Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

derfor dur KL stoker ikke

Spørgsmål vedr. KL samt det tilbehør der laves til KL Stokerfyr
Besvar
Brugeravatar
hahomi
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 687
Tilmeldt: 01 jul 2011 17:34
Mit fyr: BIOMAX 16
Areal: 120
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4840
Dagligt forbrug: 15
Geografisk sted: Nørre Alslev Falster
Givet likes: 4 gange
Modtaget likes: 1 gang

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af hahomi » 22 dec 2011 11:00

Bigfoot » 22 Dec 2011, 10:58 skrev:Det er ikke lagt ud som en heksejagt mod vvs eksperten. Det er derfor jeg holder mig sagligt tit tingene. Det er ligesom vores emner om leverandører af piller.

Jeg har lavet emnet her, som en advarsel, og også som forklaring på mine holdninger.

Ang biomax, så har vi umiddelbart klaret det ved at flytte røgsonden helt ind til kedlen og isolere røgrøret. Der skal også en trækstabillisator på nu her.
Så forstå mig nu ret... Det er ingen hetz mod forhandleren.
Det var nu nok ikke lige dig jeg hentydede til, men andre flittige skribenter her, som griber enhver chance for at nedgøre dem på det groveste.
Undskyld hvis det virkede som det var dig jeg hentydede til.
Vælg dine kampe med omhu.


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af Ulrik » 22 dec 2011 11:03

Jeg tror også man skal være åben for at der kan være både gode og dårlige erfaringer med et produkt, uden nogen behøver at være forkert på den.

Vi har haft masser af diskussioner, når der har været kritik af en bestemt forhandler eller produkt.
Lær af de fejl vi andre har begået og undlad at køre den i samme spor som vi har gjort.
MvH Ulrik©

Brugeravatar
hahomi
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 687
Tilmeldt: 01 jul 2011 17:34
Mit fyr: BIOMAX 16
Areal: 120
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4840
Dagligt forbrug: 15
Geografisk sted: Nørre Alslev Falster
Givet likes: 4 gange
Modtaget likes: 1 gang

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af hahomi » 22 dec 2011 11:05

Et lille hint, placer cirkulationspumpe på fremløb, før shunt, så du får cirkulation op ad, se viewtopic.php?f=51&t=12541 Jeg var ikke opmærksom på det :|
Vælg dine kampe med omhu.

Cyberfox
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 121
Tilmeldt: 07 aug 2008 08:09
Mit fyr: Blackstar+ 16kw & Orlan 18kw
Areal: 220
Brændsel: Træpiller / Pind
Dagligt forbrug: 43
Årligt forbrug: 8,5
Geografisk sted: Sønderborg
Modtaget likes: 6 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af Cyberfox » 22 dec 2011 11:17

Jeg må tilslutte mig hahomi, VVS eksperten bliver generelt hængt ud så snart der er en mulighed.
jeg er tit forbi den lokale butik, og er godt tilfreds både med kundeservice samt kvaliteten.
De bruger da også mange af de samme leverandører som div andre butikker.
De handler nu med stål, og det bliver leveret direkte fra Sanistål til butikken.

De har også flere gange matchet prisen hvis jeg har medbragt en indkøbsliste fra f.eks DVCenter.
MVH
Christian

timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Modtaget likes: 3 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af timkenneth » 22 dec 2011 11:27

tja. der gå jo desværre religion i den. det samme som med harald nyborg, thansen, jemogfix mv.

jeg undskylder jeg giver min mening og erfaring tilkende...på et forum.


Brugeravatar
hahomi
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 687
Tilmeldt: 01 jul 2011 17:34
Mit fyr: BIOMAX 16
Areal: 120
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4840
Dagligt forbrug: 15
Geografisk sted: Nørre Alslev Falster
Givet likes: 4 gange
Modtaget likes: 1 gang

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af hahomi » 22 dec 2011 11:40

timkenneth » 22 Dec 2011, 11:27 skrev:tja. der gå jo desværre religion i den. det samme som med harald nyborg, thansen, jemogfix mv.

