Fyrrum.dk

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Thore Jensen
Stoker II
Stoker II
16
Indlæg: 52
Tilmeldt: 03 jan 2008 22:59
Mit fyr: Multi 22 på Viadrus
Areal: 137
Brændsel: Piller og træ
Årligt forbrug: Et gæt ca. 6 tons
Geografisk sted: N-Jyll, nord for fjorden.

Fyrrum.dk

Indlæg af Thore Jensen »

Hej

Nu håber jeg ikke at jeg træder nogle over tæerne ved at spørge til at andet forum her stokerpro, men jeg kan se at der er et pænt sammenfald af brugere..

Er det bare mig eller har andre også problemer med at oprette sig på fyrrum.dk??
Jeg har prøvet med flere forskellige computere, både PC og Mac, og flere forskellige internetforbindelser... og alt går tilsyneladende også 100% glat, meeen... den lovede aktiveringsmail dukker aldrig op.. og jeg har også brugt en "vifte" af e-mailadresser på forskellige domæner...

Jeg er temmelig vant til bruge diverse boards og fora... men fyrrum.dk, det kan jeg tilsyneladende ikke få til at makke ret :cry:

Was tun in dieser lage??

Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
12
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

Fyrrum.dk

Indlæg af Skiveren »

Thore Jensen » 12 Feb 2012, 01:13 skrev:Hej

Nu håber jeg ikke at jeg træder nogle over tæerne ved at spørge til at andet forum her stokerpro, men jeg kan se at der er et pænt sammenfald af brugere..

Er det bare mig eller har andre også problemer med at oprette sig på fyrrum.dk??
Jeg har prøvet med flere forskellige computere, både PC og Mac, og flere forskellige internetforbindelser... og alt går tilsyneladende også 100% glat, meeen... den lovede aktiveringsmail dukker aldrig op.. og jeg har også brugt en "vifte" af e-mailadresser på forskellige domæner...

Jeg er temmelig vant til bruge diverse boards og fora... men fyrrum.dk, det kan jeg tilsyneladende ikke få til at makke ret :cry:

Was tun in dieser lage??
Det må da lige være et spørgsmål til Levi... (ejeren af fyrrum.dk)

Men vi herpå stokerpro er mindst (og hvis ikke bedre) lige så gode.. icon_cheesygrin.gif
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø
Thore Jensen
Stoker II
Stoker II
16
Indlæg: 52
Tilmeldt: 03 jan 2008 22:59
Mit fyr: Multi 22 på Viadrus
Areal: 137
Brændsel: Piller og træ
Årligt forbrug: Et gæt ca. 6 tons
Geografisk sted: N-Jyll, nord for fjorden.

Fyrrum.dk

Indlæg af Thore Jensen »

Skiveren » 12 Feb 2012, 08:41 skrev:
Det må da lige være et spørgsmål til Levi... (ejeren af fyrrum.dk)

Men vi herpå stokerpro er mindst (og hvis ikke bedre) lige så gode.. icon_cheesygrin.gif
Jeg er helt enig, men man kan ikke sende PB'er til Levi...

og min interesse går på at jeg gerne vil orientere mig bredt ..
abn
Stoker XII
Stoker XII
13
Indlæg: 762
Tilmeldt: 16 jul 2010 20:16
Mit fyr: Atmos 32
Areal: 180m2 + 25m2
Brændsel: bøg
Fremviser gerne i postnummer: 9575
Årligt forbrug: 30 m3
Geografisk sted: 9575 terndrup
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Fyrrum.dk

Indlæg af abn »

Det er fordi du kommer nord for fjorden. stophiertease02HL.gif stophiertease02HL.gif stophiertease02HL.gif

Ja det var jo så det eneste bud som en syd for fjorden kunne give icon_cheesygrin.gif
Nej spøg til side. Serveren har lige været gået ned sidste weekend, så måske at der stadig er nogle småproblemer pga det. Der var flere småting der ikke virkede efter det hele kom over på en anden server.
Mvh Anders
Hyl
Stoker II
Stoker II
16
Indlæg: 58
Tilmeldt: 18 dec 2007 21:21
Mit fyr: Woody 16 kw v. 6.50 på OPOP
Areal: 135 m2 årg 1872
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 8920
Årligt forbrug: 4-5 ton
Geografisk sted: Randers
Blevet takket: 1 gang

Fyrrum.dk

Indlæg af Hyl »

Der var i sidste weekend et massivt nedbrud på Fyrrum.dk. Siden da har Levi kæmpet med at få det hele op at køre igen. Meget er nået men ikke alt. Muligvis ligger fejlen her. Evt kan du finde ham på dette forum og herigennem sende ham en pb.

Håber bestemt ikke dette indlæg træder nogen over tærene.

Mvh Jacob

Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
14
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Blevet takket: 2 gange

Fyrrum.dk

Indlæg af Havmand »

Nevø modtager ikke pb men kører alt på mail - og svarer hurtigt...
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog
levi

Fyrrum.dk

Indlæg af levi »

Thore Jensen » 12 Feb 2012, 01:13 skrev:Hej

Nu håber jeg ikke at jeg træder nogle over tæerne ved at spørge til at andet forum her stokerpro, men jeg kan se at der er et pænt sammenfald af brugere..

Er det bare mig eller har andre også problemer med at oprette sig på fyrrum.dk??
Jeg har prøvet med flere forskellige computere, både PC og Mac, og flere forskellige internetforbindelser... og alt går tilsyneladende også 100% glat, meeen... den lovede aktiveringsmail dukker aldrig op.. og jeg har også brugt en "vifte" af e-mailadresser på forskellige domæner...

Jeg er temmelig vant til bruge diverse boards og fora... men fyrrum.dk, det kan jeg tilsyneladende ikke få til at makke ret :cry:

Was tun in dieser lage??
Hej Thore, - ja jeg kæmper stadig med at få alt på ret køl igen efter servernedbrud :great:

Send mig en mail på kontakt@dvcenter.dk med dit brugernavn, - så aktiverer jeg din konto manuelt :great:
Thore Jensen
Stoker II
Stoker II
16
Indlæg: 52
Tilmeldt: 03 jan 2008 22:59
Mit fyr: Multi 22 på Viadrus
Areal: 137
Brændsel: Piller og træ
Årligt forbrug: Et gæt ca. 6 tons
Geografisk sted: N-Jyll, nord for fjorden.

Fyrrum.dk

Indlæg af Thore Jensen »

OK, tak..

Mail sendt :-)
Thore Jensen
Stoker II
Stoker II
16
Indlæg: 52
Tilmeldt: 03 jan 2008 22:59
Mit fyr: Multi 22 på Viadrus
Areal: 137
Brændsel: Piller og træ
Årligt forbrug: Et gæt ca. 6 tons
Geografisk sted: N-Jyll, nord for fjorden.

Fyrrum.dk

Indlæg af Thore Jensen »

abn » 12 Feb 2012, 11:05 skrev:Det er fordi du kommer nord for fjorden. stophiertease02HL.gif stophiertease02HL.gif stophiertease02HL.gif
Interessant bud på årsagsvirkning.. og jeg tror faktisk at du har helt ret, det kunne have været et reelt bud..
Men jeg er Fynbo og har sendt mine oprettelser fra hhv. Fyn og Midtjylland, så der må ligge noget andet til grund i dette tilfælde..

Men jeg har boet på den side af Fjorden og mit hus og fyr står stadig N for fjorden.. - men begge dele kan købes icon_cheesygrin.gif

Besvar