Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Slut med stokerpro for mig

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
dreamer81
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 270
Tilmeldt: 10 sep 2007 10:54
Mit fyr: scotte 20kw og Pellux100 20kw
Areal: 530
Brændsel: fireheat :(
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Årligt forbrug: 15T
Geografisk sted: Randers

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af dreamer81 » 21 aug 2012 21:12

Det var dog belastende. Hver gang jeg trykker på et link på siden, altså skal læse indlæg eller besvare eller lignende får jeg en pop up som denne

#################################
Ups, det ser ud til at du blokerer vores reklamer!
Det er altså ikke pænt gjort...

Slå venligst din Ad Block fra når du besøger Stoker Pro!
####################################

ja fint nok, jeg har blokeret reklamer, men I vil åbenbart ikke have mig som bruger med den irriterende pop up hele tiden.


Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Bigfoot » 21 aug 2012 21:45

Hvad er det for popup reklamer???? dem får jeg sku da ingen af.....

Hvis det er de ligegyldige reklamer der kører imellem indlæggene, så håber jeg dælme du hverken har børn eller venlige naboer, for så skal der da godt nok ikke meget til at irritere dig.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Tom_AT » 21 aug 2012 22:01

dreamer81 » 21 Aug 2012, 21:12 skrev:Det var dog belastende. Hver gang jeg trykker på et link på siden, altså skal læse indlæg eller besvare eller lignende får jeg en pop up som denne

#################################
Ups, det ser ud til at du blokerer vores reklamer!
Det er altså ikke pænt gjort...

Slå venligst din Ad Block fra når du besøger Stoker Pro!
####################################

ja fint nok, jeg har blokeret reklamer, men I vil åbenbart ikke have mig som bruger med den irriterende pop up hele tiden.
Du kunne da bare læse hvad der står i den pop-up, og i øvrigt også læse sidste par tråde der har været om emnet.

Det er fordi du benytter dig af en ad-blocker at du får denne pop-up. så enten deaktiver den eller lav en undtagelse i blockeren for stokerpro.dk.

Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Givet likes: 68 gange
Modtaget likes: 96 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Zarge » 21 aug 2012 22:03

Nu får du jo åbenbaret kun den pop op fordi du netop har blokeret reklamerne, men hvis du sender en pm til Ulrik hvor du tilbyder at betale alle udgifter til den fine side han bruger det meste af sin fritid på, så tror jeg da gladeligt han vil fjerne reklamerne, indtil da syntes jeg sku du skal holde op med at tude!

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Oldgaard » 21 aug 2012 22:50

dreamer81 » 21 Aug 2012, 21:12 skrev:Det var dog belastende. Hver gang jeg trykker på et link på siden, altså skal læse indlæg eller besvare eller lignende får jeg en pop up som denne

#################################
Ups, det ser ud til at du blokerer vores reklamer!
Det er altså ikke pænt gjort...

Slå venligst din Ad Block fra når du besøger Stoker Pro!
####################################

ja fint nok, jeg har blokeret reklamer, men I vil åbenbart ikke have mig som bruger med den irriterende pop up hele tiden.
kan kun sige farvel ;) hvis det er din største irritation i dagligdagen så stakkels dig ;)
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm


PeterMA
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 794
Tilmeldt: 03 mar 2011 14:08
Mit fyr: Woody 10KW - Black Start 1016 semirens
Areal: 192kvm
Brændsel: blandet
Fremviser gerne i postnummer: 3660
Dagligt forbrug: 20kg
Årligt forbrug: 4 Tons
Geografisk sted: Slagslunde
Givet likes: 23 gange
Modtaget likes: 1 gang

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af PeterMA » 21 aug 2012 22:56

Intet kommer gratis!
Heller ikke stokerpro.
Har faktisk gjort det til en vane at trykke på sponsorlinks her, og så.lige trykke lidt rundt på deres
Sider:)

Men husk at smil, så smiler verden til dig;)
---
Med Venlig Hilsen

Peter M. Andersen.

Solceller - > http://clxportal.danfoss.com/index.php? ... 9&end=TRUE

Brugeravatar
dreamer81
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 270
Tilmeldt: 10 sep 2007 10:54
Mit fyr: scotte 20kw og Pellux100 20kw
Areal: 530
Brændsel: fireheat :(
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Årligt forbrug: 15T
Geografisk sted: Randers

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af dreamer81 » 22 aug 2012 08:05

NU driver jeg selv et større forum, så jeg ved godt hvad det koster, og nej det koster absolut ikke så meget at man bliver nødt til at tvinge folk til at klikke på reklamer... men det er self. smart hvis indehaveren ønsker at tjene lidt penge på sitet også.

Jeg har med hjælp fra en anden her på forummet fået den irriterende pop up væk. Så jeg har ingen reklamer, og ingen tvangs-pop-up fra stokerpro....

dejligt :D

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af Bigfoot » 22 aug 2012 08:14

dreamer81 » 22 Aug 2012, 08:05 skrev:NU driver jeg selv et større forum, så jeg ved godt hvad det koster, og nej det koster absolut ikke så meget at man bliver nødt til at tvinge folk til at klikke på reklamer... men det er self. smart hvis indehaveren ønsker at tjene lidt penge på sitet også.

Jeg har med hjælp fra en anden her på forummet fået den irriterende pop up væk. Så jeg har ingen reklamer, og ingen tvangs-pop-up fra stokerpro....

dejligt :D
jeg spørger igen..... hvilke reklamer??? jeg besøger stokerpro op til 20 gange dagligt, og jeg oplever kun de reklamer imellem indlæggene, aldrig nogen popup.
Er du en af dem der skyder postbuddet? Fordi vedkommende kommer med reklamer?
boykotter du landsdækkende tv, da det er baseret på reklamer, og det endda viser dem, og afbryder den udsendelse du lige var igang med. ARGH!!!!! Vi smadrer fjernsynet :twisted: :twisted:
Generelt.... må dit liv enten være meget indsnævret til en tilværelse i jordhulen, udelukkende med stokerpro og www.livetijordhulenforum.dk eller hvad du nu har.

Ja jeg er provokerende med det jeg skriver der, men undskyld mig, hvad pokker sidder du og tuder over???
Det er ikke andet end et par reklamer. Jeg tror nærmere at alle de popups som du taler om, er din reklamestopper der skaber sig over små ligegyldige reklamebjælker.
Der er ingen der er tvunget til at klikke på dem, jeg har f.eks kun klikket på en, og det var i dag, for at se om jeg døde af det. Jeg lever stadig, men dem som har mødt mig, ved også jeg er ret så sejlivet, men hvem ved, måske jeg falder død om på min gåtur med hunden om lidt, jeg klikkede jo på en reklame.... ARGH!!! Her har jeg kigget på et firma fra Fredericia der sælger vinduer, døre og solceller.... om en time er jeg sikkert død af oplevelsen....

Men dig om det... jeg håber du har fjernvarme, for de småting man oplever med et bioanlæg, dem kan din psyke da næppe klare.... :roll:
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af lamborg » 22 aug 2012 08:28

Hæ hæ Big. Lige på og hårdt. Mand efter hjertet.
Men tænk lige over en ting. Folk himler op om reklamer.
Men de samme menneskers telefon skal være en Iphone
Deres tøj skal være fra hugo boss
Deres after shave fra karl lagerfelt
Deres sko Ekko
osv
Altså er de selv omvandrende reklame søjler men det gør ikke noget
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

Brugeravatar
dreamer81
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 270
Tilmeldt: 10 sep 2007 10:54
Mit fyr: scotte 20kw og Pellux100 20kw
Areal: 530
Brændsel: fireheat :(
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Årligt forbrug: 15T
Geografisk sted: Randers

Slut med stokerpro for mig

Indlæg af dreamer81 » 22 aug 2012 09:13

Bigfoot » 22 Aug 2012, 08:14 skrev:
jeg spørger igen..... hvilke reklamer??? jeg besøger stokerpro op til 20 gange dagligt, og jeg oplever kun de reklamer imellem indlæggene, aldrig nogen popup.
Er du en af dem der skyder postbuddet? Fordi vedkommende kommer med reklamer?
boykotter du landsdækkende tv, da det er baseret på reklamer, og det endda viser dem, og afbryder den udsendelse du lige var igang med. ARGH!!!!! Vi smadrer fjernsynet :twisted: :twisted:
Generelt.... må dit liv enten være meget indsnævret til en tilværelse i jordhulen, udelukkende med stokerpro og http://www.livetijordhulenforum.dk eller hvad du nu har.

Ja jeg er provokerende med det jeg skriver der, men undskyld mig, hvad pokker sidder du og tuder over???
Det er ikke andet end et par reklamer. Jeg tror nærmere at alle de popups som du taler om, er din reklamestopper der skaber sig over små ligegyldige reklamebjælker.
Der er ingen der er tvunget til at klikke på dem, jeg har f.eks kun klikket på en, og det var i dag, for at se om jeg døde af det. Jeg lever stadig, men dem som har mødt mig, ved også jeg er ret så sejlivet, men hvem ved, måske jeg falder død om på min gåtur med hunden om lidt, jeg klikkede jo på en reklame.... ARGH!!! Her har jeg kigget på et firma fra Fredericia der sælger vinduer, døre og solceller.... om en time er jeg sikkert død af oplevelsen....

Men dig om det... jeg håber du har fjernvarme, for de småting man oplever med et bioanlæg, dem kan din psyke da næppe klare.... :roll:
jeg tror ikke du forstår problemet her. Lad mig prøve at forklare det for dig.

Stokerpro har reklamer.. yes yes.. det skal de have lov til. Folk må trykke på dem som de har lyst.
Så kan man installere ad-block i sin browser, som gør at reklamerne IKKE bliver vist på siden.
Dette er stokerpro's ejer meget fornærmet over, fordi han mener åbenbart ikke han kan drive siden her hvis ikke reklamerne bliver vist på folks skærme, så derfor har han lavet noget javascript som laver pop ups hele tiden. pop up'en indeholder ikke reklamer, den indeholder den tekst jeg skrev i første indlæg.

For at få pop up'en væk skal jeg fjerne stokerpro i mit ad-block program så der bliver vist reklamer. Dette har jeg ikke tænkt mig at gøre, da jeg af princip aldrig klikker på reklamer da de som regel ikke interesserer mig.

Og du provokerer overhovedet ikke, jeg kan sgu sagtens tage det :)

Og nej, jeg har ingen problemer med pillefyr og det arbejde det giver. Jeg er bare træt af at folk tror det koster en million at drive sådan et lille forum som stokerpro. Jeg kunne forstå det hvis der var 1 million brugere, så ville det koste kassen. Men det her forum kan snildt køre på et medium webhotel ligesom mit eget forum.

Kom frisk igen bigfoot :)


Besvar