Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

attack ttip 25

Alt om fastbrændsel, brændekedler osv
Atmos, Vigas, Solo Innova, Bonus og alt andet om brændekedler
Altra
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 9
Tilmeldt: 23 nov 2011 16:16

attack ttip 25

Indlæg af Altra » 24 nov 2011 00:20

Tom_AT » 23 Nov 2011, 23:51 skrev:Når nu en anden bruger har anden opfattelse af tingene end du har, så vælger jeg at tro på det. Frem for at tro på en forhandler der åbenbart har behov for at nedgøre andre forhandlere.

Det du sidder og skriver kan jo uden problemer sagtens være noget du finder på. Ingen vil nogensinde kunne kontrollere om det er korrekt.
Derimod er det relativt nemt for dette forums brugere at slå en smut forbi dvcenter.dk og se om disse kedler egentlig er på lager.
Du har fuldstændig ret Tom_AK – de eneste der objektivt kan vurdere dette, er de mennesker der har besøgt Søren's hjemmeside tidligere og bemærket Attack-kedlen da det ikke var muligt at bestille den online.
Christian Rossen
CMO, Altra.dk
website: http://www.altra.dk
email: cr@altra.dk
tfl.: 76 64 9414


timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Modtaget likes: 3 gange

attack ttip 25

Indlæg af timkenneth » 24 nov 2011 00:21

ser frem til et billede af de her angrebs kedler fra dvc.

min nabo har haft rosendal... den kom jernhandleren og hentede. pust.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

attack ttip 25

Indlæg af Tom_AT » 24 nov 2011 00:24


Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Modtaget likes: 1 gang

attack ttip 25

Indlæg af Albert » 24 nov 2011 08:07

En mand køber i August 2008 en 25 kw Attack hos altra,men får ingen attest udleveret,ejendommen skal så sælges i 2010,og her giver den manglende attest så lidt problemer,manden henvender sig til altra,om de kan hjælpe,og minsandten om ikke man kunne sende en attest,men ikke før der var indbetalt 1300 kr.

Hvad kalder man det når der bliver solgt en kedel på ulovlig vis,og efterfølgende kræver penge for at kunden kan få det lovliggjort.
Når man efter 6/08 sælger fyringsanlæg,nye som brugte,er det sælgers pligt at der foreligger attest ved salget.

Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Modtaget likes: 2 gange

attack ttip 25

Indlæg af Havmand » 24 nov 2011 08:47

Tom_AT » 23 Nov 2011, 23:51 skrev:Når nu en anden bruger har anden opfattelse af tingene end du har, så vælger jeg at tro på det. Frem for at tro på en forhandler der åbenbart har behov for at nedgøre andre forhandlere.
Da DVC arbejdede på deres nye site var Attack lagt ind, men ingen varer i kategorien.
Det var først da den kom "rigtigt " online at de kom ind - og da jeg besøgte Gørlev i sept. var der en attack i udstillingen...
Jeg siger hermed ikke at sælger nogle, men der er mulighed for at købe dem hos DVC
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog


levi

attack ttip 25

Indlæg af levi » 24 nov 2011 09:17

Altra.dk » 23 Nov 2011, 23:45 skrev: Jeg beskriver et faktisk forhold.

Jeg finder Attack's produkt ved et tilfælde på Søren's hjemmeside. Da jeg har en udmærket dialog med eksportchefen ved Attack, spørg jeg naturligvis nærmer ind til det.

Han fortæller så, at han hverken kender Søren Oldenborg eller dennes firma.

Jeg ringer så til Søren Oldenborg under dække af at være kunde – Han meddeler så han ikke kan sælge mig kedlen.

Er det i orden at sætte en varer på sin hjemmeside som man ikke kan sælge alligevel ? Nej, ikke hvis du spørg mig – men hvis du har en anden opfattelse Tom_AT så er det naturligvis helt fair.
Christian, - er du sikker på du ikke hedder Richard ?, - jeg syntes din skrive og stavemåde henleder min hukommelse til pilleklubben.dk.....

