Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Her kan alle forhandlere sælge deres produkter.
Det gælder både træpiller, stokerfyr osv.
Ligeledes er forhandlere og producenter velkommen til at informere os om nye produkter osv.
Forumregler
Her kan alle forhandlere skrive nyheder, sælge produkter osv.
Når emnet ikke længere er gældende, bedes I skrive det i emnet som en tilføjelse.
For andre brugere end forhandleren er det kun tilladt at spørge ind til produktet og/eller firmaet.
Alt andet vil blive betragte som spam og slettes uden varsel.
smalle10
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 20
Tilmeldt: 16 nov 2011 15:11
Mit fyr: Ikke udfyldt
Areal: 130
Fremviser gerne i postnummer: 5800
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af smalle10 » 21 mar 2012 18:57

solcelle-fyn.dk har et 6240W anlæg til 92000 kr. monteret, dog kun på Fyn. AFH. 80000 kr.

Per
Per Schmalfeldt

http://www.solcelle-fyn.dk

Lad solen hjælpe miljøet og få selv lidt mønt ud af det


levi

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af levi » 21 mar 2012 20:21

BWJ » 21 Mar 2012, 18:46 skrev:
Levi dig kan jeg li :great: du er sælger med stort S :lol:
Hvis du fortæller folk, at de kan købe en 3000Wp pakke og senere sætte flere paneler på, ja så er det kun dig der bliver glad, for kunden har en brændt inverter (Max. PV-generator power [W] overskrides) - altså medmindre man samtidig køber en større inverter. :oops:
BWJ - din gamle sure ost icon_cheesygrin.gif

Jeg har da ikke skrevet nogen steder at man ikke også skal skifte inverter/tilføje en inverter ?, - jeg skriver at man godt kan udvide sit anlæg, - og det er da korrekt - eller ?

Tag nu nej hatten af gamle mand - og vær bare LIDT glad for en gangs skyld icon_cheesygrin.gif

Jeg tror der gemmer sig en lille pige bag dit sure Osteydre, - Jeg er beredt på at pille lagene af dig til den lille pige titter frem - Mys herfra stophiertease02HL.gif

Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Modtaget likes: 2 gange

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af Havmand » 21 mar 2012 20:29

icon_cheesygrin.gif Du er jo ikke rask, levi icon_cheesygrin.gif :great:
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog

Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af BWJ » 21 mar 2012 20:31

Altid glad, :lol: men dit svar var vist ikke til at misforstå :oops:
citat "3 - Ja man kan godt vælge det lille anlæg, - og så ekstra paneler på" :shock: burde han så kunne sige sig selv at inverteren også skal skiftes icon_frown.gif , uppppps jeg glemte lige i farten, Levi tager aldrig fejl :shock: han forsøger istedet med sjove kommentarer og feberredninger :wink: skal vi ikke holde os til det saglige :great:
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

levi

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af levi » 21 mar 2012 20:34

BWJ » 21 Mar 2012, 20:31 skrev:Altid glad, :lol: men dit svar var vist ikke til at misforstå :oops:
citat "3 - Ja man kan godt vælge det lille anlæg, - og så ekstra paneler på" :shock: burde han så kunne sige sig selv at inverteren også skal skiftes icon_frown.gif , uppppps jeg glemte lige i farten, Levi tager aldrig fejl :shock: han forsøger istedet med sjove kommentarer og feberredninger :wink: skal vi ikke holde os til det saglige :great:
Sikke noget pjat - spørgeren spurgte - spørgeren fik svar, - spørgeren spurgte ikke yderligere ind til hvad der evt. kræves for en udbygning.

Jeg svarede på spørgerens spørgsmål - JA det lille anlæg kan godt udbygges, - men som jeg også skrev -

"3 - Ja man kan godt vælge det lille anlæg, - og så ekstra paneler på - men jeg tror ikke du sparer det store, - du skal jo også have ekstra beslag/skinner etc.

