Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

NBE er bagud.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Givet likes: 15 gange
Modtaget likes: 53 gange

NBE er bagud.

Indlæg af Flammen » 11 okt 2012 02:28

en af mine kammerater har forspurgt 3 lokale vvser på et scotte pillefyr uden svar. han har nu valgt et mgm som han kunne få til levering i 43. jeg er ikke regiøs, og derfor forslog mgm, de kan kan levererer.

ps jeg afventer stadig min v10, som salgsmaterialet ikke kunne opfylde på min v6.69


Brugeravatar
pille bruger
Supporter
Supporter
Indlæg: 9830
Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
Mit fyr: RTB
Areal: 160
Brændsel: piller + 30 rør solfanger
Dagligt forbrug: 10 kg.
Årligt forbrug: 3400 kg.
Geografisk sted: Svendborg
Givet likes: 81 gange
Modtaget likes: 275 gange

NBE er bagud.

Indlæg af pille bruger » 11 okt 2012 07:33

Flammen » 11 Oct 2012, 02:28 skrev:en af mine kammerater har forspurgt 3 lokale vvser på et scotte pillefyr uden svar. han har nu valgt et mgm som han kunne få til levering i 43. jeg er ikke regiøs, og derfor forslog mgm, de kan kan levererer.

ps jeg afventer stadig min v10, som salgsmaterialet ikke kunne opfylde på min v6.69
Så har han ikke været flittig nok.
Der er flere grossister der har mange kedler på lager.
Med en 6.xx styring er han godt kørende indtil ønske versionen (10) kommer.

Smed han også det gamle fyr ud inden han havde fået det nye hjem ? icon_cheesygrin.gif
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

NBE er bagud.

Indlæg af lamborg » 11 okt 2012 08:47

åde godt og skidt. Herligt at de har travlt men træls når de ikke kan følge med.
jeg er ved TDC Døgncenter og har med fejlretning og gøre så jeg ved hvilken frustration det har for kunder når ting ike går som planlagt . Om man er i samme båd som 10000 andre kunder der er ramt af et stort nedbrud/manglende levering er uden betydning for den enkelte. Det folk kan bruge er en dato og et tidspunkt for i dette tilfælde en levering. Og så skal den holde .
Det skaber tilfredse kunder. Når de så ringer ja så skal de have en dato + et forslag til hvordan de kan løse deres problem midlertidigt her og uden store omkostninger. Samtidig skal de snakkes ned fra den sure røv de er landet i . De har konen/kærsten/manden som skælder ud hver dag fordi der ikke er varme osv så de vil have nogen at læsse skideballen over på. Det er jo helt forståeligt. Derfor er det en super ting at have en konsulent som er vandt til at tale med kunder og så som kan skabe tilfredshed både for virksomhed og kunden. Det er der desværre mange virksomheder som ikke er ops på. Forståeligt nok de synes jo de knokler røven ud af en vis ting for at levere og så får de bare utak.
Derfor handler dette her i bund og gund om information-information-information. Ring uopfordret uden kundehenvendelse til kunden engang imellem og informer om hvordan det går så vedkommene ved at der sker noget.
MVH (en som ved hvordan det er at få en skideballe af en kunde:-)
Claus
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

holberg19
Stoker IX
Stoker IX
Indlæg: 384
Tilmeldt: 18 jul 2010 15:10
Mit fyr: Scotte 10kW
Areal: 120
Brændsel: Træpiller
Geografisk sted: Vestsjælland
Givet likes: 10 gange
Modtaget likes: 4 gange

NBE er bagud.

Indlæg af holberg19 » 11 okt 2012 10:27

Jeg ville ikke stille op til sådan en artikel i hans sted :twisted: Manden fremstår en smule tåbelig af grunde, der allerede er nævnt.

knaldhatte
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 281
Tilmeldt: 07 dec 2011 19:26
Mit fyr: Scotte mini 10kw
Areal: 170
Brændsel: German Pillets
Fremviser gerne i postnummer: 7000
Dagligt forbrug: !
Årligt forbrug: !
Geografisk sted: Fredericia

NBE er bagud.

Indlæg af knaldhatte » 11 okt 2012 13:12

ja hold da op en tumpe..... Jeg bestilte et scotte 10kw for 5uger siden, Olie fyret kører videren. Når de sidste dråber er suget tør. Så henter jeg olie i 2 x 20L dunke og suger direkte derfra, indtil det nye scotte er kommet og installeret 100% og kan køre. Alt andet er sku for dumt. Viser bare han ikke har hjerne til tænke bare lidt ud i fremtiden.

Godt jeg ikke fremstiller mig ligesom han gør for hele Danmark.

ud over det. Så TØR jeg ikke pille det gamle ned, hvad mon ikke kæresten siger, når hun møder et koldt brusebad. PUHAAA så der sku nok ikke frikadeller med sovs til aftens mad før der kommer varme. Eller så sir hun måske ´Skat nu har du lukket for det varme vand i hanerne, nu lukker jeg også for det varme vand´ hvis man forstår sådan en :P


Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

NBE er bagud.

Indlæg af Rene`larsen » 11 okt 2012 17:12

Jeg er af den menning at det er for dårligt at når man har bestilt et fyr, må man da kunne få en lev.dato eller købe den "gamle" model til den nye kommer
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer

Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Givet likes: 15 gange
Modtaget likes: 53 gange

NBE er bagud.

Indlæg af Flammen » 11 okt 2012 18:14

pille bruger » 11 Oct 2012, 07:33 skrev:
Så har han ikke været flittig nok.
Der er flere grossister der har mange kedler på lager.
Med en 6.xx styring er han godt kørende indtil ønske versionen (10) kommer.

Smed han også det gamle fyr ud inden han havde fået det nye hjem ? icon_cheesygrin.gif
næ, han ville såmænd bare indhente tilbud på et nyt anlæg incl instalation, de vvsér havde dog været forbi og kigge på opgaven, men ingen af dem kom med en tilbagemelding med prisoverslag og leveringstidspunkt. imellemtiden havde oliefyret suttet de sidste dråber i tanken, og han varmer nu med hans brændeovn med gris, og el på vvb.

min kammerat har lidt kort lunte, og han rykkede kun en efter tilbud, og hørte stadig intet fra dem. derefter bandede han over dem, og ville ikke bruge så meget som 5 sek dem mere. som han også siger, så må han hver dag høre om høj arbejdsløshed, og mangel på arbejde. det kunne han simpelhen ikke forholde sig til, efter denne oplevelse.


efter at have lagt øre til denne svada om smede og vvsér, anbefalede jeg han at ringe til karsten og få et tilbud på en mgm istedet. tror nu også det er et bedre valg for ham, for han har ingen teknisk indsigt. karsten kom fluks og gav ham et samlet tilbud og leveringstid inden han kørte igen. det blev min kammerat yderst godt tilfreds med.

min kammerat skal om kort tid et par mdr til udlandet, og jeg har lovet at være fyrbøder imens. bliver lidt spændene og se hvordan det anlæg kører


Besvar