Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Black Star Mini leveringtid

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Gander84
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 49
Tilmeldt: 18 sep 2012 12:03
Mit fyr: Woody Black Star Mini
Areal: 200
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4520
Geografisk sted: Kundby

Black Star Mini leveringtid

Indlæg af Gander84 » 13 nov 2012 14:25

Yes nu hiver jeg sgu fat i dem og gør det klart at en afbestilling er tæt på at komme på tale. Nu er jeg sgu træt af ikke at få noget at vide!


Gander84
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 49
Tilmeldt: 18 sep 2012 12:03
Mit fyr: Woody Black Star Mini
Areal: 200
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4520
Geografisk sted: Kundby

Black Star Mini leveringtid

Indlæg af Gander84 » 14 nov 2012 13:19

Så er det sgu endelig lykkedes at få lidt klarhed om hvad hulen der foregår. Det viser sig at Midtjysk VVS intet har med det at gøre. Orden ligger hos Sanistål og jeg ligger p.t. nr 3 på deres liste. Men NBE holder ikke hvad de lover mht leverancer til Sanistål. Foreløbig er sanistål blevet lovet et par stykker i slutningen af denne uge, samt en leverance på 80 stk 28. nov. Så hvis jeg er heldig modtager jeg i starten af næste uge, og eller i slutningen af november. HVIS NBE overholder deres leverancer. Men tilsyneladende er NBE nogle skiderikker i denne sammenhæng overfor Sanistål. Oprindeligt stod jeg til at modtage den 5. oktober, men er blevet udskudt gentagende gange fordi NBE ikke leverer til Sanistål. Det er bare ikke i orden!!!

djholmer
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10 okt 2012 15:55
Mit fyr: Woody Blackstar Mini 10 kw
Areal: 110
Brændsel: piller
Geografisk sted: Bornholm

Black Star Mini leveringtid

Indlæg af djholmer » 15 nov 2012 08:28

Hejsa. Jeg fik problemer med mit olie/brændefyr for en måneds tid siden. Vandet p*ssede ud af kedlen. :( Fik fat i en lokal vvsmand, der 10 oktober gav tilbud på et Woody BS Mini og skrev at han fået et stillet til side. Det holdt bare ikke. Efter diverse rykkere fra mig til ham, ham til leverandør, kom det så til Bornholm i fredags. De er i fuld gang med montering nu her og forventer vi skal starte det op over middag.
Så der er store problemer i at følge med. I godt 4 uger har den stået på gasvarmer i stuen og el-radiator på badeværelse. :cry:
Held og lykke med det. På denne årstid kan man godt få kolde tæer. ;)
//djholmer

paw
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 951
Tilmeldt: 18 sep 2009 20:26
Mit fyr: woody 16 kw V10
Areal: 80
Brændsel: Træ-piller
Fremviser gerne i postnummer: 9600
Givet likes: 21 gange
Modtaget likes: 10 gange

Black Star Mini leveringtid

Indlæg af paw » 15 nov 2012 08:33


Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Black Star Mini leveringtid

Indlæg af lamborg » 15 nov 2012 09:17

"HVIS NBE overholder deres leverancer. Men tilsyneladende er NBE nogle skiderikker i denne sammenhæng overfor Sanistål. Oprindeligt stod jeg til at modtage den 5. oktober, men er blevet udskudt gentagende gange fordi NBE ikke leverer til Sanistål. Det er bare ikke i orden!!! "
Hæ hæ .. Hvor nemt er det lige at slynge sådan noget ud fra Sanistål . Hvis jeg havde bosset noget ville jeg sgu da også skylde skylden på nogen andre :-)
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB


Gander84
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 49
Tilmeldt: 18 sep 2012 12:03
Mit fyr: Woody Black Star Mini
Areal: 200
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4520
Geografisk sted: Kundby

Black Star Mini leveringtid

Indlæg af Gander84 » 15 nov 2012 09:23

Nu har jeg jo så fået forklaret at det er NBE der ikke kan levere. Sanistål har forsikret mig at deres egne kunder ikke kommer foran i køen, og den lange leveringstid udelukkende er NBE's skyld. Så jeg venter bare den tid det tager.

stokerTz
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 15 nov 2012 20:50

Black Star Mini leveringtid

Indlæg af stokerTz » 15 nov 2012 21:09

Gander84 skrev:Nu har jeg jo så fået forklaret at det er NBE der ikke kan levere. Sanistål har forsikret mig at deres egne kunder ikke kommer foran i køen, og den lange leveringstid udelukkende er NBE's skyld. Så jeg venter bare den tid det tager.
Det er korrekt at NBE ikke er til at komme i kontakt med, det er sådan cirka umuligt, som altid, og leverings status kan man aldrig få. Tvivler stærkt på de får dem igen i år med den tid det tog sidste gang der var problemer med at få magasinerne hjem til scotte mini modellen.

Gander84
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 49
Tilmeldt: 18 sep 2012 12:03
Mit fyr: Woody Black Star Mini
Areal: 200
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4520
Geografisk sted: Kundby

Black Star Mini leveringtid

Indlæg af Gander84 » 15 nov 2012 21:58

stokerTz skrev:
Det er korrekt at NBE ikke er til at komme i kontakt med, det er sådan cirka umuligt, som altid, og leverings status kan man aldrig få. Tvivler stærkt på de får dem igen i år med den tid det tog sidste gang der var problemer med at få magasinerne hjem til scotte mini modellen.
Jeg synes det er en slatten måde at drive et firma på ærlig talt. Hvis det ikke var fordi jeg havde købt et hus med et skrækkelig småt fyrrum, hvori mini'en er det eneste der er plads til, så havde jeg anulleret orden og købt et andet mærke. Det huer mig bestemt ikke at mine penge ryger til en virksomhed der er så uprofessionelle.

Bigum Energiteknik
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 03 nov 2012 15:30
Mit fyr: woody 10 kw
Areal: 185
Fremviser gerne i postnummer: 4573
Geografisk sted: Vestsjælland

Black Star Mini leveringtid

Indlæg af Bigum Energiteknik » 15 nov 2012 22:01

Jeg har lige afgivet bestilling idag hos sanistaal, jeg skal nok give lyd når jeg ved nærmere besked..

Brugeravatar
hensan
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 532
Tilmeldt: 27 nov 2011 21:24
Mit fyr: Fjernvarme, Tidl Woody pillefyr
Areal: 190m2 + 50m værksted
Brændsel: Fjernvarme
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Geografisk sted: Egebjerg (Horsens)
Givet likes: 6 gange
Modtaget likes: 10 gange

Black Star Mini leveringtid

Indlæg af hensan » 15 nov 2012 22:17

Gander84 skrev: Jeg synes det er en slatten måde at drive et firma på ærlig talt. Hvis det ikke var fordi jeg havde købt et hus med et skrækkelig småt fyrrum, hvori mini'en er det eneste der er plads til, så havde jeg anulleret orden og købt et andet mærke. Det huer mig bestemt ikke at mine penge ryger til en virksomhed der er så uprofessionelle.
Har du prøvet at kigge på et MGM pille fyr ?

Jeg kender ikke noget til fyret men målene er tilsyneladende stort set ens på Scotten og MGM. Prisen er ligeledes i samme størrelses orden.


Besvar