Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Assorterede Vitser

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Assoterede Vitser

Indlæg af pelle » 10 mar 2012 20:22

Ok... Denne er ikke sjofel. Bare sjov icon_cheesygrin.gif


En betjent holdt i siden af motorvejen og ventede på at fange fartbøller, da han ser en bil der snegler sig af sted med 45 km/t.
Han tænker ved sig selv, "Denne bilist er næsten lige så farlig som én der kører for stærkt!" Så han tænder blinkene og vinker bilisten ind til siden.
Da han går hen mod bilen, bemærker han at der sidder 5 gamle damer i den: 2 på forsæderne og 3 bag i, med opspilede øjne og hvide som spøgelser.
Den forvirrede fører af bilen sagde til betjenten, "Jeg forstår ikke helt? Jeg kørte præcis det jeg måtte! Hvad er der galt med det?"
"Frue," svarer betjenten, "De kørte ikke for stærkt, men De bør vide at det også kan være farligt for andre bilister når De kører for langsomt."
"Kører for langsomt? Jamen betjent, jeg kørte præcis det jeg måtte? 45 kilometer i timen!" svarede den gamle dame, lidt stolt.
Betjenten, der havde svært ved at lade være med at grine, forklarede hende, at "45" var nummeret på motorvejen, ikke fartgrænsen.
Den lidt forlegne dame kunne heller ikke lade være med at grine, og takkede betjenten for oplysningen.
"Men før De kører, frue, bliver jeg nødt til at spørge? Er alle her i bilen OK? Disse damer virker noget rystede og har slet ikke sagt et pip på noget tidspunkt," spurgte betjenten bekymret.
"Nåh? De har det godt igen om et par minutter. Vi kommer lige fra hovedvej 210 !
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Assoterede Vitser

Indlæg af Tom_AT » 10 mar 2012 21:23

Kan se det er sæson for morfar-vitser. Så her er lige en til jer :-D

KÆRE HOTLINE

Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede Børn 1.1, 1.2 og 1.3.

Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer.

Det stod der ikke noget om i produktspecifikationen for programmet.

Oven i købet installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker straks op, når jeg starter computeren - og det overvåger alle mine aktiviteter. Gamle programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere.

Når jeg prøver at køre dem får jeg beskeden: "Du har begået en ulovlig handling. Luk straks alle programmer der ikke understøttes af Kone 1.0".

Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer. Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0.

Kan I hjælpe mig?

På forhånd tak

Den forvirrede og frustrerede bruger

- - - -- - - - -- - - - -- - - - - -- - - - --

SVAR FRA HOTLINE:

Kære forvirret og frustreret

Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme.

Problemet skyldes hovedsagligt en misforståelse.

Der er mange mænd, der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsagligt er et nytte-og underholdningsprogram.

Der tager de fleste fejl!

Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt.

Det er umuligt at fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først er installeret.

Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med at have flere problemer end de før havde med Kone 1.0.

Vi anbefaler at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen.

Du kan eventuelt læse hele kapitel 6 i din manual "Almindelige Programfejl".

Systemet vil køre helt perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle almindelige programfejl, lige meget hvad de skyldes.

Det bedste du kan gøre er straks at skrive: \\UNDSKYLD
, før styresystemet vender tilbage til normal.

Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse.

Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen.

Vi anbefaler Blomster 2.1, Chokolade 5.0 eller i ekstreme tilfælde softwarepakken Pels 2002.

Men du må under ingen omstændigheder installere Veninde Miniskørt 3.3.

Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resultere i, at Kone 1.0 afinstallerer sig selv og samtidig fjerner ca. 50 % af systemressourcerne.

Veninde i Miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der kræver store
systemressourcer og vil derfor ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet der er tilbage, efter Kone 1.0 har afinstalleret sig selv.

Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 9 gange

Assoterede Vitser

Indlæg af mejeristen » 07 jun 2012 19:37

AK JA så nåede man så langt

SLUT icon_cheesygrin.gif

smiley140.gif
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)

Brugeravatar
vilhapiller
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 305
Tilmeldt: 13 feb 2012 18:18
Mit fyr: Woody Black Star mini
Areal: 160
Brændsel: Piller
Årligt forbrug: 4.5
Geografisk sted: Sønderjylland
Givet likes: 21 gange
Modtaget likes: 14 gange

Assoterede Vitser

Indlæg af vilhapiller » 19 jun 2012 10:50

Dansk sommer.
Vedhæftede filer
Dansk sommer.PNG

Søren-R
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 311
Tilmeldt: 31 dec 2011 07:16
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 125
Brændsel: 8 mm Fågelfors
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Årligt forbrug: 3,5 T
Geografisk sted: Hjørring
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 2 gange

