Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Slut med stokerpro for mig

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
frølårsraketten
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 286
Tilmeldt: 31 dec 2009 04:08
Mit fyr: Aduro H1
Areal: 109 m²
Brændsel: piller fra Helenemøllen
Fremviser gerne i postnummer: 5600
Geografisk sted: Sydfyn
Kontakt:

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af frølårsraketten » 22 aug 2012 16:07

Dreamer81 gider du sende mig PB med det script der forhindrer disse irriterende popups?
Med venlig hilsen Pierre
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aduro H1


Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Bigfoot » 22 aug 2012 16:55

newpas » 22 Aug 2012, 15:07 skrev:Skift dog sko mand!!!!!! De er sgu for små!!!!!! :shock:
han kan låne mine, de passer alle på forummet.... icon_cheesygrin.gif
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Bigfoot » 22 aug 2012 17:01

frølårsraketten » 22 Aug 2012, 16:07 skrev:Dreamer81 gider du sende mig PB med det script der forhindrer disse irriterende popups?
Hvad er det for popups i snakker om???? hvorfor blokere reklamer der ikke er i vejen????

Er i dumme eller hvad er den røde tråd her??
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

Brugeravatar
frølårsraketten
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 286
Tilmeldt: 31 dec 2009 04:08
Mit fyr: Aduro H1
Areal: 109 m²
Brændsel: piller fra Helenemøllen
Fremviser gerne i postnummer: 5600
Geografisk sted: Sydfyn
Kontakt:

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af frølårsraketten » 22 aug 2012 17:10

Bigfoot » 22 Aug 2012, 17:01 skrev: Hvad er det for popups i snakker om???? hvorfor blokere reklamer der ikke er i vejen????
download/file.php?id=7331&t=1

Er i dumme eller hvad er den røde tråd her??
For dem som er knap så dumme som dig kan oplyses, at det personlige stedord "i" staves med stort.
Med venlig hilsen Pierre
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aduro H1

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Tom_AT » 22 aug 2012 17:12

Bigfoot » 22 Aug 2012, 17:01 skrev:
Hvad er det for popups i snakker om???? hvorfor blokere reklamer der ikke er i vejen????

Er i dumme eller hvad er den røde tråd her??

Slap nu lige af sømand.

Sagen er den at hvis man benytter sig af ad-blocker eller lignende. Altså til blokering af diverse reklamer på andre hjemmeside, nøjagtig som Ulrik også gør. så får man åbenbart denne pop-up her på stokerpro. Jeg kan da sagtens forstå at folk ikke gider denne pop-up. Og der er altså hjemmesider der kører en noget mere aggresiv stil hvad reklamer angår, end det vi ser på her stokerpro.dk


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Ulrik » 22 aug 2012 17:32

Ja, lad os lige få kammertonen tilbage.
Der er ingen grund til at vi skal blive uvenner med hinanden pga. dette.

Jeg har fuld forståelse for hvorfor folk gerne vil blokere reklamer.
Jeg tror også at alle har fuld forståelse for hvorfor en webmaster ikke ønsker at brugerne blokerer dem.
MvH Ulrik©

Brugeravatar
vilhapiller
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 305
Tilmeldt: 13 feb 2012 18:18
Mit fyr: Woody Black Star mini
Areal: 160
Brændsel: Piller
Årligt forbrug: 4.5
Geografisk sted: Sønderjylland
Givet likes: 21 gange
Modtaget likes: 14 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af vilhapiller » 22 aug 2012 18:38

Hej alle sammen.

Jeg bruger næsten udelukkende min mobil på dette forum, de små reklamer der kommer kan jeg personlig sagtens leve med. Men der er selvfølgelig nogen som hader dem.

Ulrik.

Har du overvejet at lave en frivillig VIP afdeling, jeg jeg benytter et forum hvor man har mulighed for at donere et beløb, beløbet starter ved 100 kr. Og man bestemmer selv hvor meget man vil donere ud over dette, når man har doneret penge slipper man for reklamer.
Personlig er jeg ikke VIP, kan sagtens leve med reklamerne sålænge de ikke er for store og tunge.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Lintz » 22 aug 2012 19:21

Lige et lille "øf" fra mig.
Stokerpro fortæller mig at jeg nu har været medlem i 1 år 3 mdr og 3 dage og jeg har nu opdaget at der er reklamebjælker på Stokerpro - Eller sagt på en anden måde - Jeg "ser" ikke reklamebjælkerne lige såvel som jeg ikke "ser" reklameblokkene på tv2 - Men jeg bliver irreteret på reklamer som dukker op midt i udsendelser.
Reklamer er i dag et nødvendig onde og jeg synes at Stokerpro håndterer det udmærket - Har set mange sider som jeg hurtigt klikker væk fra fordi der er for meget "Bling-bling reklamer" I ved "Tillykker du er nummer 1 million - klik her og vind (måske) 10,000"
Hvis den dag kommer hvor der kommer den slags reklamer på denne site er jeg måske den der er skredet, men ellers ikke.
"Dreamer81" - Du har din mening om dette og det skal du have lov til - Jeg synes bare at du skyder lidt over målet.

Og til Ulrik: Ja, vi skal bevare kammertonen selv om vi er rygende uenige - og tak for et godt forum - Det er dig (men ikke mindst os) der gør at det er godt at være medlem af Stokerpro - med eller uden reklamebjælker.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Tom_AT » 22 aug 2012 20:17

Lintz » 22 Aug 2012, 19:21 skrev:Lige et lille "øf" fra mig.
Stokerpro fortæller mig at jeg nu har været medlem i 1 år 3 mdr og 3 dage og jeg har nu opdaget at der er reklamebjælker på Stokerpro - Eller sagt på en anden måde - Jeg "ser" ikke reklamebjælkerne lige såvel som jeg ikke "ser" reklameblokkene på tv2 - Men jeg bliver irreteret på reklamer som dukker op midt i udsendelser.
Reklamer er i dag et nødvendig onde og jeg synes at Stokerpro håndterer det udmærket - Har set mange sider som jeg hurtigt klikker væk fra fordi der er for meget "Bling-bling reklamer" I ved "Tillykker du er nummer 1 million - klik her og vind (måske) 10,000"
Hvis den dag kommer hvor der kommer den slags reklamer på denne site er jeg måske den der er skredet, men ellers ikke.
"Dreamer81" - Du har din mening om dette og det skal du have lov til - Jeg synes bare at du skyder lidt over målet.

Og til Ulrik: Ja, vi skal bevare kammertonen selv om vi er rygende uenige - og tak for et godt forum - Det er dig (men ikke mindst os) der gør at det er godt at være medlem af Stokerpro - med eller uden reklamebjælker.
Jeg tror ikke du, som et par stykker andre, har forstået pointen.

Det er ikke reklamerne der er problemet, men mere det at der kommer denne pop-up frem, hvis man benytter sig af en ad-blocker.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Lintz » 22 aug 2012 20:21

Tom_AT » 22 Aug 2012, 20:17 skrev:
Jeg tror ikke du, som et par stykker andre, har forstået pointen.

Det er ikke reklamerne der er problemet, men mere det at der kommer denne pop-up frem, hvis man benytter sig af en ad-blocker.
Måske jeg så er så heldig at jeg ikke ved hvad en "ad-blocker" er :)
Jeg lever lykkelig uden - med reklame-bjælker på Stoker-pro, som jeg aldrig klikker på....
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar