr. døgn
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Bedste vinterdæk til Huyndai I20

Indlæg af Ugelvig » 30 nov 2012 21:19

Oldgaard skrev:
nu hænger jeg mig normalt i småting ;) men hvad med regning på monteringen ? husk lige at hvis man skal sammenligne, så skal forholdene også være det samme :)

Personligt så har jeg intet imod at give en lille smule mere hos den lokale, det er altid nemmere at ringe en fredag aften til ham hvis uheldet skulle være ude og man har et fladt dæk;) om ikke andet så støtter jeg da en lille erhvervsdrivende icon_cheesygrin.gif
i mine øjne så lyder det også lidt underligt hvis de sælger dækkene næsten 250 kr billigere end daekonline
men forresten så giv mig lige linket til de dæk ;)
http://www.reifenversand.com/wbc.php?si ... =2&recno=1

De var så 10 Euro billigere, da jeg købte dem i september. Tror jeg gav 250 kr. (½ time?) for montering, afbalancering og byttet med sommerhjulene på bilen. Jeg har en aftale med værkstedet, at jeg kommer med dækkene, de kan ikke være med de tyske hjemmesider, desværre... :|
/AJU

Atmos D14P med påmonteret Iwabo Villa S2 og 750l træpiller i Mafa Midi silo fremvises gerne :)


Besvar