Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Mit ekoheat mareridt

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
Brugeravatar
Paw Nielsen
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 133
Tilmeldt: 07 feb 2012 18:54
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7140
Årligt forbrug: 4-5 Ton
Geografisk sted: Hostrup ved Hedensted

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Paw Nielsen » 14 okt 2012 21:23

Ulrik » 14 Oct 2012, 21:05 skrev:
Nu vi snakker om bestilt arbejde bør du måske forklare hvorfor du skriver fra samme IP adresse som J.P. fra VVS Eksperten?
Det forklarer jo også fint de andre indlæg du har skrevet!
Denne sag bliver mere og


Til alle jer med ekoheat:
Jeg er sikker på at I er glade for jeres anlæg og at I har god grund til det.
Jeg har intet som helst imod anlægget Ekoheat eller dem som har et i fyrrummet.
Men jeg har noget mod den måde nogle mennesker handler på.
Hovsa :shock: det er åbentbart farligt at være hemmelig agent, specielt hvis man ikke evner at sørge for ikke at efterlade spor. Vil man tale med to tunger kunne man jo sørge for at de to profiler ikke tilgår fora fra samme ip adresse. En anelse amatør agtigt eller hvad?

Helt igennem respekt til ulrik for videregivelse af en ikke helt uvæsentlig detalje :great:
Nu med pillesilo evolution2. Med hjul og påfyldningsluge i siden!!!


mick n
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 206
Tilmeldt: 04 mar 2012 19:44
Mit fyr: scotte blackstar mini
Areal: 120+80 kælder
Brændsel: 8 mm træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3100
Geografisk sted: 3100 hornbæk

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af mick n » 14 okt 2012 21:42

ved ikke lige hvad i har hørt og ikke hørt med jeg har købt min scotte ved min kombi son er vvs mere er der ikke i det
jeg har haft ekoheat DET VIRKER IKKE kører nu med black star mini og det spiller 100 %

Brugeravatar
Egede
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 28
Tilmeldt: 13 sep 2012 10:25
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 265 m2
Brændsel: Boforssjö 8 mm svenske piller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Årligt forbrug: Forventet 8 ton
Geografisk sted: Tolne Kirkeby, 9870 Sindal

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Egede » 14 okt 2012 22:01

Det er godt nok kedeligt at skulle læse al den fuldstændige unødvendige gang mundhakkeri I har gang i her....ku' man dog ikke holde sig til sagens kerne og undlade alt andet ?

Det er et forum for videns- og erfaringsdeling - hold alt det surmuleri til Ekstra bladets kommentarspalter i stedet.

Og dem som har en forkærlighed for andre fabrikater - hold nu jeres meninger på de fabrikaters plads her på fora'et - ingen grund til at belemre os med hvorvidt andre fabrikater er bedre eller hvad nu - vi har hver især købt det vi mener at kunne være tilfredse med.

Håber snart der er nogen fra StokerPro som gør noget ved det her for det er sgu for elendigt .... det er hverken i henhold til regelssættet for StokerPro eller derfor jeg meldte mig ind her....bliv seriøse eller hold i det mindste mundhakkeriet et andet sted og brug så fremtiden på videns- og erfaringsdeling.

I øvrigt er jeg en særdeles tilfreds Eko'ejer. :great:

tvede67
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 71
Tilmeldt: 11 maj 2011 17:55
Mit fyr: Ekoheat 900 lille silo
Areal: 125
Brændsel: Vida 6mm
Dagligt forbrug: 19kg Sommerdrift 5,5
Årligt forbrug: 3t
Geografisk sted: Vestsjælland
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 2 gange

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af tvede67 » 14 okt 2012 22:07

Er helt enig med dig Egede....

Jeg er også særdeles tilfreds med mit anlæg... :great: 8)

Søren-R
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 311
Tilmeldt: 31 dec 2011 07:16
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 125
Brændsel: 8 mm Fågelfors
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Årligt forbrug: 3,5 T
Geografisk sted: Hjørring
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 2 gange

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Søren-R » 14 okt 2012 22:26

Egede » 14 Oct 2012, 22:01 skrev:Det er godt nok kedeligt at skulle læse al den fuldstændige unødvendige gang mundhakkeri I har gang i her....ku' man dog ikke holde sig til sagens kerne og undlade alt andet ?

