Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Modtaget likes: 2 gange

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af Havmand » 01 aug 2012 20:48

Nu ikke for at være lyseslukker, men hvis man er i tvivl om ens mail går igennem, ville det være en fin vane at bede om modtagelseskvittering :great:
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog


Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Givet likes: 68 gange
Modtaget likes: 96 gange

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af Zarge » 01 aug 2012 20:51

Mange modtagere har bare for vane at afvise kviteringen, så er man jo lige vidt... ;-)

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af MortenW » 01 aug 2012 20:53

paw » 01 Aug 2012, 20:47 skrev:Hvis anlæget er sat op efter loven osv, og det ikke virker, så må sælger da på banen og hjælpe kunden. Er det ikke simpel service ?
Enig :great:

Men man kan ikke forlange at forhandlere kommunikere igennem Storker Pro forum. Men man kunne da i det mindste håbe, når de læser med i det skjulte (som de sikkert gør) tog initiativ til at der sendes et brev ud til kunderne. 8)

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af MortenW » 01 aug 2012 20:55

Havmand » 01 Aug 2012, 20:48 skrev:Nu ikke for at være lyseslukker, men hvis man er i tvivl om ens mail går igennem, ville det være en fin vane at bede om modtagelseskvittering :great:
Ja - eller at det mail system man skriver til. Sender en automatisk kvittering retur, så man ved at modtageren har modtaget mailen.

levi

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af levi » 01 aug 2012 21:15

MortenW » 01 Aug 2012, 20:53 skrev:
Enig :great:

Men man kan ikke forlange at forhandlere kommunikere igennem Storker Pro forum. Men man kunne da i det mindste håbe, når de læser med i det skjulte (som de sikkert gør) tog initiativ til at der sendes et brev ud til kunderne. 8)
Jo man kan godt forlange at forhandleren overholdet det han selv siger - viewtopic.php?p=107386#p107386

Man kan ikke bare "gemme" sig fordi lortet driller & har en masse børnesygdomme man ikke ummidelbart kan løse, - en ordentlig forhandler står ved sit ansvar og hjælper sine kunder!

Og så er den sådan set ikke længere!


Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af kovas » 01 aug 2012 22:20

Hejsa.
"Man kan ikke bare "gemme" sig fordi lortet driller & har en masse børnesygdomme man ikke ummidelbart kan løse, - en ordentlig forhandler står ved sit ansvar og hjælper sine kunder!"

Her kommer levi med essensen af hvordan jeg er kommet til at opfatte ekopower. Dan Elkærs sidste indlæg her på siden er da noget af det lammeste jeg længe har læst. Folk skriver grimme ting om mig så derfor vil jeg ikke være med. Jeg græmmer mig når jeg læser at ordentlige mennesker høfligt undskylder og forklare på ekopowers vegne, samtidig med at man ikke høre en s-- fra firmaet.
Det er rigtigt at man ikke kan forlange at ekopower kommunikere her på stokerpro, men man kan for f----- da forlange at de kommunikere, så på deres hjemmeside.
Her får vi at vide Dan siger Dan prøver, skriv til ekopower hvis du mangler en ce-mærkning, men deres mail dur ikke.
Nej der er mange brugere der ikke kommer her hvordan får de noget at vide?
"Ekopower arbejder altid på at blive bedre, så send endeligt en mail til os, med ris eller ros eller med en god ide. Vi besvarer alle mail." dette har stået på deres hjemmeside siden feb. vi er i 2012 så den går bare ikke at vores mailserver ikke funker i halve år.
For længe siden inden ekoheat rigtig blev diskuteret her inde kan jeg huske at Dan Elkjær skrev at han hellere ville have at man skrev sin kritik til ham istedet for at det skulle omkring stokerpro.
Det synes jeg dengang kunne være rimeligt. ihvertfald skulle han ha chancen. Her er uddrag af svar på kritik af flere ting bla. at man fik bedre instruktion når man købte et kamera til 2000kr end når man købte et fyr til 28000.
"Jeg vil opfordre dig til at henvende dig til det sted, hvor du har købt
varen, hvis det er noget du står og mangler svar på her og nu. Man skriver
jo heller ikke til Canon´s hovedkontor, hvis du har købt et kamera af mærket
Canon!"
Siden da har jeg mistet lysten til at komme med ris og ros til ekopower.
Dernæst: det er jo næsten umuligt at kommentere på alt hvad der kommer op her, men jeg vil sige, at det er jo vældig nemt at have en holdning til hvad andre skal gøre når man ikke selv har noget i klemme, men jeg har prøvet at starte retsag op for at få det som tilkom mig. Det er ikke sjovt kan jeg hilse at sige.
Så når fyret rent faktisk levere det som er vigtigt her og nu, nemlig varmt vand, er det slet ikke nok til at jeg bare tænker på at levere det tilbage, at der så er nogle trælse ting som burde rettes må jeg så finde ud af hen af vejen. Og det køre som en drøm, når det er ude over trækket mellem 45-55grader efter en opstart. og det lever fuldt ud op til min forventning angående forbrug af piller
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh

