Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Spørgsmål vedr. Benekov samt det tilbehør der laves til Benekov Stokerfyr
Besvar
levi

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af levi »

Tom_AT » 14 Apr 2012, 00:15 skrev:
Bøsser og livgarden :-)
Ja nemlig - ja :great:

Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Blevet takket: 1 gang

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Albert »

Sibbe » 13 Apr 2012, 10:28 skrev:Hej Albert!!!
Øhh hvad mener du ?? - Jeg spørger blot de steder jeg kan komme til, da jeg holder øje med marked, ville du ikke det?
Det er da ikke mig som hænger nogen ud i et offentligt forum!!!

Mvh
Sibbe
Når jeg ser på din hjemmeside Sibbesen,kan jeg se dit firma kun er tre år gammelt,så du er jo lidt grøn endnu,og har åbenbart en del at lære.
Efter at have drevet virksomhed i snart en menneskealder,har man erhvervet sig visse erfaringer,bla. med søgning på personoplysninger,og er det noget der skal bruges officielt,kan et forum som dette absolut ikke bruges som kilde.

Du spørger til personkredsen omkring ejerskabet af et firma,hvad pokker har det med afsøgning af markedet at gøre.
Bubbii
Stoker III
Stoker III
13
Indlæg: 98
Tilmeldt: 22 feb 2011 22:30
Mit fyr: Baxi 1,5 350L m. Iltstyring
Areal: 238
Brændsel: Træpiller og for tiden m. olivenolie
Dagligt forbrug: 20-25
Årligt forbrug: Første år 8150 kg
Geografisk sted: Sønderjylland

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Bubbii »

Er lige nød til at rette Tom og Levi det er ikke Bøsser og livgarden der tjekker - det kan nu kun være Bøsser og garderhusarer der tjekker icon_cheesygrin.gif
Mvh. Ronni

-Hvis du altid går i andres fodspor, kommer du aldrig foran
remme
Stoker VIII
Stoker VIII
13
Indlæg: 345
Tilmeldt: 20 jun 2010 18:40
Mit fyr: Benekov R25 linux
Areal: ca 200 privat+ 600
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7430
Årligt forbrug: 10-15
Geografisk sted: Midtjylland
Har takket: 3 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af remme »

Denne tråd er sgu ved at udvikle sig til et afsnit af Dollars/Dallas. :roll: icon_frown.gif :(

Vil egenligt blot nøjes med at tilslutte mig synspunktet om at konkurs mange gange kun giver tabere.
Det er jo helt tydeligt, at der gået noget galt mellem Karsten fra Liagro/Benekov a/s og Sten fra Siga Consult. Og jeg forstår godt at med den slags beløb (1,5 mill) imellem de to mænd og retsvæsen, så skal tonen blive uforsonlig uanset hvem der har ret. Og jeg har også oplevet Karsten med alt for mange bolde i luften.... og frustrationerne over ham...

Vi er jo en del brugere med linux-styringen og jeg kan konstaterer, at der har været problemer med linux-styringen i hvert fald for mit vedkommende desværre.
Heldigvis er jeg ved at ha fået mit fyr til at køre nogenlunde stabil med den sidste version software, som jeg fik via Karsten.

Jeg skal ikke kunne sige hvem af de to herre som har skylden, men det er sgu frustrerende at være køber af fyr og styring og selv skulle stå for at skulle trimme den ind uden ordentlige skriftlige vejledninger til styringen og uden en god brugsanvisning om parametrene i styringen og ingen Karsten at kunne spørge. Surt. icon_frown.gif :(
søren ø
Supporter
Supporter
17
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af søren ø »

levi » 14 Apr 2012, 00:10 skrev: Da jeg var soldat lærte vi at det kun er bøsser der "tjekker" - vi andre "kontrollerer" :great:
Vi lærte at tjekker var noget man skød efter, vi kontrollerede også icon_cheesygrin.gif
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af lamborg »