Det er et forum for videns- og erfaringsdeling - hold alt det surmuleri til Ekstra bladets kommentarspalter i stedet.

Og dem som har en forkærlighed for andre fabrikater - hold nu jeres meninger på de fabrikaters plads her på fora'et - ingen grund til at belemre os med hvorvidt andre fabrikater er bedre eller hvad nu - vi har hver især købt det vi mener at kunne være tilfredse med.

Håber snart der er nogen fra StokerPro som gør noget ved det her for det er sgu for elendigt .... det er hverken i henhold til regelssættet for StokerPro eller derfor jeg meldte mig ind her....bliv seriøse eller hold i det mindste mundhakkeriet et andet sted og brug så fremtiden på videns- og erfaringsdeling.

I øvrigt er jeg en særdeles tilfreds Eko'ejer. :great:
Fuldstændig enig, og er også yderst tilfreds med mit anlæg :great: :great: :great: :great:
Du må aldrig tro du er værdiløs.
Du kan altid bruges som et dårligt eksempel


Ekopower
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 71
Tilmeldt: 08 jun 2011 14:59
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 187
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Geografisk sted: Middelfart
Kontakt:

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Ekopower » 14 okt 2012 22:46

Kære Stokerpro brugere

Jeg har desværre ikke været hjemme i aften, da jeg untrolig gerne ville have skrevet dette indlæg noget før.

Det er korrekt at starteren af dette indlæg har fået en mail af mig, som åbenbart har ført til fjernelse af dette indlæg. Jeg vil meget gerne offentliggøre denne mail, på dette forum, hvis personen ønsker dette.
Jeg har i denne mail meddelt personen, at jeg agtede at vidersende sagen til min advokat, hvis ikke jeg havde fået dokumentation for nogle påstande, som var blevet fremsat i indlæggene. Jeg havde også uddybet hvilken påstande jeg mente og videre skrevet, at jeg gerne vil have han fjernede indlæggene, hvis han ikke kunne dokumenterer det. Jeg begik helt klart en fejl her og skulle retslig havde skrevet, at han blot skulle ændre sine indlæg og fjerne de ukorrekte oplysninger.

Ulrik
Jeg mener faktsik at du kommer med nogle ret grove beskyldninger mod mig i denne tråd og vil gerne opfordre dig til at slette hele tråden og så lade starteren starte en ny tråd op, omkring hans oplevelse med Ekoheat pillefyr.
Jeg har aldrig truet nogen til ikke at skrive deres oplevelser om Ekoheat, men blot gjort 2 personer (Nasty & Mick N) opmærksom på, at jeg vil have dokumentation for deres påstande og så ellers bedt dem om at gengive den korrekte hendelses forløb. Dette understreges jo også af, at jeg har negative tråde, som har løbet over 19 sider på Ekoheat, uden at jeg har blandet mig, da det meste jo har været korrekt i disse tråder.

Når alt dette er sagt, så syntes jeg bestemt at vi skal prøve og få en god dialog herinde igen og i det minste nye, at der bliver solgt mange nye Ekoheat hver dag og generelt føler jeg mine kunder er tilfredse. Så jeg kan kun opfordre folk til at skrive deres historier herinde, både negativ, som positiv. Min bøn er bare, at man skriver om sit eget anlæg og ikke begynder at gætte omkring andres anlæg.

Med venlig hilsen
Ekopower
Dan Elkjær

Brugeravatar
martin_b
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 957
Tilmeldt: 14 nov 2011 22:38
Mit fyr: Scotte 20 KW
Areal: 400 m2
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6780
Dagligt forbrug: 45 kg / 3 kg
Årligt forbrug: 8 tons
Geografisk sted: Sønderjylland
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af martin_b » 14 okt 2012 23:42

Æv, så kommer man hjem fra en lille ferie og ser, at det famøse indlæg fra nasty endelig er blevet postet. Det er efterhånden længe siden jeg fra den anden forhenværende Ekoheat-ejer herinde havde fået nys om, at den ene af deres to meget hemmelige historier ville blive offentliggjort. Jeg har kigget dagligt efter nasty's indlæg.

