Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Her kan alle forhandlere sælge deres produkter.
Det gælder både træpiller, stokerfyr osv.
Ligeledes er forhandlere og producenter velkommen til at informere os om nye produkter osv.
Forumregler
Her kan alle forhandlere skrive nyheder, sælge produkter osv.
Når emnet ikke længere er gældende, bedes I skrive det i emnet som en tilføjelse.
For andre brugere end forhandleren er det kun tilladt at spørge ind til produktet og/eller firmaet.
Alt andet vil blive betragte som spam og slettes uden varsel.
timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Modtaget likes: 3 gange

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af timkenneth » 10 maj 2012 17:48

selvf. ens vilkår for alle...forhåbentlig.


karsten44
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26 feb 2012 19:48

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af karsten44 » 10 maj 2012 20:32

Hej: Jeg er selv træpilleforhandler og jeg syntes ikke det er fair, at man fra Tyskland øser træpiller til Danmark til dumpingpriser. Forhanderne skriver selv at det er på lovlig vis, men helt ærlig. Kører man træpiller i gennem Danmark og læsser dem af i Tyskland, for derefter at læsse træpillerne på igen, for at køre dem til Danmark igen. Det lyder i mine ører meget naivt hvis man tror på dette. Men man kan fra forhandlernes side være ligeglade med om SKAT finder ud af det. For det er køberen der kommer til at betale den manglende moms på 18 %. Og spørg så lige igen, er det så billigt?

Brugeravatar
Brian B
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 23 dec 2006 09:12
Mit fyr: Alcon 3A Pellx P21
Areal: 150
Brændsel: RW
Årligt forbrug: 8 ton
Geografisk sted: Aabybro

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af Brian B » 10 maj 2012 21:03

Hvorfor passer i træpille pusher ikk jeres egen butik og lader energihuset passe sin
Eller lav en tråd selv hvor i kan brokker jer over konkurence fra Tyskland
Mvh Brian
26 stk himin HG-250S og kostal piko 7.0
Nu med renseblæs på pellx

calle

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af calle » 10 maj 2012 21:06

karsten44 » 10 May 2012, 20:32 skrev:Hej: Jeg er selv træpilleforhandler og jeg syntes ikke det er fair, at man fra Tyskland øser træpiller til Danmark til dumpingpriser. Forhanderne skriver selv at det er på lovlig vis, men helt ærlig. Kører man træpiller i gennem Danmark og læsser dem af i Tyskland, for derefter at læsse træpillerne på igen, for at køre dem til Danmark igen. Det lyder i mine ører meget naivt hvis man tror på dette. Men man kan fra forhandlernes side være ligeglade med om SKAT finder ud af det. For det er køberen der kommer til at betale den manglende moms på 18 %. Og spørg så lige igen, er det så billigt?
Interessant Karsten 44. Jeg var ikke klar over, at jeg som forbruger kunne komme i klemme, når jeg køber træpiller i Tyskland og får et dansk fragtfirma til at afhente dem i Tyskland og levere dem til mig i Danmark - mit fatura und alles.

Vil du ikke være venlig, at informere mig om det juridiske grundlag i din påstand. Ellers må man antage, at det ikke er trykket fra studenterhuen, der har gjort dig platfodet.

Venlig hilsen

sevilya
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 33
Tilmeldt: 09 dec 2009 20:09

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af sevilya » 10 maj 2012 21:10

Karsten44 har jeg ingen eller næsten ingen kommentarer til, blot denne . Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Han udtaler sig om noget han kun ved 2% om måske 3 %. Du kan jo bare ringe så får du også et godt tilbud.Så kan du også følge dine piller på turen via track and trace. Har du måske tænkt at pillerne måske kom med skib her til Tyskland eller skal vi tvinges til at kører dem igennem Dk fordi det nu engang passe bedst ind i din lille verden. Ring og få et godt tilbud,
Sevil Frederiksen
Adm. direktør
www.energihuset.de


lund-s
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 4
Tilmeldt: 10 maj 2012 14:54

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af lund-s » 10 maj 2012 21:26

Der er ikke nogen der brokker sig over konkurence. Energihuset har en annonce, der bliver spurgt om bl.andet betaling og mindre leverancer. Hvor Sevil svarer pænt. Jeg spørger om levering contra afhentning og om evt. overvægt på lastbilerne på 15-20 %. Jeg har fået et svar på det første spørgsmål og på det andet spørgsmål skal jeg nok spørge de anbefalede vognmænd. Så er den ikke meget længere.....

Bliver et tysk firma taget i at snyde med leverancer til Danmark kan Skat Danmark kræve 25 % moms af hele omsætningen. At betale ved kasse 1, efterfølgende kan man evt. gå i retten, hvis man mener det er forkert.
Kunden bliver holdt skadesløs.

Derome pillerne kommer fra Sverige, så en tur igennem Jylland er meget oplagt for at komme til Handewitt

Karsten snakker om ulovlig salg og det er noget helt andet.....


Besvar