Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Flot forum

Her kan du stille spørgsmål til Teamet vedr. drift af sitet osv.
Giv os et tip om interessante emner!
Besvar
Brugeravatar
Servteqh
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 229
Tilmeldt: 06 jul 2007 21:29
Mit fyr: Benekov L25 kedel, Bioteqh 15 brænder
Areal: 140
Brændsel: Olie/Træpiller/flis
Dagligt forbrug: 0 Kg i øjeblikket
Årligt forbrug: ??
Geografisk sted: Jægerspris

Flot forum

Indlæg af Servteqh » 20 okt 2007 14:36

Hvor er det dog dejligt at se, at profiler skal underskrive sig med tilhørsforhold når de skriver indlæg.
Godt gået Admin.

Så mangler vi bare at dette forum bliver åbent for alle der har noget på hjerte. Så længe det drejer sig om stokerfyr.
Prøv Feks at kigge på et andet forum der findes på nettet. http://www.caravelle.dk
Der snakker folk om biler og gejl, og ser ud til at hygge sig med det. der bliver ikke kastet med mudder, eller oprettet nye emner bare for at provokere eller få folk Bandlyst.

Ligeledes gælder det vel osse at, profiler ikke smides ud på mistanker. Men udelukkende på klare fakts.
reglerne på dette forum bøjes vidst til fordel for dem der er den største sponsor...?????

til sidst ville jeg ønske at folkene bag dette forum ville komme frem af busken, og ikke gemme sig bag anonyme profiler og hemmelige e-mails. der findes ikke ET sted man kan kontakte Admin eller andre i teamet pr telefon...?????
På pilleklubben ved alle hvem der står bag. det har sikkert osse kostet nogle slag. Men man gemmer sig ikke.


Brugeravatar
admin
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 314
Tilmeldt: 09 dec 2006 11:43

Re: Flot forum

Indlæg af admin » 20 okt 2007 15:14

Hej Ulrik Hermansen

Dette ser desværre ud til at blive den diskussion der aldrig slutter :(
Jeg og mine redaktører har skrevet flere mails til dig og forklaret dig hvorfor du er udelukket.
Reglerne er klare, udelukkede profiler er IKKE velkomne på forumet. Det samme gælder de personer der står bag disse profiler.

Hold dig for pokker langt væk!!!!!!!

Kan du ikke finde ud af dette, ser jeg mig nødsaget til at kontakte din internetudbyder med henblik på at få lukket din forbindelse.
Jeg gider ikke bruge mere tid på dig, eller dine mails hvor du går LANGT over grænsen med hvad der er ok at skrive til folk.

Du spørger efter et telefonnummer?
Dit eksempel er et fint eksempel på hvorfor der ikke er telefonnumre tilknyttet forumet.
Venlig hilsen
Admin
Teknisk administrator

Brugeravatar
MORA
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 521
Tilmeldt: 20 jan 2007 23:11
Mit fyr: Overtaget selvbyg
Areal: 202
Brændsel: Flexheat
Dagligt forbrug: 32
Årligt forbrug: 10
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

Re: Flot forum

Indlæg af MORA » 20 okt 2007 15:35

pilleklubben koster også penge at være tilmeldt.
og telefonnummeret til det her forum er ikke mere skjult end det kan findes hvis man har et behov for det.

var det ikke nemmere bare at acceptere du er udelukket fra forum?, det er ikke ligefrem en menneskeret at havde adgang til...

Brugeravatar
soc
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1158
Tilmeldt: 23 dec 2006 16:27
Mit fyr: Benekov vl 50
Areal: 120
Brændsel: gratis solsikkepiller samt smuld
Dagligt forbrug: rigeligt
Årligt forbrug: alt det det kræver
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Flot forum

Indlæg af soc » 20 okt 2007 16:27

Støtter admin 100% :great:
---- soc, også kaldet Stumpen. Nu ved i hvorfor c004.gif

Brugeravatar
Julehund
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2192
Tilmeldt: 12 mar 2007 07:14
Mit fyr: ivt jordvarme m. 300m turboflex slange
Areal: 145
Brændsel: EL
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Dagligt forbrug: 16 kWh I nov.
Geografisk sted: Staby
Kontakt:

Re: Flot forum

Indlæg af Julehund » 20 okt 2007 18:14

ja jeg spurgte til et tlf. nr ved rørende min GEVINST icon_cheesygrin.gif , og der gik ikke mange min før jeg havde ulriks nr!! det er sgu da "go´ stoker karma" :great:
i har også min opbakning til at gøre hvad i mener er nødvendig!! :roll:
"mod tåber, kæmper selv guder forgæves!"


