Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

hvilket stokerfyr skal man vælge???

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
tnm
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 22
Tilmeldt: 20 okt 2007 19:32

hvilket stokerfyr skal man vælge???

Indlæg af tnm » 20 okt 2007 20:41

hej....
Jeg har en Ribe kedel hvor jeg vil montere et stokerfyr. Har tænkt på en Multi 22. Er der nogen her i forumet der har kendskab til multi 22?? Eller hvad skal man vælge????

mvh tnm


Brugeravatar
multimek
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 492
Tilmeldt: 22 dec 2006 19:37
Mit fyr: Multi
Areal: 170
Brændsel: Piller + Div
Dagligt forbrug: 12-15
Årligt forbrug: 5,5 - 6
Geografisk sted: vestjylland nord for varde

Re: hvilket stokerfyr skal man vælge???

Indlæg af multimek » 20 okt 2007 21:11

tnm skrev:hej....
Jeg har en Ribe kedel hvor jeg vil montere et stokerfyr. Har tænkt på en Multi 22. Er der nogen her i forumet der har kendskab til multi 22?? Eller hvad skal man vælge????

mvh tnm

Hej tnm

Ja jeg kan kun sige godt om Multi 22, Som du kan se i min profil har jeg selv et multi 22 så det er ikke fordi jeg er ansat ved Asaa multi service at jeg siger det !

Kan du fortælle lidt mere om hvor mange m2 du skal varme op ? vil du kun fyre med piller ? osv osv.
Mvh. Per A. Buch
Certificeret tekniker og supporter
Ved Asaa-Multi-Service.

co-Admin på Asaa Multi Services Forum
Hjemmeside: http://www.asaa-multi-service.dk/

tnm
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 22
Tilmeldt: 20 okt 2007 19:32

Re: hvilket stokerfyr skal man vælge???

Indlæg af tnm » 21 okt 2007 10:37

multimek skrev:
Hej tnm

Ja jeg kan kun sige godt om Multi 22, Som du kan se i min profil har jeg selv et multi 22 så det er ikke fordi jeg er ansat ved Asaa multi service at jeg siger det !

Kan du fortælle lidt mere om hvor mange m2 du skal varme op ? vil du kun fyre med piller ? osv osv.
hej
Jeg skal varme ca 180m2 op. Jeg vil kun fyre med træpiller. Som jeg har forstået kan multi 22 både køre med pause fyring og med selv tænding. Varmestaven eller hvad den hedder holder en sæson eller????
mvh tnm

Tommi Fisker

Re: hvilket stokerfyr skal man vælge???

Indlæg af Tommi Fisker » 21 okt 2007 10:39

Hej tnm

Jeg er også Multi 22 ejer , Multi 22 på Viadrus Kedel og kan også kun sige god for den Brænder når man har den instillet rigtig køre det bare , men man skal lige lære de forskellige ting at kende :great:

Kender dog ikke Ribe kedlen , så der må jeg være dig svar skyldig

PS. Til dit svar på El-tænder kan jeg fortælle dig jeg har nu brugt 2 på næsten 2 år , men grunden til jeg har brugt 2 stk er at min styrring gik kaput og brændte den ene af , men der var straks en ny fra VVS -Experten , så jeg ser ikke El-tænderen som noget problem :great:

Men du kunne jo prøve at tage kontakt til Asaa Multi Service og få en snak med Søren


Besvar