Assoterede Vitser

Indlæg af Søren-R » 19 jun 2012 17:03

En indvandrer køber en knallert 45 hos cykelhandleren og spørger:
- en der benzin nok på til at jeg kan komme hjem?
- Nej, svarer cykelhandleren, du skal nok tanke i Tyskland..
Du må aldrig tro du er værdiløs.
Du kan altid bruges som et dårligt eksempel


Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Assoterede Vitser

Indlæg af pelle » 19 jun 2012 22:52

En abe ude i junglen ligger oppe på en gren og ryger en joint. Så, kommer et lille firben forbi og spørger aben hvad den laver... Jeg ryger da en joint... Svarer aben... Vil du også prøve at ryge lidt ,firben.. Ok... Så, firbenet røg sig vind og skæv sammen med aben... Sådan en joint giver åbentbart tørst. Og den siger til aben. Jeg går lige ned til floden og får noget at drikke.... Så, firbenet dingler ned til floden for at slukke tørsten.. Den går ud på en sten ved floden og stikker hovede ned til vandet for at drikke...Firbenet mister balancen og dingler i vandet. Den er jo total skæv... Dette ser en krokkodille og iler hen til firbenet. Krokkodillen får snuden under den hjælpeløse firben og hjælper den op på land...
Jamen, firben, min ven ... hvad er der dog galt med dig... spørger krokkodillen... Jo, svarer firbenet... Det er aben oppe i skoven der har fået mig til at ryge en joint...
Hmm. tænker krokkodillen... Jeg må vist heller tage ind i junglen og få mig en snak med den abe, da det er noget skidt den har fået firbenet ud i.
Så, krokkodillen af sted ind i junglen, hen mod aben..Da, den kommer hen til træet hvor aben ligger med sin joint , kikker aben forbløffet ned... og siger... Fuck, Firben!! Hvor meget vand har du drukket.!! ??

:toofunny:
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.

Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Givet likes: 68 gange
Modtaget likes: 96 gange

Assoterede Vitser

Indlæg af Zarge » 19 jun 2012 23:54

hæhæ... go humor... :-)
Billede

Brugeravatar
Claus
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 240
Tilmeldt: 12 jan 2007 20:58
Mit fyr: KSM 275-18-i
Areal: 300
Brændsel: Kirsebærsten, kornafrensning, træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5750
Årligt forbrug: regner med 15 t
Geografisk sted: Midtfyn ( Heden )
Kontakt:

Assoterede Vitser

Indlæg af Claus » 23 jun 2012 16:51

Set på en rasteplads nær bloksbjerg. Hvad mon sådan et fartøj kost-er ?
Vedhæftede filer
Rasteplads nær Bloksbjerg.jpg
Claus Bendixen
27 x 300 w Growatt paneler monteret mod syd-vest med 35 graders hældning, 3 x 2000 w Growat invertere
20 andele i Rynkebygård møllelaug

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Assoterede Vitser

Indlæg af Ulrik » 23 jun 2012 16:58

This old married couple was having their 60th anniversary party.

The granddaughter, now through two divorces, was asking them at the end of the party how were they able to make their marriage work for so long. She was amazed at how they could endure through that many years together.

She asked her grandfather, "How did you two make it work for so long?"

"Well dear, it started back when we first got married. We went on a horse back ride into the mountains to a secluded log cabin for our honey moon. On the trail up the mountain we went though a very narrow path with a cliff hundreds of feet down. The horse your grandmother was ridding slipped on the edge and they almost went over. Your grandmother yelled at her horse to watch it... and said that's one. A little further up the narrow path the horse slipped on the edge again. Your grandmother slapped her horse across the head and yelled I said watch it... and said that's two. Then the horse slipped again. Your grandmother yelled at her horse and unmounted. She reached in her saddle bag, pulled out a pistol, shot the horse and it fell over the cliff. I looked at her and asked her what in the world did she do that for... don't you think that was a little harsh? She turned and looked back at me and said... That's one. And we have gotten alone every since then."
MvH Ulrik©

Brugeravatar
ommy
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 246
Tilmeldt: 22 okt 2011 17:05
Mit fyr: Scotte min, 10kw, v13
Areal: ca 135 i 2 etager
Brændsel: træpiller 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 5464
Årligt forbrug: 3.5t
Geografisk sted: Brenderup Fyn

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af ommy » 24 jun 2012 03:28

tni3012 » 22 Nov 2009, 10:21 skrev:Advarsel: Hvis du får en sms hvor der står at du skal stikke et jernrør op i numsen, og sætte strøm til det, så lad bare være med at gør det !!! - Det er en fup sms og det gør herre nas...
Ha ha det er fandeme sur røv ZD_HEL~113.GIF


Besvar