Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hej Benekov bruger.

Spørgsmål vedr. Benekov samt det tilbehør der laves til Benekov Stokerfyr
levi

Hej Benekov bruger.

Indlæg af levi » 03 okt 2007 09:07

Jeg syntes det er en sær drejning denne tråd tager ?

Starter jeg ikke med at skrive at det er mit indtryk, og at der ikke er kritik i mit indtryk ?

Hvorfor tager man det så som et angreb ? - Jeg nedgør ikke benekov her - jeg siger blot her er en stor del af brugerne som har benekov - som tråden netop drejer sig om!

Jeg troede jeg kunne svare uden at tråden ville udvikle sig til en hetz, men det kan jeg så tilsyneladende ikke - det er jeg ked af.


Brugeravatar
Momme
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 318
Tilmeldt: 07 jan 2007 14:01
Mit fyr: Benekov 27PL silver
Areal: 260
Brændsel: Kirsbærsten
Dagligt forbrug: slukket pt.
Årligt forbrug: 10-15 ton.
Geografisk sted: Sydsjælland, Faxe, Orup

Indlæg af Momme » 03 okt 2007 10:30

Hej Levi,

Hvilken del af folks svar er en hetz.
Er det den hvor Benekov bruger svare på at blive kaldt rykklapper.
Eller er det en bruger der skriver han fortryder han har købt en multi 22.
Eller er det de kommentar jeg komme med om sælger generelt.

Du skriver selv at du kan lig og provokere, men du kan åbenbart ikke lige at folk svare igen på dine provokationer.

Af hvad jeg kan se er det nærmest en Hezt er det den mellem dig og Liagro (det minder mig om 2 hane kyllingen der er oppe og toppes). Du sige at Karsten er for dyr og han siger du sælgen nåde lort. Det kunne jo bevise at man HØJST for hvad man betaler for og aldrig mere. Så kunne i ikke stoppe det muder kast og lade forbrugerne bestemme (jeg tror ikke jeg ville handle med nogle af jer hvis kun have læst hvad i skriver til hinanden).
Du får HØJST de du betaler får (tit mindre)

levi

Indlæg af levi » 03 okt 2007 11:29

Hej Momme.

Jeg kan sagtens klare mosten, men det tråden handler om vendes til mudderkast.

Du kommer selv ind på emnet nu vedr. 2 forhandlers uoverensstemmelser.

MEN det er IKKE det denne tråd handler om, den handler om fordelingen - og spørgsmålet lød på hvorfor fordelingen er som den er - det svarede jeg på ud fra mit indtryk - UDEN at kaste med mudder eller noget - jeg gjorde det sagligt, og i neddæmpet tone - så mit svar umuligt kunne misforståes.

Hvorfor drejer tråden sig så ligepludselig om lorte produkter og dyre produkter, og om DTI ?

Lad os nu holde os til pølsen, istedet for at duske hunden.

Jeg er absolut i stand til at give tilbage af samme skuffe, men jeg gider ikke lege på det plan herinde - en provokation er forskellig - og jeg har intet provokeret i denne tråd, så at jeg skriver jeg ynder at provokere på skrift betyder jo ikke at det er reglen frem for undtagelsen.

Derudover roste jeg endda dette forum for at være bedre end det gamle, på trods af netop fordelingen.

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Indlæg af Ulrik » 03 okt 2007 11:38

Og skal vi alle så ikke bare blive enige om at hvis man som forhandler/producent ønsker de samme fordele som Liagro/Benekov herinde, så sørger man for at henvise nogle brugere icon_cheesygrin.gif

Hvorfor vælger vi som vi gør? Tja, vi kan tage diskussionen om biler i stedet.
Resultatet vil være det samme.
Nemlig at folk vil være rørende ueninge om hvad der er bedst.
Det korte af det lange er at vi har forskellige grunde til at købe og at være glad for det vi køber.
Det vigtigste må være at vi er glade for det...
MvH Ulrik©

levi

Indlæg af levi » 03 okt 2007 12:20

Helt enig Ulrik.