PeterBH
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 85
Tilmeldt: 21 aug 2007 20:04
Areal: 135
Brændsel: Olie
Dagligt forbrug: 10-12 l
Geografisk sted: Nordfalster

Re: Flot forum

Indlæg af PeterBH » 20 okt 2007 19:52

Tjah, jeg har ikke haft brug for et telefonnummer, så den del af "samtalen" kan jeg ikke deltage i.

Dog er jeg tilhænger af, at de personer der ønsker at investere både tid og penge i et forum til gavn for alle os andre, har det privilegium, at de kan opsætte nogle regler og retningslinier, og har lov til at handle ud fra disse, på den måde som de nu mener nødvendigt.

Hvis man ikke kan holde ud at leve i et land hvor man kun må køre 130 km/t på udvalgte strækninger af motorvejen, så må man jo flytte et andet sted hen, f.eks. Tyskland.
Vælger man nu at blive ved med at køre f.eks 190 km/t på danske motorveje, så må man også være mand nok til at tage konsekvensen af sine gentagne lovovertrædelser og få indraget retten til at køre bil. Blot en betragtning.

Måske skulle man indføre en form for køreprøve, så alle brugere skal godkendes før de har mulighed for at skrive indlæg ?
Peter
Jeg er sikker på at sorte fingre er en OL disciplin skat....

Brugeravatar
Servteqh
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 229
Tilmeldt: 06 jul 2007 21:29
Mit fyr: Benekov L25 kedel, Bioteqh 15 brænder
Areal: 140
Brændsel: Olie/Træpiller/flis
Dagligt forbrug: 0 Kg i øjeblikket
Årligt forbrug: ??
Geografisk sted: Jægerspris

Re: Flot forum

Indlæg af Servteqh » 20 okt 2007 20:14

Kære Ulrik ?????

Nu er det jo sådan at jeg aldrig har fået en saglig grund til hvorfor min tilstedeværelse på dette forum ikke ønsket.
Sidste gang jeg fik min profil lukket var det pga at jeg havde gjort opmærksom på en profils tilhørsforhold.
for dette fik jeg PERMANENT udelukkelse.....????

Nu kan jeg så se at det er blevet til en REGEL at profiler skal oplyse om de arbejder for andre end dem selv. Feks er ansat i et firma der sælger stokerfyr......!!!!
Det kan jeg kun bifalde, som jeg iøvrigt osse skriver i det første indlæg.

Apropos indlæg, så prøv at følge med i det indlæg jeg startede.."Mangel på korn" hedder det. Det kører stadig.......!!!!! og hvorfor mon.??

hver eneste gang min profil er blevet smidt ud eller lukket, er degt fordi jeg kritisk har forholdt mig til de ting der bliver skrevet her af forskellige profiler. (Specielt Een)

OG hver eneste gang er det min profil der bliver lukket......?????

der var på et tidspunkt en stor diskution om stålet i en kedel.
De ting der blev skrevet og sagt der burde da 10000 gange mere resultere i en udelukkelse

Og til alle jer rygklappere. I burde måske kende lidt mere til historien inden i begynder at bifalde og klappe.
Husk der er 2 sider af en sag, og i denne sag er det store objektiv ikke på.


med venlig stokerhilsen
Ulrik Hermansen

Brugeravatar
multimek
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 492
Tilmeldt: 22 dec 2006 19:37
Mit fyr: Multi
Areal: 170
Brændsel: Piller + Div
Dagligt forbrug: 12-15
Årligt forbrug: 5,5 - 6
Geografisk sted: vestjylland nord for varde

Re: Flot forum

Indlæg af multimek » 20 okt 2007 20:28

Hej

For at et forum kan fungere rimeligt problemfrit, skal der være Regler ! Men regler er desværre kun gode når de er ens for alle ! Men i dagens dk. er regler desværre ikke ens for alle ! Det kan man så enten vælge at affinde sig med, eller man kan forsøge at ændre på det !!!
Mvh. Per A. Buch
Certificeret tekniker og supporter
Ved Asaa-Multi-Service.

co-Admin på Asaa Multi Services Forum
Hjemmeside: http://www.asaa-multi-service.dk/

petaas
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 525
Tilmeldt: 15 jan 2007 17:59
Mit fyr: Biomax 10 compact
Areal: 180
Brændsel: Træpiller
Geografisk sted: St.Ajstrup 9240
Modtaget likes: 2 gange

Re: Flot forum

Indlæg af petaas » 21 okt 2007 00:05

Jeg ville have det meget dårligt med at vise personer herinde fra kunne finde mit telefonnummer. Ville da nødig havde det ævl og kævl pr. telefon.

Desværre har vi et enkelt individ på dette forum der åbenbart ikke fatter en kæft af normal god opførsel, og ja det er Servtech hvis der er nogen der er i tvivl.
Mvh Peter Andreasen
-------------------------------------------------------------------
Biomax 10 compact


Besvar