Og så er nasty's indlæg slettet! Hvad skal jeg dog gøre med min nysgerrighed?! Jeg nåede det NÆSTEN!
Scotte 20 kW, chip 6.76, OPOP Blackstar 30
VVB-prioritet *2-vejs* - trækstabilisator
Smedegaard Simflex 25-60 fast tryk, laveste setting
Opvarmer 400 m2 villa fra 1864 (to plan)
Onlinedata: http://www.holmbangsoe.dk/pillefyr og skyen: http://stokercloud.dk/dev/martinbangsoe.html

levi

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af levi » 14 okt 2012 23:44

Bentmek » 14 Oct 2012, 21:10 skrev:Ja vil give dig ret smedehans, det lugter sandelig af bestilt arbejde og når man også kan læse i forumet at mick n også har været
Søren ved Dansk vvs center, hvor han er blevet pumpet for oplysninger vedr. hans ekoheat.
Og bare han ville fortælle historien ville han få en god rabat på hans scotte.
Du har da vist drukket af natpotten mester :shock:

Den historie du der fremkommer med er lige så sand som at jeg hedder Connie til mellemnavn icon_cheesygrin.gif

Forøvrigt - lidt sjovt at en bruger der har skrevet "hele" 5 indlæg & som kun har været medlem af SP siden Juni ved SÅ meget om mit og mick n`s tilhørsforhold at han føler han skal hive mig ind i denne tråd ? - Er du også en "bestillingsvare" ? icon_cheesygrin.gif

Jeg havde faktisk lovet jeg ikke ville blande mig i disse talrige Ekoheat tråde, - men når I ligefrem kalder på mig så kommer jeg gerne frem icon_cheesygrin.gif

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Ulrik » 14 okt 2012 23:59

Dan, det kan godt være at du synes at jeg kommer med nogle grove beskyldninger.
Fakta er bare at jeg har været i kontakt med 2 brugere som er blevet truet af dig. Begge tilfælde truer du med retssag for at lukke munden på den i forbindelse med deres ekoheat oplevelser.
Det bliver absolut ikke bedre at vi har og som tydeligvis er i dit/vvs ekspertens regi, som kommer herind alene for at tromle de brugere der er utilfredse med Ekoheat anlægget.
Det koster på troværdigheden Dan! Samlet set giver det også et skævt billede af ekoheat

Det ødelægger simpelthen alle de positive indlæg der er herinde om ekoheat.
Nej, jeg er overhovedet ikke i tvivl om der er glade og tilfredse ekoheat ejere.
Bare en skam at det overskygges af ovenstående!


Nej Dan, dette emne bliver ikke slettet. Men jeg kunne da gøre det til et opslag et års tid i stedet.
Så vil det altid være at finde i toppen af ekoheat forumet.
Men vi kunne selvfølgelig også slå en streg i sandet og starte forfra.
Det kræver blot at du overtaler mick n og nasty til at skrive deres historie her i dette emne.
Derudover skal du også sørge for at vi ikke bliver ramt af flere falske profiler.
MvH Ulrik©

Ekopower
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 71
Tilmeldt: 08 jun 2011 14:59
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 187
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Geografisk sted: Middelfart
Kontakt:

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Ekopower » 15 okt 2012 00:24

Hej Ulrik

Jeg har bedt 2 kunder om dokumentation omkring det de skriver angående mine produkter, da jeg ellers vil gå videre med sagen. Så hvis det er at true, så må jeg jo have gjort det.

Jeg er er desværre ikke herre over, hvem der opretter profiler i dit forum, men kan kun bekræfte, at jeg ingen falske profiler har. For min skyld er det også helt fint med mig, at du offentliggør de ting du gør.

Hvad du mener med mit/VVS Ekspertens regi kunne jeg godt tænke mig at få uddybet. Du har selv tidligere været inde at skrive indlæg på Ekoheat pillefyr, hvor du skriver det stik modsatte. Jeg har intet med dette firma at gøre og hele denne misforståelse må jo have noget med min fortid ved VVS Grossisten at gøre.

Jeg skal bestemt ikke overtale Mick N og Nasty til at skrive deres historie, så hvis du mener at dette indlæg skal gøres til opslag, så må du jo gøre det. Jeg skal dog heller ikke forhindre de 2 omtalte personer i at skrive deres historier, hvilken står dem helt frit.

Jeg vil også gerne lige til sidst minde dig om, at en god historie er kun god, hvis den er sand

Med venlig hilsen
Ekopower
Dan Elkjær


Besvar