Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

derfor dur KL stoker ikke

Spørgsmål vedr. KL samt det tilbehør der laves til KL Stokerfyr
Besvar
Brugeravatar
jg1
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 121
Tilmeldt: 02 nov 2011 12:23
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 180+100 kursus
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4480
Modtaget likes: 1 gang

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af jg1 » 07 jan 2012 12:09

Ja sådan kunne vi jo blive ved, men der ingen tvivl det ER dårlig service og behandling af denne kunde, hvis det var mig så havde jeg fået bragt denne sag ud af verden for langt tid siden for det giver helt sikker ar på deres forretning, og i disse tider lever vi jo også af yde god service til kunder


Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af Skiveren » 07 jan 2012 12:39

Hvis man handler med private, er der tre ting der er vigtige...
1. Lyt & afhjælpe kunden.
2. Smil ! og aldrig lad det gå ud over kunden hvis du har en dårlig dag, eller bare har travlt.
3. Problemer skal løses, og ikke skubbes foran sig, afslut problemet sammen med kunden...

Jeg har været souschef i en trælast, hvor man bliver møder mange forskellige typer mennsker, fælles for dem alle er at de vil behandles ordenligt, jeg har i min tid oplevet en del reklamationer fra kunderene, og kunden har jo altid ret - så kan det jo godt være at de ikke har, men det er meget nemmer at ha en fælles dialog med kunden, hvis kunden har haft en possiv oplevelse fra starten. Jeg forstår ikke at VVS eksperten ikke har rykket noget før, det er jo dræbende for dem... Jeg husker at jeg engang fik af vide at en tilfreds kunde snakker om sit køb til ca 8 af kundens omgangskreds, og ud af de ca 8 spredes det yderligere til 4 mere.... Men dette regnestykke er meget større når det er en dårlig oplevelse.... Dårlige rygter spreder sig hurtigere og til flere.. :twisted:
Så må da håbe at de for styr på sagerne nu..
Mvh/ Ole
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø

Brugeravatar
hestetyv
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 149
Tilmeldt: 19 dec 2011 12:42
Areal: 136
Brændsel: Naturgas
Fremviser gerne i postnummer: 5672
Geografisk sted: V.Hæsinge
Modtaget likes: 2 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af hestetyv » 07 jan 2012 12:47

Der er jo desværre nogle forretninger der mener at dårlig omtale, er bedre end ingen omtale. Det er virkeligt synd, for så har man komplet misforstået essensen i at drive en forretning. Forretningen skal ikke udelukkende drives for at opnå en profit, for så kan man lige så godt lade være med at åbne den. Kunden skal altid være i højsædet, også selvom de ofte er urimelige eller har uret.
Hvis man gør noget ud af at forklare hvad der kan gøres for at afhjælpe problemet, så vil man ofte få en tilfreds kunde, hvis man så også virkeligt udfører det man lover, og viser interesse i at afhjælpe problemet.
Det er trods alt nemmere at løse en opgave, hvor kunden er informeret og føler sig godt behandlet. Hvis man tværtimod føler sig dårligt behandlet, eller føler man er til besvær for forretningen, så er chancen for at kunden kommer tilbage temmelig lille. Og et dårligt rygte spredes meget hurtigere end et godt rygte.
Man kommer jo langt med almindelig sund fornuft, og så det lille ordsprog : Behandl andre, som du selv ønkser at blive behandlet.
/Claus

newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af newpas » 07 jan 2012 12:59

Valget er jo nemt! Vælg en Benekov! Efter manglen/diskussioner her på siden om Benekov er der noget der tyder på at dette mærke er problemløst??? Indrømmet: Har selv en brugt som jeg kun har haft i kort tid. Men for fa... hvor den spiller! :great: icon_cheesygrin.gif

abn
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 762
Tilmeldt: 16 jul 2010 20:16
Mit fyr: Atmos 32
Areal: 180m2 + 25m2
Brændsel: bøg
Fremviser gerne i postnummer: 9575
Årligt forbrug: 30 m3
Geografisk sted: 9575 terndrup
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 1 gang

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af abn » 07 jan 2012 13:05

newpas » 07 Jan 2012, 12:59 skrev:Valget er jo nemt! Vælg en Benekov! Efter manglen/diskussioner her på siden om Benekov er der noget der tyder på at dette mærke er problemløst??? Indrømmet: Har selv en brugt som jeg kun har haft i kort tid. Men for fa... hvor den spiller! :great: icon_cheesygrin.gif
Produktet kender jeg ikke, men jeg synes at have læst noget om servicen herinde :oops: :oops: Men det er der sikkert rettet op på
Mvh Anders


Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af MichaelK » 07 jan 2012 13:06

newpas » 07 Jan 2012, 12:59 skrev:Valget er jo nemt! Vælg en Benekov! Efter manglen/diskussioner her på siden om Benekov er der noget der tyder på at dette mærke er problemløst??? Indrømmet: Har selv en brugt som jeg kun har haft i kort tid. Men for fa... hvor den spiller! :great: icon_cheesygrin.gif
Ak ja. Benekov -> Liagro -> Karsten har nu fået sine "høvl" her på siden :wink: Såååå Deeeet.........

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af newpas » 07 jan 2012 13:13

Så længe har jeg ikke været tilmeldt, kan kun se hvordan produktet opfører sig :lol:

timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Modtaget likes: 3 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af timkenneth » 07 jan 2012 16:51

newpas » 07 Jan 2012, 13:13 skrev:Så længe har jeg ikke været tilmeldt, kan kun se hvordan produktet opfører sig :lol:
prøv at bruge søgefunktionen, så er der lidt til natlæsningen, og ikke af den sjove slags.

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af Bigfoot » 07 jan 2012 17:23

Vi kommer ikke udenom at der ved samtlige mærker vil være dårlig omtale, for som det også omtales, så er der ikke noget lettere end at få dårlig omtale.

Men... når det så også er sagt, så synes jeg lige denne sag, og dette produkt, er gået helt udenfor skalaen over dårlig kundepleje og produktansvarlighed.

Men nu må vi se mandag. For da kommer de jo med den såkaldte nye udgave af en KL2 stoker på 50Kw.... hmm.... ifølge KL's egen hjemmeside er der bare ikke kommet noget nyt.

Men der skal også til at komme varme på. For ellers rådner deres varelager sku væk.... det samme med deres drejebænke, fræsere og alt det tunge værktøj.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af newpas » 07 jan 2012 19:36

Kunne jeg jo godt, men tilsyneladende er problemerne jo løst siden vi ikke ser nogle indllæg om benekov.


Besvar