Er lige nød til at rette Tom og Levi det er ikke Bøsser og livgarden der tjekker - det kan nu kun være Bøsser og garderhusarer der tjekker
Citat bubii.
garder husarene har nogle underlige heste.
De har et røvhul på ryggen..
Nej spøg til side.
Jeg synes faktisk at Ulrik skal låse denne tråd.
For det tjener jo ikke noget formål ...
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB
Dannie02
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 20
Tilmeldt: 14 mar 2012 13:30

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Dannie02 »

ULRIK

Kunne du ikke lige fortælle mig hvorfor jeg ikke længere får advisering om indlæg på min egen tråd. OG PLEASE lad være med at fortælle, at jeg har frameldt advisering, for det har jeg ikke.
Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Bigfoot »

Dannie02 » 15 Apr 2012, 10:23 skrev:ULRIK

Kunne du ikke lige fortælle mig hvorfor jeg ikke længere får advisering om indlæg på min egen tråd. OG PLEASE lad være med at fortælle, at jeg har frameldt advisering, for det har jeg ikke.
sikkert fordi du har overset en mail, med advisering, og derfor får du ikke nogen, før du besøger emnet igen.... så let er det at svare på, selvom jeg ikke er Ulrik. :great:

jeg har forresten hørt fra tjekkiet, at du har forsøgt at kontakte dem om at du gerne ville være importør af benekov istedet for liagro.... icon_cheesygrin.gif
så helt utilfreds med fyret, kan du da ikke være. :great:
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Dannie02
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 20
Tilmeldt: 14 mar 2012 13:30

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Dannie02 »

Bigfoot
Ved oprettelse af tråden bad jeg om advisering, og fik det indtil en ændring blev foretaget, og ikke af mig. Hvem er du, og du må være meget tæt på Karsten/Benekov siden du ved hvem Benekov Tjekkiet taler med. Og nej, jeg har ikke forsøgt at blive importør af Benekov fyr, men forsøger at finde ud af hvor jeg finder dele til de to fyr, som IKKE virker. Alternativt kan jeg kaste dem ud til højre, og afskrive mere end 200.000. Så KÆRE bigfoot, lad være med at være STIKIREND dreng for Karsten, for jeg håber virkeligt, at du fortjener bedre.
Jeg er i bund og grund rystet over, at der findes nogen her på forummet, som kan tage et standpunkt om, at det er synd for Karsten og vi andre kunder, blot er nogle brokkehoveder. Det er - undskyld mig ordvalget- SGU Karsten som har truffet de beslutninger, som har lukket nu minimum 4 firmaer, og påført os som kunder tab. Hvad han har af undskyldninger duer ikke. Er styringen udviklet af inkomptent personale - så er det ham, som har valgt dem. Er fyrene ikke i orden, så er det Karsten som har lovprist dem i dyre domme (og solgt dem og haft avance på dem) osv. osv. Nu må i SGU tage jer sammen. Dyrker i sex med Karsten eller hvad fanden foregår der. Det er Karsten, som har bragt sig selv og alle os andre i denne situation og IKKE omvendt.
Jeg synes alle jer, som er helt vilde med Karsten, lav en tråd for det, og lovpris Karsten og Co der og hold jer væk fra tråden, som er for os, som forsøger at redde os ud af en situation, som Karsten og Benekov har bragt os i.

OG TIL KARSTEN Tag og hold dig væk fra min tråd, for 6 måneder INDEN du gik konkurs nægtede du at svare mine opkald (undtagen når jeg gav vis nummer), og du lovede mindst 20 gange med nævnte dage, at udbedre fejlene. Alt hvad du lovede blev IKKE holdt, og nu dækker du dig under en konkurs - lidt for smart - selv for en københavner.
Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Bigfoot »

Jeg kender ikke karsten, liagro, benekov, eller noget som helst. Men rygterne render, og de render dælme stærkt.

Ham der laver service på de KL'ere som vi har bøvl med, han er benekovmand, og han fortalte bare lidt.... Men pyt med det. Jeg er egentlig ligeglad, jeg har ikke en benekov.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

Besvar