hundefar » 07 May 2012, 20:40 skrev:
Uha, det lyder ikke godt ;-)
Må man spørge hvilket fabrikat du var så uheldig med?
Jeg har selv købt SMA og de giver 5 års standard garanti, så jeg forventer bestemt en levetid på langt over 10 år. Men nu må vi se hvad fremtiden bringer af overraskelser :-)
kh
Henrik - Herning
Jeg hverken håber eller tror det går så galt for dig, Henrik. Håber virkelig du er heldig og krammet kan holde i mange år.
Jeg er blot typen der går med både livrem og seler. Jeg tager hellerer tilløb for at komme over åen. Andre står ved åen og hopper med samlede ben... Tjahe.. og lander lige ned i åen.
Ved i forresten, hvad livserfaring er ???
Jo.. Det er de to tyre , en ung tyr og en gammel tyr, der står på en bakke og kikker ned på en masse køer nede i en dal..
"Hva, så "siger den unge tyr til den gamle tyr... "Sku vi to ikke "løbe" ned i dalen og ordne et par køer eller hva ???
Den gamle tyr ryster på hovedet og siger "nej, du" Vi, "går" ned i dalen og så ordner vi dem allesammen.
Se det er livserfaring
Ok... Jeg ved ikke om jeg er livs erfaren..Tjahe . Men, jeg er ihvertefald forsigtig..
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.