Ekopower
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 71
Tilmeldt: 08 jun 2011 14:59
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 187
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Geografisk sted: Middelfart
Kontakt:

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af Ekopower » 02 aug 2012 23:43

Hej

Tak Morten for dit venlige indlæg, hvilken jeg sætter pris på og din ide, men et automatisk svar på at mails er modtaget, vil hurtigst muligt blive taget i brug.

Det er også korrekt, at vi har haft lidt server problemer de sidste par uger, som har drillet os, men dette betyder ikke, at vi ikke har modtaget mailene. Jeg er næsten sikker på, at vi har modtaget alle mail og skal få dem besvaret hurtigt muligt.
Men som Greven skriver er vi endnu kun 2 i firmaet og vi har derved svært ved at følge med her i ferietiden, men i næste uge er vi begge i firmaet igen og skal prøve at få besvaret de manglende mails.


Jeg skal derfor understrege, at ALLE er yderst velkommen til at mail eller ringe til os, så skal vi prøve at hjælpe bedst muligt.

Jeg vil også utroligt gerne sende CE mærkerne til dem der mangler, men da jeg primært sælger via grossistledet, så har de desværre ikke styr over, hvem der har fået hvilken serie nummer.
Jeg kan derfor ikke sende de manglende CE mærker ud automatisk, men jeg har de manglende mærker liggende i MIddelfart og sender dem selvfølgeligt, så snart jeg får en henvendelse. Så mangler I en CE mærke, så send endeligt en mail med serie nummer, så sender jeg mærket.

Det er også helt korrekt at Lars og jeg ikke har brugt det store tid på stokerpro, hvilken måske har været en forkert beslutning fra min side. Jeg indrømmer dog gerne, hvis jeg har prioriteret vores tid forkert og skal derfor i fremtiden prøve at blive bedre til at følge med herinde.

Jeg skal også understrege, at ALLE henvendelser til Ekopower bliver taget seriøs, men vi har ikke fået behandlet dem alle lige seriøs og skal prøve at rette op på dette også. (Jeg søger faktisk en fuldtids ansat til kontoret lige nu, så kender I en herinde, så....)

I følge købeloven skal man henvende sig til den forhandler, hvor man har købt produktet, så henvender forhandleren sig til grossisten, hvor han har handlet og så henvender grossisten tilsidst sig til Ekopower. Dette er den korrekte vej, men bestemt ikke særligt hensigtmæssigt for nogen overhoved. Det sker nemligt ofte at problemet bliver ændret lidt under vejs og så kan vi ikke hjælpe korrekt.
Derfor opfordre jeg ofte mine slutkunder til at kontakte Ekopower direkte. Det ændre jo intet ved garantien.

