Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ny Scotte 10 kw med Blackstar Semirens

Diskussion og spørgsmål vedr. kedler, installationen og skorstenen
Akkumuleringstank, VVB, Trækstabilisator
Besvar
Tgun
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 59
Tilmeldt: 14 jan 2007 10:22
Mit fyr: BlackStar 10 KW Semirens
Areal: 180 m² + 30 m² udhus
Brændsel: 8 mm træpiller
Geografisk sted: Sorø

Ny Scotte 10 kw med Blackstar Semirens

Indlæg af Tgun » 25 jul 2012 18:39

SÅ er pilleæderen købt. Scotte 10 kw Blackstar Semirens, med v. 6.74 :great:
Der tog Levi sgu fusen på mig. De var i restordre i går, nu får jeg den leveret indenfor en uge. smiley140.gif
Så får jeg travlt. Nedgravning af rør til udhus og ny skorsten og ikke mindst et farvel til Amanda fra Kerteminde :cry: , en pålidelig kokskedel fra 1968, 44 år på bagen med samme vv beholder og en Riello oliebrænder, årsforbrug på 2400 l. Nu har jeg jo også kunne stryge hende med hårene i den rigtige retning :wink:

Det er ærgerligt, at NBE alligevel ikke ombytter gl. styringer til v. 10 ved åbent hus hos DV-Center i Roskilde.
Så det kan være at vi skulle sende en delegation til åbent hus den 1.9 hos NBE i Ålborg, så vi her ovre på djævleøen også har mulighed for at få fingrene i denne til en fornuftig pris. Det kunne være, at vi kunne få Levi til at sponsere broen og lidt proviant fra hans køleskab 8)
_____________________
Torben G.
Eks. Servicemontør


Vangsgaard
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 547
Tilmeldt: 10 nov 2010 18:41
Mit fyr: Scotte Blackstar 16 kW
Areal: 269
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6600
Årligt forbrug: 7-8
Geografisk sted: Kolding
Modtaget likes: 1 gang

Ny Scotte 10 kw med Blackstar Semirens

Indlæg af Vangsgaard » 25 jul 2012 18:46

Tillykke med den, den skal du nok blive glad for.

Af ren nysgerrighed, du har ikke overvejet at vente til efteråret med at købe fyret så du fik v10 styringen med med det samme? Kan selvfølgelig også være prisen så stiger tilsvarende :)

levi

Ny Scotte 10 kw med Blackstar Semirens

Indlæg af levi » 25 jul 2012 19:02

Vangsgaard » 25 Jul 2012, 18:46 skrev:Tillykke med den, den skal du nok blive glad for.

Af ren nysgerrighed, du har ikke overvejet at vente til efteråret med at købe fyret så du fik v10 styringen med med det samme? Kan selvfølgelig også være prisen så stiger tilsvarende :)
Efter hvad jeg er informeret om bliver V10 styringen ikke medleveret som standard når den kommer i handelen - det skulle blive en opgraderings mulighed til dem der ønsker lidt mere lir :great:

Og ja prisen stiger naturligvis hvis man vælger V10 styringen kontra V6 :great:

CRHansen
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 324
Tilmeldt: 14 jan 2011 18:23
Mit fyr: Scotte 10kw med 6,76 chip
Areal: 110+40
Brændsel: 8mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 6200
Årligt forbrug: 3-4 ton
Geografisk sted: Lidt uden for Aabenraa
Givet likes: 3 gange

Ny Scotte 10 kw med Blackstar Semirens

Indlæg af CRHansen » 26 jul 2012 07:09

Hej Levi

Det vil sige de bliver også ved med at udvikle på V6 styringen altså med nye chip versioner og sådan?

levi

Ny Scotte 10 kw med Blackstar Semirens

Indlæg af levi » 26 jul 2012 09:08

CRHansen » 26 Jul 2012, 07:09 skrev:Hej Levi

Det vil sige de bliver også ved med at udvikle på V6 styringen altså med nye chip versioner og sådan?
Ja - version 6 styringen går skam ikke på pension, - det ville jeg personligt også være pænt ked af hvis den gjorde...


Besvar