Jeg kender ikke eksportchefen hos Attack, - så han kender sikkert heller ikke mig, - men det har da intet at gøre med om jeg kan skaffe Attack produktet eller ej, - jeg importerer dem ikke selv men køber dem igennem en importør :great:

Dine indlæg har ikke rigtig hold i nogen virkelighed, - faktum er at Attack kedlen står i vores butik i Gørlev, - og faktum er at vi er ved at gennemgå den INDEN vi begynder at gøre en indsats for at sælge den, - hvis du alligevel gerne vil købe en, - så kan du bare bestille den på vores hjemmeside, - så har du den i løbet af max. 2 dage :great:

Per J.
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 130
Tilmeldt: 08 dec 2009 15:52
Mit fyr: KL 2 15 Kw
Areal: 178
Brændsel: 8 mm. piller
Fremviser gerne i postnummer: 6500
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Vojens

attack ttip 25

Indlæg af Per J. » 24 nov 2011 09:57

Søren Oldenborg du skrev tidligere i denne tråd.

Jeg har helt bevidst ikke solgt nogen af dem endnu, - netop fordi jeg selv vil vide hvordan den kører INDEN jeg begynder at rose et nyt produkt for meget.

Skal det så forståes sådan at du nu har testet Attack kedlen efter du skrev dette og derfor med god samvittighed kan sælge kedlen nu?

Med venlig hilsen
Per Johansen

levi

attack ttip 25

Indlæg af levi » 24 nov 2011 10:40

Per J. » 24 Nov 2011, 09:57 skrev:Søren Oldenborg du skrev tidligere i denne tråd.

Jeg har helt bevidst ikke solgt nogen af dem endnu, - netop fordi jeg selv vil vide hvordan den kører INDEN jeg begynder at rose et nyt produkt for meget.

Skal det så forståes sådan at du nu har testet Attack kedlen efter du skrev dette og derfor med god samvittighed kan sælge kedlen nu?

Med venlig hilsen
Per Johansen
Hej Per, - nej jeg har stadig ingen personlig erfaring med Attack kedlen desværre, - men det har jeg snart :)

Grunden til at Attack kedlen forefindes på vores hjemmeside, - er fordi der findes 2 handelsmåder.

Den fysiske handelsmåde hvor kunden kommer fysisk ind i vores butikker for at få vejledning, - og hjælp til installationen/dimensionering etc.

Så er der den webbaserede hvor kunden ved hvad han vil have,- og i ro og mag bestiller på nettet, - de "online" kunder bestiller som sagt det de ved de vil have, - og har sat sig ind i det produkt de vælger.

Hvis en kunde ringer til mig for at få min anbefaling/Vejledning, - så anbefaler jeg naturligvis det jeg har erfaring med.

Hvis en kunde er villig til at være testperson/reference på et nyt produkt vi har taget ind i sortimentet fordi det ser lovende ud, - så laver jeg som regel den aftale med kunden som jeg tilbød tidligere i denne tråd, - på den måde får vi input fra forbrugeren, - og sammenlagt med vores egen test`s kan vi bedre vurdere om produktet er et vi skal satse mere på eller ej :great:

Vi har taget Attack produktet ind i sortimentet fordi den ser RIGTIG lovende ud som jeg også skrev tidligere i denne tråd, - og det er bestemt ikke uvilje der gør vi ikke er færdige med at teste, - det er ren og skær grundighed.

Men igen, - indtil videre, - lovende produkt :great:

Per J.
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 130
Tilmeldt: 08 dec 2009 15:52
Mit fyr: KL 2 15 Kw
Areal: 178
Brændsel: 8 mm. piller
Fremviser gerne i postnummer: 6500
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Vojens

attack ttip 25

Indlæg af Per J. » 24 nov 2011 13:08

Søren, tak for dit svar.
Jeg er overbevist om at når du får den gennemprøvet bliver du meget tilfreds med den.

Med venlig hilsen
Per Johansen

Altra
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 9
Tilmeldt: 23 nov 2011 16:16

attack ttip 25

Indlæg af Altra » 24 nov 2011 13:21

Alternativt kan man jo vælge at ringe til Altra.dk der har mere end 1 års erfaring med netop denne model - ringe 76649414 og spørge efter Christian eller du kan købe direkte på nettet - http://www.altra.dk/index.php?f=kat&kat ... 3030&shop=
Christian Rossen
CMO, Altra.dk
website: http://www.altra.dk
email: cr@altra.dk
tfl.: 76 64 9414


Besvar