Med venlig hilsen
Ekopower
Dan Elkjær

Ekopower
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 71
Tilmeldt: 08 jun 2011 14:59
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 187
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Geografisk sted: Middelfart
Kontakt:

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af Ekopower » 03 aug 2012 00:10

Kære Kovas
kovas » 01 Aug 2012, 22:20 skrev:Hejsa.
"Man kan ikke bare "gemme" sig fordi lortet driller & har en masse børnesygdomme man ikke ummidelbart kan løse, - en ordentlig forhandler står ved sit ansvar og hjælper sine kunder!"
Jeg gemmer mig skam ikke og står meget gerne ved mit produkt

Her kommer levi med essensen af hvordan jeg er kommet til at opfatte ekopower. Dan Elkærs sidste indlæg her på siden er da noget af det lammeste jeg længe har læst. Folk skriver grimme ting om mig så derfor vil jeg ikke være med. Jeg græmmer mig når jeg læser at ordentlige mennesker høfligt undskylder og forklare på ekopowers vegne, samtidig med at man ikke høre en s-- fra firmaet.
Hvad du syntes omkring mine indlæg er jeg da ked af at høre, da jeg netop laver dem for at prøve og hjælpe mine Ekoheat kunder.
Jeg vil skam også gerne være med, selv om nogle enkelte vælger at skrive negative ting omkring mit firma og jeg, men forklar mig lige, hvem der for noget positiv ud af det? Jeg gør ikke og dem der skriver gør det heller ikke, så hvorfor skrive noget der KUN bringer negativ omtale med sig
Det undre mig også, at du skriver, at man ikke hører en s-- fra firmaet!, da du jo få linjer længere nede citerer noget fra mine mails til dig
:wink:


Det er rigtigt at man ikke kan forlange at ekopower kommunikere her på stokerpro, men man kan for f----- da forlange at de kommunikere, så på deres hjemmeside.
Her har du fuldstændig ret, Ekopower skal blive meget bedre på vores hjemmeside og jeg har da også gemt dine mails, da de indeholdt nogle rigtige gode forslag til min hjemmeside

Her får vi at vide Dan siger Dan prøver, skriv til ekopower hvis du mangler en ce-mærkning, men deres mail dur ikke.
Vores mail duer

Nej der er mange brugere der ikke kommer her hvordan får de noget at vide?
"Ekopower arbejder altid på at blive bedre, så send endeligt en mail til os, med ris eller ros eller med en god ide. Vi besvarer alle mail." dette har stået på deres hjemmeside siden feb. vi er i 2012 så den går bare ikke at vores mailserver ikke funker i halve år.
Vores mail har ALTID virket, den har blot drillet lidt de sidste 2 uger, men vi har modtaget ALLE mails

For længe siden inden ekoheat rigtig blev diskuteret her inde kan jeg huske at Dan Elkjær skrev at han hellere ville have at man skrev sin kritik til ham istedet for at det skulle omkring stokerpro.
Det synes jeg dengang kunne være rimeligt. ihvertfald skulle han ha chancen. Her er uddrag af svar på kritik af flere ting bla. at man fik bedre instruktion når man købte et kamera til 2000kr end når man købte et fyr til 28000.
"Jeg vil opfordre dig til at henvende dig til det sted, hvor du har købt
varen, hvis det er noget du står og mangler svar på her og nu. Man skriver
jo heller ikke til Canon´s hovedkontor, hvis du har købt et kamera af mærket
Canon!"
Jeg vil meget gerne vedkende mig, at det er mit svar du citerer og det var måske at gå for vidt. Men dette er kun et kort uddrag af flere mails fra dig, som jeg opfattede som skrevet i en meget hård og truende tone og jeg følte derfor bare, at jeg vil svare tilbage i samme nuance.
Men som før skrevet, så vil jeg meget gerne hjælpe dig direkte, hvis du har problemer