Etc. dækker bredt - selvom Ordet inverter ikke direkte fremgår, - men der står sort på hvidt det næppe kan svare sig - Du skal stå før op for at overhale mig på havnen min pige - icon_cheesygrin.gif

Mangler du en krammer eller noget ? - for så siger du bare til - vi kan ikke have sådan en gnaven gammel mand rendende rundt, - du er jo en tikkende bombe icon_cheesygrin.gif
Last edited by 1 on levi; edited 21 times in total


Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af BWJ » 21 mar 2012 20:42

Troede egentligt du var mere seriøs end som så, jeg kan umuligt være den eneste som krummer tæer.
Og ja, jeg overhaler dig aldrig på havnen, jeg køber de friske fisk ved fiskehandleren, hyg dig på havnen. :great:
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

levi

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af levi » 21 mar 2012 20:48

BWJ » 21 Mar 2012, 20:42 skrev:Troede egentligt du var mere seriøs end som så, jeg kan umuligt være den eneste som krummer tæer.
Og ja, jeg overhaler dig aldrig på havnen, jeg køber de friske fisk ved fiskehandleren, hyg dig på havnen. :great:
Jeg ved ikke hvori mine indlæg ikke er seriøse ? - Udover jeg naturligvis kalder dig en sur gammel mand og til tider pige, - men det er der vel ikke noget forkert eller useriøst i ? - det mener jeg skam helt ærligt icon_cheesygrin.gif

Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af Skiveren » 21 mar 2012 20:54

levi » 21 Mar 2012, 20:48 skrev: Jeg kan ikke være seriøs overfor dig - sorry - men det har du selv ødelagt for længst :great:
Troede at man var bare en smule seriøs, nu tænker jeg... at du vel ikke skriver som "privat" person, når det kommer til rådgivning af solceller i denne slagstråd... Men for f..... da, lad os vise hinanden noget gensidig respekt, og komme videre.. :|
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø

levi

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af levi » 21 mar 2012 21:04

Skiveren » 21 Mar 2012, 20:54 skrev: Troede at man var bare en smule seriøs, nu tænker jeg... at du vel ikke skriver som "privat" person, når det kommer til rådgivning af solceller i denne slagstråd... Men for f..... da, lad os vise hinanden noget gensidig respekt, og komme videre.. :|
Respekt overfor BWJ ? - nej skiveren - jeg tror du skal læse lidt flere indlæg herinde før du kan tage stilling til en sådan udtalelse - der er sørme grænser for hvem der får min respekt, - og BWJ kommer ALDRIG i den kategori, - så vil jeg hellere have fem raske spark i bollerne :great:

Og helt ærligt - hvis folk ikke har tillid til mig og det jeg sælger, - så skal de ikke handle med mig, - jeg forsøger så vidt muligt at være så ærlig og informativ og hjælpsom som overhovedet muligt - og GERNE med lidt humor indblandet!

BWJ ligger som hun selv har redt - hende skal du skam ikke have sympati for selvom hun lyder forsmået! :great:

Brugeravatar
Flunk
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 5377
Tilmeldt: 02 jan 2007 10:20
Mit fyr: Scotte 16 kW med Blackstar BS1016 kedel
Areal: 186 + 160 l VVB
Brændsel: 8 mm Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3660
Geografisk sted: Sjælland N / Slagslunde
Modtaget likes: 1 gang

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af Flunk » 23 mar 2012 08:23

Kan vi kke lige få en ordentlig tone her i tråden.
Tråden er til teknisk diskussion, til hjælp for vore brugere.
Tråden skal ikke bruges til andet uvedkommende som efterhånden er blevet lidt for personligt.
I anmodes alle om at vise lidt respekt for trådstarteren.
__________________________________________________________

Flunk ( Claus )

Online: http://pillefyr.nordjysk-bioenergi.dk/d ... ?mac=Flunk


Besvar