Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Volvo V40 mangler lys i lyskontakter??

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Flemming DJ
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 06 nov 2009 13:39
Mit fyr: Opop + Sonnenkraft
Areal: 129 m2
Brændsel: RW Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9740
Dagligt forbrug: Solskin en masse ;-)
Årligt forbrug: Ca. 4,1 ton
Geografisk sted: Jerslev J, Vendsyssel
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 3 gange

Volvo V40 mangler lys i lyskontakter??

Indlæg af Flemming DJ » 19 jan 2012 10:13

My bad. :wink:

Tag barnevognen med til testkørsel.

Hvis du skal lægge bagsædet ned, kan du ikke ha' konen med, når du skal ha' to børn med på tur - men, det kan jo også være en fordel. :lol:

Husk det, 4040 nævner. :wink:

Især det med bagkalibrene (håndbremsemekanismen); hvis de er fåkket, kan du ikke justere dig til en bedre håndbremsevirkning. Jeg skiftede den, hvor armen havde siddet fast - mekanismen inden i var brugt op. Tak til Biltema for en spritny kaliber til 599,- - DET er s*teme billigt.

De andre, nævnte ting vidste jeg ikke...

Nederst på forskærmene, udvendigt, mellem hjul og dør får de stenslag og vil ruste - jeg skal ha' slebet og malet min, og så vil jeg finde et stykke klar vinyl som beskyttelse, tror jeg.

Næste uge vil jeg få den rustbeskyttet - den er egentlig meget fin i bunden, men den er begyndt at blive spist lidt i nogle samlinger. Den er også 8 år lige om lidt, og den har aldrig set en DRÅBE voks eller olie.

NÅh, ja... hvis der er gået nogle pærer i instrumentpanel eller kontakter, er det ret enkelt at komme til. :)
Mvh Flemming

Bilpleje i Nordjylland: http://duensmobilebilpleje.dk


levi

Volvo V40 mangler lys i lyskontakter??

Indlæg af levi » 19 jan 2012 14:15

4040 » 17 Jan 2012, 18:56 skrev:Hvis du syntes at motorkraften er tilstrækkelig så ville jeg holde øje med:
Kommer der luft op til forruden når du retter luften den vej. Nogle enkelte eksp. bliver utætte under instrumentbrættet.
Bagbremser skal være vedligeholdt ved håndbremsearme på caliber. Ellers hænger de. (sker på mange bilmærker)
Virker forlygteviskerne.
Min udstødning holdt 9 år. Vil mene det normalt er en driftssikke bil.
MVH.
Kanon info - taxi :great:

Besvar