Det er nu sørgeligt at man inde for denne brance ikke er i stand til at håndter de problemer man har på sine produkter over for sine kunder for er man i stend til det kan man jo nemt melde ud at man tager hånd om problemet og der er løsninger på vej. Eller skal der oprettes en side med pillefyr som der er med MANDAGS BIL. Der var en gang jeg troede at sikre beviser på hvad der er hændt kunne man snakke fornuftigt om de ændre sig jo ikke selv om man bliver truet. Min drøm om en fanta dåse er falmet alvorligt, er begyndt at søge andre muligheder.
MortenW skrev:Jeg vil som en slut bemærk sige. At jeg har haft en meget behagelig telefon samtale i dag (søndag) med René.
Vi arbejder nu frem mod en løsning.
Det er da dejligt
MortenW skrev:Jeg vil ikke pt. smide mere grus i maskinen, da problemerne er alvorlige nok i forvejen.
Håber at i andre, vil tage jer til takke med det svar foreløbig
Forsat god søndag
Tja det giver jo ikke andre indblik i hvad problemer de kan forvente/risikerer hvis de påtænker at købe en eko,
så kan kun konkludere at det igen er lykkes at lukke munden på en utilfreds bruger
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Vi må da håbe på at dem metode man bruger til at lukke munden på folk er at løse problemet til gavn for dels kunden og andre kunder og man ud fra løsningen enten lærer at tage forbehold måske for nogle typer indstalationer eller for rettet problemet permanent hvilket alle vil få glæde af samt det er nemmere at sælge noget der virker uden problemer. Sådan produkter sælger jo sig selv.
Med venlig hilsen Pierre
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aduro H1
Tja det giver jo ikke andre indblik i hvad problemer de kan forvente/risikerer hvis de påtænker at købe en eko,
så kan kun konkludere at det igen er lykkes at lukke munden på en utilfreds bruger
Syntes det er voldsomt at skrive "nu lykkedes det at lukke munden på endnu en utilfreds bruger" når manden rent faktisk har fået hjælp til at få sit fyr til at køre. At forhandleren hjælper en kunde med problemer er det nu også noget negativt??? Så er det sgu svært at gøre noget rigtigt
Hvis du falder i søvn med en røv der klør, vågner du med en finger der lugter.
Jeg kunne få lyst til at bringe en kommentar til dette emne.
Det er mig ganske uforståeligt at men vælger strudsepolitikken og af al kraft prøver at få det puttet af vejen. Første gang jeg hørte rygter om at et orange fyr var sprunget i luften på djursland var der tavshed og et medlem her i forum kaldet Djursland har mig bekendt ikke postet indlæg siden. Så man kan jo ikke lade være med at tro at der er noget om rygtet.
Det man så ikke ved er: Er det en brugerfejl, er det en enkeltstående fejl, er der noget jeg kan gøre for at undgå det. Det blæser i vinden. Nu ved jeg godt at det orange fyr ikke på nogen måde er et brand i klasse med Toyota. Men de vælger jo det modsatte, at selvom de ved det koster så kalder de biler tilbage når de opdager en fejl. Formodentlig har de regnet på at det er meget meget dyre at stikke hovedet i busken. Og vi andre sidder tilbage og ved ikke om der evt er noget vi skal være obs på.
Mange hilsner Kovas.
Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh