Front læsser.

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Besvar
kjøller
Stoker II
Stoker II
13
Indlæg: 32
Tilmeldt: 17 apr 2011 16:40
Mit fyr: baxi multistoker 2,5
Areal: 150
Brændsel: flis-piller

Front læsser.

Indlæg af kjøller »

Hej
Er der nogen af jer der har en Fordson superdexta-dexta med frontlæsser og kan maile mig nogle billeder med hvor beslaget er mont på motorblok.

Venlig hilsen
kjøller

Brugeravatar
Thomas83
Stoker X
Stoker X
13
Indlæg: 454
Tilmeldt: 13 jan 2011 13:06
Mit fyr: Pilevang Type PA Med Iltstyring
Areal: 220 kun gulvvarme
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Dagligt forbrug: 10 - 32kg
Årligt forbrug: 5,5ton
Geografisk sted: Slagelse

Front læsser.

Indlæg af Thomas83 »

Er du sikker på den den skal sidde i motoren? mener jeg har set at de sidder i koblingshuset op under
Online fyrdata: http://thomas83.stokerlog.dk
Sonnenkraft Solvarme 5stk Idmk paneler,Sks c3 styrring, 1500l akkumuleringstank i fyrrum
og 400l vvb i huset.
Solcelleanlæg: 6Kwh - 30stk Himin hg200 paneler og Sma Sunny Tripower 6000tl inverter 38° stik syd
kjøller
Stoker II
Stoker II
13
Indlæg: 32
Tilmeldt: 17 apr 2011 16:40
Mit fyr: baxi multistoker 2,5
Areal: 150
Brændsel: flis-piller

Front læsser.

Indlæg af kjøller »

Hej Tak for svar. Du har helt ret ........det beslag jeg har skal monteres på flange mellem motor og koblingshus jeg vil bare gerne vide om beslag skal sidde foran på motorsiden el bagpå mod koblingshuset, for mig at se skal mit sidde bag på flange på koblingsflangen ------hvilket er lidt mærkeligt da det jo giver et enmrmt pres på flange når der køres ind i en bunke grus el lign ...... og derfor er jeg lidt hooked på hvordan andre har monteret deres læsse og meget gerne med billeder så jeg kan se beslag

Besvar