jeg undskylder jeg giver min mening og erfaring tilkende...på et forum.
Der er ikke noget nemmere end, at stå på sidelinien og nedgøre andre og det er altså noget træls, at læse den ukritiske nedgørelse af de firmaer. De nævnte firmaer har jo, per definition, mange billige produkter og nogen gange billige i mere end en forstand. Det betyder i min optik jo bare, at man skal være mere bevidst og ikke bare tage for sig af retterne, når man handler der.
Derfor kan et forum som dette være fantastisk godt til at blive klogere af og vælge rigtigt. Altså et konstruktivt forum med fokus på at hjælpe hinanden med at vælge de rigtige produkter. Eksempelvis kan det jo være ligegyldigt om man køber en pære til sin bil hos T Hansen eller hos den lokale tank station, bare med den forskel at du får den samme pære til det halve hos T Hansen (øhh så billigere da). Jeg har også købt en Fiskars skovl hos JemogFix til 2/3 af prisen hos nabobyggemarkedet.
Vælg dine kampe med omhu.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af Tom_AT » 22 dec 2011 11:56

Nu er fakta jo bare at en del kunder har haft dårlige erfaringer med VVS-eksperten. Det kan man jo ikke komme uden om.
Læser man på trustpilot.dk om VVS-eksperten kan man også læse om en del utilfredse kunder. Alt lige fra almindelig dårlig service til decideret ubehøvlet personale. Det skal så også lige siges at de har en score på 7,8, altså generelt tilfredse kunder. Men stadig en god del der trækker ned.

Så tingene er jo ikke taget ud af den blå luft.
Og det er da muligt at VVS eksperten sælger de samme kvalitetsprodukter som andre online-vvs butikker. Men det var ikke dem de solgte mig. Jeg fik noget billigt skrammel med virkeligt dårligt gevind.

Der er jo netop nok en grund til at DVcenter.dk får så meget ros her på siden. Levi (Søren) er leverer en supergod service. på emails svarer han ofte tilbage inden for 30 min, selv når klokken er 2330.
Gad vide om VVS- eksperten leverer samme service.. Jeg tvivler.

Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Modtaget likes: 1 gang

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af Albert » 22 dec 2011 12:03

Ulrik skrev:Jeg tror også man skal være åben for at der kan være både gode og dårlige erfaringer med et produkt, uden nogen behøver at være forkert på den.

Vi har haft masser af diskussioner, når der har været kritik af en bestemt forhandler eller produkt.
Lær af de fejl vi andre har begået og undlad at køre den i samme spor som vi har gjort.
Helt rigtigt Ulrik,men man skal være obs.på der ikke er særinteresser indllandet :mafia:

Brugeravatar
hahomi
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 687
Tilmeldt: 01 jul 2011 17:34
Mit fyr: BIOMAX 16
Areal: 120
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4840
Dagligt forbrug: 15
Geografisk sted: Nørre Alslev Falster
Givet likes: 4 gange
Modtaget likes: 1 gang

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af hahomi » 22 dec 2011 12:25

Bare for at der ikke skal være misforståelse af hvad jeg har skrevet, så syntes jeg bestemt det er fint, hvis dårlige erfaringer med et bestemt produkt kommer frem. Derfor syntes jeg faktisk Bigfoot's begrundede indlæg om at man en KL-stooker er for billig i mere end en forstand (den er jo så billig, at der måske burde være en alarmklokke, der ringede), er yderst relevant i dette forum...........bare det ikke udvikler sig til det rene mudderkastning.
Det skulle forøvrig undre mig om der ikke skulle være brugere, der er glade for deres KL, men meget kede af at læse dette og ikke vil/tør stå frem, da de jo så bliver halshugget........... i overført betydning.
Vælg dine kampe med omhu.

agentjensen
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 429
Tilmeldt: 02 jan 2007 11:26
Mit fyr: KL 15kw
Areal: 253+100L VVB
Brændsel: 8mm træpiller
Dagligt forbrug: ca 40kg
Årligt forbrug: ca 10
Geografisk sted: Halskov v/Skive

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af agentjensen » 22 dec 2011 12:57

Jeg har jo stået frem som den eneste indtil nu, og jeg har heldigvis ikke fået hugget hovedet af :-)

JEG ER MEGET GLAD OG MEGET TILFREDS MED MIN KL15KW - så kan det ikke siges tydeligere - og det var ikke for at råbe !

/AgentJensen / Michael


Besvar