Siden da har jeg mistet lysten til at komme med ris og ros til ekopower.
Dernæst: det er jo næsten umuligt at kommentere på alt hvad der kommer op her, men jeg vil sige, at det er jo vældig nemt at have en holdning til hvad andre skal gøre når man ikke selv har noget i klemme, men jeg har prøvet at starte retsag op for at få det som tilkom mig. Det er ikke sjovt kan jeg hilse at sige.
Så når fyret rent faktisk levere det som er vigtigt her og nu, nemlig varmt vand, er det slet ikke nok til at jeg bare tænker på at levere det tilbage, at der så er nogle trælse ting som burde rettes må jeg så finde ud af hen af vejen. Og det køre som en drøm, når det er ude over trækket mellem 45-55grader efter en opstart. og det lever fuldt ud op til min forventning angående forbrug af piller
Hvis du skulle få lyst til at skrive til mig direkte igen, så gør det endeligt og jeg skal efter bedste evne forsøge at besvare din mail
Ekopower
Dan Elkjær

Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af kovas » 03 aug 2012 13:54

Hej Dan
Jeg græmmer mig når jeg læser at ordentlige mennesker høfligt undskylder og forklare på ekopowers vegne, samtidig med at man ikke høre en s-- fra firmaet.

Når jeg f eks skriver dette så henviser jeg selvfølgelig ikke til de to svar jeg har fået fra dig på 4 mails. Så tænker jeg på at denne tråd burde været startet af dig, at vi set i lyset af den tråd levi linker til, intet hørte da en tråd om bulder i skorsten kørte over 19 sider medens folk blev mere og mere frustrerede, det var ikke dig der skrev hverken her eller på din hjemmeside da det gik op for folk at ce-mærket manglede. Jeg kan simpelt hen ikke forstået at man som leverandør af et produkt vil tillade at der kommer så meget dårlig reklame. Og som greven er inde på så er det ikke så meget der behøves. Bare at man føler at der bliver taget hånd om problemerne eller forklaret.

Jeg vil skam også gerne være med, selv om nogle enkelte vælger at skrive negative ting omkring mit firma og jeg, men forklar mig lige, hvem der for noget positiv ud af det? Jeg gør ikke og dem der skriver gør det heller ikke, så hvorfor skrive noget der KUN bringer negativ omtale med sig

Hvis man vælger at operere på et offentligt tilgængeligt forum burde man vel kunne sætte sig ud over enkelets negative bemærkninger og fokusere på at servicere kunderne. Det er det de forventer (henviser igen til tidligere link fra levi og din hjemmeside) og hvis man rådgiver folk om deres problemer er det vel begrænset hvor mange negative kommentare det kan afføde.

Her får vi at vide Dan siger Dan prøver, skriv til ekopower hvis du mangler en ce-mærkning, men deres mail dur ikke.
Vores mail duer

Dette er endnu et skole eksempel på dårlig kommunikation, eftersom det er MortenW der referere noget han har hørt som jeg så kommentere på. Hvor er Ekopower henne?

Jeg vil meget gerne vedkende mig, at det er mit svar du citerer og det var måske at gå for vidt. Men dette er kun et kort uddrag af flere mails fra dig, som jeg opfattede som skrevet i en meget hård og truende tone og jeg følte derfor bare, at jeg vil svare tilbage i samme nuance.
Men som før skrevet, så vil jeg meget gerne hjælpe dig direkte, hvis du har problemer

Men dette er kun et kort uddrag af flere mails fra dig, som jeg opfattede som skrevet i en meget hård og truende tone og jeg følte derfor bare, at jeg vil svare tilbage i samme nuance

