Skifte bank

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
17
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 2 gange

Skifte bank

Indlæg af Klaus »

Jeg har haft et miljøbillån gennem FDB, der er renten under 2 % pt.
De findes dog desværre ikke mere, men hører under swedbank nu, de er heller ikke svære at arbejde med.

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Skifte bank

Indlæg af Ulrik »

Jobak » 21 Jul 2012, 23:14 skrev:Hej Ulrik
Har du kigget her?
Mybanker
Ja, jeg følger med der. Men synes ikke jeg kan finde noget der er direkte sammenligenligt med mine lån.
MvH Ulrik©
holberg19
Stoker IX
Stoker IX
13
Indlæg: 384
Tilmeldt: 18 jul 2010 15:10
Mit fyr: Scotte 10kW
Areal: 120
Brændsel: Træpiller
Geografisk sted: Vestsjælland
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 4 gange

Skifte bank

Indlæg af holberg19 »

Det er svært at henvise dig til en ny bank uden at kende din privatøkonomi i detaljer. Du kan høre godt og skidt om alle.

Et tip. Jeg har haft gode erfaringer med at forhandle overfor min bankrådgiver og ladet hende vide, at jeg er prisbevidst og ikke bange for at shoppe rundt.
calle

Skifte bank

Indlæg af calle »

holberg19 » 22 Jul 2012, 12:33 skrev:Det er svært at henvise dig til en ny bank uden at kende din privatøkonomi i detaljer. Du kan høre godt og skidt om alle.

Et tip. Jeg har haft gode erfaringer med at forhandle overfor min bankrådgiver og ladet hende vide, at jeg er prisbevidst og ikke bange for at shoppe rundt.
Jep !

Hvad med at se det hele lidt fra oven, og måske omlægge lånet i huset, og så samtidig få samlet "det hele" i et og samme lån, som Lintz var inde på. En finansiering via et kreditforeningslån er billigt - meget billigt, men det kommer selvfølgelig an på, hvordan din belåning i huset er nu. Du mister så din nuværende mulighed for at udvide og mindske gælden i forhold til din økonomiske kunnen. Den mulighed har du jo nu med dit boliglån, som jeg formoder er et prioritetslån. Til gengæld får du en rente, der siger spar 2 til alt :shock:

Venlig hilsen

Besvar