Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ny Brændeovn

Alt om Brændeovne
Morsø, Hwam, Scan, Aduro, Rais, Jøtul, Jydepejsen osv.
Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Modtaget likes: 1 gang

Ny Brændeovn

Indlæg af Albert » 23 mar 2012 09:25

calle » 22 Mar 2012, 18:14 skrev:Hej Albert. Waou - den er super lækker. Fik du et godt tilbud, eller har du vundet i lotto icon_cheesygrin.gif

VH
Calle
Jamen den er flot,og nej jeg har ikke vundet i lotto.

Og prisen,ja den lader vi ligge,jeg kan dog røbe at den kommer fra Finland,hvorfra jeg fik tusket mig til en gratis palleplads på en lastbil,så det bliver ikke før Skærtorsdag den ankommer. icon_cheesygrin.gif
Måske lidt unfair overfor manden i pejsecentret,der brugte 3 kvarter til at vise rundt og tegne og fortælle om de forskellige ovne,men man skal jo spare. icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

Apropos Finland,så er det ikke et dårligt sted at handle VVS,hvis man skal købe stort ind.


Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Modtaget likes: 2 gange

Ny Brændeovn

Indlæg af Havmand » 23 mar 2012 09:58

Albert » 23 Mar 2012, 09:25 skrev: Jamen den er flot,og nej jeg har ikke vundet i lotto.

Og prisen,ja den lader vi ligge,jeg kan dog røbe at den kommer fra Finland,hvorfra jeg fik tusket mig til en gratis palleplads på en lastbil,så det bliver ikke før Skærtorsdag den ankommer. icon_cheesygrin.gif
Måske lidt unfair overfor manden i pejsecentret,der brugte 3 kvarter til at vise rundt og tegne og fortælle om de forskellige ovne,men man skal jo spare. icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

Apropos Finland,så er det ikke et dårligt sted at handle VVS,hvis man skal købe stort ind.
servicesnylter!...

Det er sådannenogle som dig, der er med til at dræbe de special-butikkerne... At du ikke skammer dig! :evil: :evil:
hermed ikke sagt at jeg ikkehavde gjort det samme... :lol:
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog

calle

Ny Brændeovn

Indlæg af calle » 23 mar 2012 16:17

Jeg må med skam indrømme, at jeg gør det osse :oops:

Vil dog have lov til at rygsvømme lidt, for jeg spørger altid, om butikken vil levere til den pris, som jeg kan få varen til på nettet, og det vil de ofte :wink:

Venlig hilsen

Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Givet likes: 68 gange
Modtaget likes: 96 gange

Ny Brændeovn

Indlæg af Zarge » 23 mar 2012 16:55

Det kommer også meget an på hvad det er, og hvor stor prisforskellen er...
Jeg vil godt gi lidt ekstra, men jeg nægter at gi dobbelt pris, bare fordi de har en bemandet butik (det er jo alligevel de færeste steder de reelt ved noget om skidtet, altså ud over hvad jeg selv kan læse mig til på nettet...)
Så for min er det oftest bare en "udstilling" og der er altså grænser for hvad jeg vil gi ekstra for det... Og al det tuden fra butikkerne om deres udgifter til reklamationer etc, det er sgu fælles for dem alle, så den køber jeg ikke ;-)

Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Modtaget likes: 1 gang

Ny Brændeovn

Indlæg af Albert » 23 mar 2012 19:36

Der er fri handel inden for EU,og det bekymrer mig ikke at købe hvor det er billigst,og jeg tror ikke Havmand behøver at bekymre sig om de små butikker i VVS branchen,de skal nok overleve,hvis mange flere benyttede sig af egenimport,vil det have afsmittende virkning på priserne i DK.


Besvar