Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Spørgsmål vedr. Benekov samt det tilbehør der laves til Benekov Stokerfyr
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 2 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Klaus » 29 mar 2012 21:25

Jeg syntes ikke jeg har set comfort modellen hos nogle af dem! ... Og nu kom vi vidst lidt af sporet ? ;)


triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Indlæg af triumph » 30 mar 2012 08:32

slettet
Last edited by 1 on triumph; edited 30 times in total

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af triumph » 30 mar 2012 08:33

Rene`larsen » 29 Mar 2012, 21:07 skrev:Jeg er klar som den første til at købe en MGM Comfort når butikken åbner igen.
Det kan købes andre steder :D[/quote] Kan du sælge mig en MGM ?[/quote]

nej men det kan lavpris.vvs mener også sanistål har dem[/quot

Nej Sanistål sælger dem ikke mere, de stoppede et godt stykke tid inden de fik ecoheat

søren ø
Supporter
Supporter
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af søren ø » 30 mar 2012 20:55

Syntes det er sørgeligt med Karsten. Har altid fået en god behandling af ham. Kan desuden bekræfte at utilfredse kunder er urimelig nemme at samle på fordi folk tror de kan tillade sig alt efter de har haft besøg af en håndværker. Folk kan klage over manglende vandtryk selvom Det er varmeanlægget man har arbejdet på, og forlanger man udbedrer det ub. Kan også finde på at holde penge tilbage selvom deres problem slet ikke har noget at gøre med det arbejde man har udført. Og samtidigt skal det ikke koste penge, og ca 1/3 betaler slet ikke før de er truet med inkasso og retten flere gange. Så utilfredse kunder er rigtig nemme at have....
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.

Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 2 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Klaus » 30 mar 2012 21:07

Der er allerede kommet en leverandør af MGM, MGM boilers... De leverer ligeså god service som Karsten, måske endda bedre... Jeg snakkede med dem, ved 8 tiden og kl. 13.30 stod en sprit ny MGM Comfort i min garage, endda en ny model som er forbedret lidt ift. den gamle model. :great:


Brugeravatar
KristianVilhelm
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 480
Tilmeldt: 07 jun 2011 21:44
Mit fyr: Benekov S25
Areal: 120
Brændsel: Flis
Årligt forbrug: Ca. 50m3
Geografisk sted: Nordvestsj (Odsherred)
Modtaget likes: 4 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af KristianVilhelm » 30 mar 2012 21:13

Hvem er så det, klaus? :)

Og tillykke med den bette ny, må man spørge hvorfor du ikke har S15 fyret mere?

Edit:

Mgm Boilers ApS, har fattet den nu. Er vidst lidt træt. :wink:

mrjyden
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 250
Tilmeldt: 12 okt 2008 18:38
Mit fyr: Mgm junior
Areal: 140
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 9750
Geografisk sted: nordjylland

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af mrjyden » 30 mar 2012 21:43

jeg har lavet lidt for karsten også han er sgu ok men han har da haft det svært og synes det er lidt træls for ham hvis der er så mange utilfredse kunder som der blevet henvist til her inde troer ikke karsten kan gøre for det han er jo hele tiden så stresset og render rundt og springer for folk synes faktisk han gør en del for hans kunder og haqn er aldtid venlig og hjælpsom.

emn som sagt er der jo nogle der skal sparke på en mand der ligger ned

:evil:

Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Modtaget likes: 1 gang

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Albert » 31 mar 2012 10:50

Det er som Søren Ø skriver et problem med folk der tror de kan lillade sig hvad som helst,og problemet er stigende.
Det værste er når folk uberettiget begynder at tilsvine et firma,og her er der virksomheder der er begyndt at uddanne personale til at tage sig af problemet.
Jeg læste forleden at EL Giganten skal have uddannet 20 personer til at tage sig af staklerne

På Trustpilot er der et glimrende eksembel på hvordan den type mennesker skal takles.
Teleudbyderen M 1 besvarer simpelthen alle negative indlæg,og i 98 % af tilfældene viser det sig at det er klageren der selv er skyld i de problemer der er opstået,og foreholdt dette på Trustpilot stopper skriverierne,og andre der læser anmeldelserne kan se at der ikke er hold i beskyldningerne,da M 1 lægger fakta frem så alle kan se med.

Det er uden tvivl det samme problem med dem der på det seneste har svinet Karsten i en sådan grad at han har opgivet kampen,og set her fra,har skvadderhovederne scoret et selvmål,men det fatter de nok ikke selv.

Brugeravatar
viking48
Stoker IX
Stoker IX
Indlæg: 376
Tilmeldt: 30 dec 2009 00:12
Mit fyr: R 15 med Linux
Areal: 240+50 m2 værksted
Brændsel: Korm/piller
Fremviser gerne i postnummer: 4941
Dagligt forbrug: 45-50 KG
Årligt forbrug: 8-9 t korn

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af viking48 » 31 mar 2012 19:26

Hej til alle jer skeptikere Prøv lige og se hvor lidt Hjælp der EFTERSPØRGES Her på stokerpro TIL BENEKOVFYR Jeg vil mene at det er et af de mest driftsikre fyr der findes på det Danske marked !!!!!
Der hvor det går galt er når man roder rundt i styringen uden og vide hvad man laver og her er der kun en som VED HVORDAN DET HÆNGER SAMMEN OG DET ER KARSTEN...
Men et eller andet sted prøver vi jo alle at blive klogere på Hvordan at tingene hænger sammnen ved at prøve sig frem :shock: :shock: :shock: :shock: Jeg Håber at Dette indlæg vil give stof til eftertanke Og Feje lidt for egen dør :wink: :wink: :wink:

timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Modtaget likes: 3 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af timkenneth » 01 apr 2012 07:56

viking48 » 31 Mar 2012, 19:26 skrev:Hej til alle jer skeptikere Prøv lige og se hvor lidt Hjælp der EFTERSPØRGES Her på stokerpro TIL BENEKOVFYR Jeg vil mene at det er et af de mest driftsikre fyr der findes på det Danske marked !!!!!
Der hvor det går galt er når man roder rundt i styringen uden og vide hvad man laver og her er der kun en som VED HVORDAN DET HÆNGER SAMMEN OG DET ER KARSTEN...
Men et eller andet sted prøver vi jo alle at blive klogere på Hvordan at tingene hænger sammnen ved at prøve sig frem :shock: :shock: :shock: :shock: Jeg Håber at Dette indlæg vil give stof til eftertanke Og Feje lidt for egen dør :wink: :wink: :wink:
det kræver nu ikke raketeksamen og lære styringen at kende, men det kræver tid og at læse en masse indlæg her på siden.

men må da selv indrømme "gendan alt" er blevet brugt et par gange. tricket er nemlig kun at ændre 1-2 parameter ad gangen, eller går det galt. :wink:


Besvar