Vi står med et fint lille (ældre) hus, vi har købt her i sommer.
Nu hvor vi nærmer os efterår/vinter vil vi rigtig gerne køre hele vore opvarmning af huset igennem.
Radiatorer, gulvvarme etc.
Vi har derfor startet vore lille Multi 22 fyr op, indstillet det (iflg. tidl. ejer) og stod kort efter med problemet, at fyret brændte ud.
Efter at få løst dette problem,stod tænderen af, denne er efterfølgende skiftet, og vi starter forfra.
Nu kommer skræk scenariet, den ene aften hvor vi mener at fyret kører godt, og vi kan mærke der er varme i gulvet, over hele underetagen, vil jeg slukke fyret.
Jeg kommer ud til fyret og opdager til min rædsel, at fødeslangen er brændt over.
Vi læste op på evt. fejl og købte en ny slange, og indstillede fyret til standard - iflg. råd fra ekspedienten hos VVS Eksperten.
Nu her til aften, ser vi igen til vores skræk, at fyret har brændt den nye slange over....
Er der én af I kloge hoveder derude, som har en idé til hvad i alverden vi kan gøre??
Vi overvejer at få bestilt en tekniker og fejlfundet på fyret. Men hvis det nu var en lille latterlig ting, ville vi da gerne løse dette problem selv :-)
-
Vedhæftede filer
-
- Slange #2