Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

1 års fødselsdag

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Besvar
martin81
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 92
Tilmeldt: 22 feb 2011 07:51
Mit fyr: woody 10kw blackstar
Areal: 160
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: det må tiden vise
Årligt forbrug: det må tiden vise

1 års fødselsdag

Indlæg af martin81 » 24 okt 2012 20:14

har nu haft mit woody i et år snart og skal jeg lige lave en lille status så er jeg sku tilfreds ind til videre( når jeg finder ud af hvor mange piller jeg har brugt) har skiftet el tænder en enkel gang og har lige fyldt lidt vand på.. er det normalt... var faldet fra 1,5 til 1,1... ellers har der ikke været mange drift stop... har renset hele anlæget et par gange... går ikke så meget op i det lige men tror det er nok...(ret mig hvis jeg tager fejl) lige nu køre mit fyr start stop klokken 3.30 starter det og kører 6 timer og igen kl. 13.30 starter det... vil bare hører om det kan betale sig... eller det bare skal kører hele tiden.. har 20 grader indenfor ligenu... hvor er den gylden regel hvor man skal går fra start stop til at køre hele tiden... fylder piller på cirka med 13 dages mellemenrum...


xkfc

1 års fødselsdag

Indlæg af xkfc » 24 okt 2012 20:26

Hjertelig tillykke icon_cheesygrin.gif

Om fyret skal køre konstant vil du nok få mange meninger om... men prøv det da bare af et par dage og se hvordan det går :great:

Er anlægget tæt burde du ikke fylde vand på, men det tager lang tid at få al luften ud, så måske er det bare det.

Besvar