Her synes jeg at du insinuere at jeg fusker ved kun at citere et uddrag. Jeg er fuldt ud klar over at jeg selv har bragt private mails ind i debatten for at forklare hvorfor jeg her svært ved at få armene op når navnet Ekopower kommer op.
Jeg har lige læst vores mails igen, meget kan man sige om min skrivestil men truende det er simpelthen under bæltestedet for at komme uden om et dårligt svar. Det kan jeg ikke acceptere at bilve beskyldt for i et offentligt forum. Havde du gjort det privat havde det raget mig en høstblomst. Jeg kan stå ved hvert et ord jeg har skrevet til dig. Så for at give de pæne mennesker her på forummet en chance for at forstå dig, foreslår jeg at vi offentliggør hele vores mail-korrespondance.
Det vil sikkert afføde pænt mange sjove kommentare, det kan jeg leve med, kan du?
Hvis du skulle få lyst til at skrive til mig direkte igen, så gør det endeligt og jeg skal efter bedste evne forsøge at besvare din mail
Jeg takker for tilbuddet.
Hvad skal man gøre når man stadig ikke, trods utallige forsøg kan få kedlen til at lade være med at buldre. Ikke når den stepper op til den indstillede max-ydelse, men når temperaturen skal hæves fra de ca 46gr som den er faldet til siden sidste kørsel, som regel til omkring de 58gr så aftager det igen. Har beskrevet det for dig før, men aldrig fået svar.
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh

Ekopower
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 71
Tilmeldt: 08 jun 2011 14:59
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 187
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Geografisk sted: Middelfart
Kontakt:

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af Ekopower » 03 aug 2012 14:48

Hej Kovas

Tak for dit svar, som jeg opfatter yderst godt og korrekt skrevet.

Jeg går faktisk meget mod mine egne principper, når jeg besvare den, da jeg mener vi fremhæver en del negativ ting, som ikke gavner nogen, at de bliver nævnt igen og igen. Men da det jo er mif selv, som har startet dette, så fortjerner du selvfølgeligt også en svar.

Jeg skal også klart give dig ret i, at det var for dårligt og ringe, at jeg ikke før kom på banen i de tråde, som du nævner. Jeg havde mine grunde til at lade være, men må erkende at jeg træf nogle forkerte valg. men selvom jeg ikke deltog i trådene, så betyder det ikke, at jeg ikke fulgte med og arbejdede/arbejder hårdt på at løse problemerne.

Jeg valgte netop i den periode IKKE at opererer på offentlige forum, dog ikke fordi jeg er sart, men blot for at nedtone de ukorrekte oplysninger, som enkelte personer skulle fremkomme med, hver gang jeg skrev et indlæg. Som jeg før skrev, så mener jeg ikke det gavner nogen på dette forum.
Det var jo ikke helt betydningsløse kommentar som blev skrevet og det førte jo også til, at en meget god tråd for Ekoheat blev lukket af stokerpro. Det har aldrig været min hensigt at lade mine kunder komme i klem, hvilken jo også er årsagen til, at jeg beder dem kontakte Ekopower direkte, hvis man ønsker hjælp til et anlæg.

Jeg er også helt enig med dig, at det er dårligt kommunikation, som bringer frem at vores mail skulle være ude af drift, men hvor ligger den dårlige kommunikation?
MortenW skriver, at vi har drift problemer, som så ender med at blive til, at vores mail ikke har virket i et ½ år!

Jeg kan godt forstå, at du mener at "truende" er under blæltestedet og det er det da helt klart også, sådan som du har opfattedet den. Det var bestemt ikke det ord jeg skulle have brugt. Når jeg nu skrev det, så var det fordi, at jeg læste dine mails, som om at du ikke havde andre hensigter, end at nedgøre dit nye anlæg. Jeg har derimod fået en helt andet opfattelse af den måde du vælger skrive dine indlæg på.

Det ligger dig helt frit at offentligt gøre vores mail korrenspondance, men jeg mener det er en dum ide, ud fra den overbevisning, at det blot er at ligge endnu mere negativ omtale ud, som ingen gavner. (Igen skal jeg nævne, at så sart er jeg altså ikke og kan naturligvis leve med det)

Jeg forstår desværre ikke helt dit problem? Når den hæver temperaturen fra 46 gr, er det så ikke mens den stepper op?, eller står der forbrænding på displayet? Hvis der står forbrænding, hvilken ydelses område kører den så i?
Hvilken version software har du?

Med venlig hilsen
Ekopower
Dan Elkjær


Besvar