Det er nemlig lige bolden - og EMNET - og leverandørens eget valg om han vil henvise eller ej.


Brugeravatar
Julehund
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2192
Tilmeldt: 12 mar 2007 07:14
Mit fyr: ivt jordvarme m. 300m turboflex slange
Areal: 145
Brændsel: EL
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Dagligt forbrug: 16 kWh I nov.
Geografisk sted: Staby
Kontakt:

Indlæg af Julehund » 03 okt 2007 13:51

super!! :great: så er alle glade igen icon_cheesygrin.gif

Brugeravatar
Momme
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 318
Tilmeldt: 07 jan 2007 14:01
Mit fyr: Benekov 27PL silver
Areal: 260
Brændsel: Kirsbærsten
Dagligt forbrug: slukket pt.
Årligt forbrug: 10-15 ton.
Geografisk sted: Sydsjælland, Faxe, Orup

Indlæg af Momme » 03 okt 2007 13:59

:wink:
Du får HØJST de du betaler får (tit mindre)

Brugeravatar
Servteqh
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 229
Tilmeldt: 06 jul 2007 21:29
Mit fyr: Benekov L25 kedel, Bioteqh 15 brænder
Areal: 140
Brændsel: Olie/Træpiller/flis
Dagligt forbrug: 0 Kg i øjeblikket
Årligt forbrug: ??
Geografisk sted: Jægerspris

Indlæg af Servteqh » 03 okt 2007 18:42

måske rønne bærrene bare er blevet for sure..???
Kender til hvordan Benekov-fyr virker. (Godt)
Bryder sig ikke om mennesker der lyver og stjæler sig til Succes.
Fyret er slukket. Lad os se hvad der kommer op til vinter..???

Brugeravatar
Svendsen
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 51
Tilmeldt: 16 dec 2006 19:51
Mit fyr: Scotte 16kW BS1016
Areal: 180
Brændsel: Træpiller
Geografisk sted: Gråsten
Modtaget likes: 1 gang

Indlæg af Svendsen » 03 okt 2007 19:44

Uden at vide det er jeg næsten 100 procent sikker på at liagro henviser mange potentielle og nuværende kunder til netop dette forum - og taktisk er det jo smart nok, for her har liagro en gratis reklamesøjle. Netop af denne årsag henviser vi ikke kunder hertil - hverken nuværende, eller kommende - ikke fordi vi ikke syntes forummet er fint - men fordi indstillingen herinde ikke er objektiv - der er - og ja undskyld på forhånd - simpelthen for mange rygklappere, og det er så tydeligt, og skinner så ofte igennem.
Hvis denne komentar ikke er skrevet for at sværte et andet firma til, ved jeg ikke. Dette var din første tråd i dette emne, og med sådan en udmelding må der da ligge noget bag eller hvad?
Du skriver
"for her har liagro en gratis reklamesøjle. Netop af denne årsag henviser vi ikke kunder hertil - hverken nuværende, eller kommende "...
HVORFOR IKKE??? Du skriver at det er en god "reklamesøjle", for Liagro, men I vil ikke henvise, eller prøve at promovere jeres produkt som Karsten har gjort. Dette lyder for mig som en gang "Vivilogsåværemedoglege" på mig.

Svendsen

søren ø
Supporter
Supporter
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Indlæg af søren ø » 03 okt 2007 19:45

Her er mit indtryk uden at det er ment som en provokation:

Nogle syntes der er for mange der har en Benekov som skriver på dette forum. Nå for søren, mon det er fordi der er solgt mange af dem.
Andre syntes at det er et forum man ikke vil henvise til p.g.a at alle herinde sviner alle andre produkter til og kun vil snakke om Benekov.
Andre kan lide at puste lidt til ilden, men stiller sig bagefter op og siger "det var ikke mig, men alle de andre"

Med hensyn til at lege på et vist plan herinde, er det vidst kun nogle få stykker som trækker det derned :evil:

MVH.

Søren, som venter på at alle Benekov-ejere bannes herinde så vi ikke anbefaler vores fyr og laver skæv konkurrence på stokermarkedet.


Besvar