hej skriveren
kunne du ikke give mig dine indstillinger da jeg håber på at kunne starte mit anlæg op i weekenden hvis jeg vel at mærke får min snegl
kan se at du også har 1500 og et hus på 210 m2
mit er 220m m2 så burde vores indstillinger ikke ligge langt fra hinanden
men nøj hvor det kribler i fingrene for at få det i drift
De indstillnger jeg kører med er netop lige blevet standart indstillingerne, da jeg lige har opdateret styringen til version 1.36.. Så jeg har desværre ikke andet i nu...
men skal også skynde mig at sige at jeg ikke har gjort ret meget at indstille røgsugeren, dog regner jeg med at forsøge mig lidt frem, da jeg også desværre har en anelse af den bulderen, især når anlægget er ved at steppe op....
Men jeg har som skrevet netop startede anlægget op igen, hvor jeg holde øje med hvornår lux måleren begynde at se ild, og det gjorte den efter 6 min i første optændning...
Udover dette holde jeg også øje med opsteppning, og til min store overraskelse var der næsten ingen ting at hører...
Så om den nye styringsversion har indfyldelse på dette, ved jeg ikke... men nu vil jeg holde øje med den de næste på dage, så må vi se om du har modtaget resten af dine manglende dele, så skal jeg da gerne fremsende dem til dig...
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge...
www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø