Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

attack ttip 25

Alt om fastbrændsel, brændekedler osv
Atmos, Vigas, Solo Innova, Bonus og alt andet om brændekedler
Altra
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 9
Tilmeldt: 23 nov 2011 16:16

attack ttip 25

Indlæg af Altra » 23 nov 2011 17:17

1/ Det er løgn når Søren Oldenborg skriver at Dansk Vvs-center A/S sælger Attack. Jeg har personligt haft ringet til Søren og udgivet mig for at være kunde der ville købe – og det kunne jeg ikke.
Så er den hvis af-debatteret.
Søren Oldenborg har desværre bare et meget ambivalent forhold til at overholde markedsføringsloven.

2/ Synes idéen med at sammenligne produkterne er en udmærket idé – jeg levere gerne det data.
Men ta’ nu udgangspunkt i de rigtige data. Det hjælper ikke at tro en Atmos kedel har en udnyttelse på 91% når der på producentens hjemmeside står 81%.

3/ Albert du kan jo prøve at uddybe hvad du har imod Altra.dk – så kan vi måske indgå i en eller anden form for dialog.
Vi har rigtig mange kunder og en kundetilfredshed på over 98,5 procent. Jeg ved ikke af, at der findes andre aktører på VVS-markedet der kan dokumentere en bedre kundetilfredshed end Altra.dk.
Hvis det er tilfældet så fremlæg noget brugbart.

4/ mester28, det er jo det samme som Albert – Jeg vil bestemt ikke afvise der kan være en kunde med en dårlig oplevelse – nogen af disse indlæg stammer sandsynligvis også fra konkurrenter. Det jo fordelen ved at skrive under pseudonym.

5/ Havmand alt er jo relativt – hvad er ”rimelig ny”? Ja, de fleste fabrikker kommer med nye modeller jævnligt – Det gør bilproducenter også. Mærket ”Attack” er en gammel fabrik der har lavet fastbrændselskedler i mange år – de laver derudover også storset alt andet til centralanlægget og forhandles i hele verden.

Men i stedet for at læse indlæg fra mennesker der har behov for at gemme sig bag et pseudonym, vil jeg da anbefale man i stedet ringer til mig.

Med venlig hilsen
Christian, Altra.dk
7664 9414
Christian Rossen
CMO, Altra.dk
website: http://www.altra.dk
email: cr@altra.dk
tfl.: 76 64 9414


Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Modtaget likes: 2 gange

attack ttip 25

Indlæg af Havmand » 23 nov 2011 17:27

Altra.dk » 23 Nov 2011, 17:17 skrev:1/ Det er løgn når Søren Oldenborg skriver at Dansk Vvs-center A/S sælger Attack. Jeg har personligt haft ringet til Søren og udgivet mig for at være kunde der ville købe – og det kunne jeg ikke.
Så er den hvis af-debatteret.
Søren Oldenborg har desværre bare et meget ambivalent forhold til at overholde markedsføringsloven.

Inden DU kommer for godt i gang med at SVINE andre forhandlere til, så skriver Søren, jo netop at han endnu IKKE har solgt nogle kedler...
Jeg har set den i udstillingen hos ham, så mon ikke det er SANDT at Søren skriver at han selv vil teste denne først!
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog

Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Modtaget likes: 440 gange

attack ttip 25

Indlæg af John Skov Jensen » 23 nov 2011 18:10

Altra.dk » 23 Nov 2011, 17:17 skrev:1/ Det er løgn når Søren Oldenborg skriver at Dansk Vvs-center A/S sælger Attack. Jeg har personligt haft ringet til Søren og udgivet mig for at være kunde der ville købe – og det kunne jeg ikke.
Så er den hvis af-debatteret.
Søren Oldenborg har desværre bare et meget ambivalent forhold til at overholde markedsføringsloven.

2/ Synes idéen med at sammenligne produkterne er en udmærket idé – jeg levere gerne det data.
Men ta’ nu udgangspunkt i de rigtige data. Det hjælper ikke at tro en Atmos kedel har en udnyttelse på 91% når der på producentens hjemmeside står 81%.

3/ Albert du kan jo prøve at uddybe hvad du har imod Altra.dk – så kan vi måske indgå i en eller anden form for dialog.
Vi har rigtig mange kunder og en kundetilfredshed på over 98,5 procent. Jeg ved ikke af, at der findes andre aktører på VVS-markedet der kan dokumentere en bedre kundetilfredshed end Altra.dk.
Hvis det er tilfældet så fremlæg noget brugbart.

4/ mester28, det er jo det samme som Albert – Jeg vil bestemt ikke afvise der kan være en kunde med en dårlig oplevelse – nogen af disse indlæg stammer sandsynligvis også fra konkurrenter. Det jo fordelen ved at skrive under pseudonym.

5/ Havmand alt er jo relativt – hvad er ”rimelig ny”? Ja, de fleste fabrikker kommer med nye modeller jævnligt – Det gør bilproducenter også. Mærket ”Attack” er en gammel fabrik der har lavet fastbrændselskedler i mange år – de laver derudover også storset alt andet til centralanlægget og forhandles i hele verden.

Men i stedet for at læse indlæg fra mennesker der har behov for at gemme sig bag et pseudonym, vil jeg da anbefale man i stedet ringer til mig.

Med venlig hilsen
Christian, Altra.dk
7664 9414
Hej Christian
Velkommen til
Hvad var det lige der triggede dig til at skrive et indlæg til denne tråd?? Altra har jo været nævnt 176 gange før på dette forum, i hvertfald er det tallet der kommer op når man søger på altra.
Jeg håber ikke det bare er en engangsoplevelse, der er desværre ikke så mange vvs forhandlere der skriver herinde. Senest var det Hedestoker der "skred i svinget" da han kom til at glemme regelsættene.

Så hvis du har tid og lyst tror jeg der er en del der gerne så dig være aktiv herinde

/John

Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Modtaget likes: 1 gang

attack ttip 25

Indlæg af Albert » 23 nov 2011 18:22

Man kan jo spørge,hvorfor skiftede i navn for nogle år siden fra Rosendahl til Altra,var det for at slippe for ansvaret for de totalt ubrugelige stokere i solgte,for der var intet hjælp at hente hos jer,for dem der var uheldige at blive ejere af de billige Italienere i solgte.

Der ligger adskillige indlæg her på forum hvor man kan læse om jeres service,overfor privatkunder,eller total mangel på samme,der er iøvrigt et af nyere dato i denne tråd.

Hvis i vil undgå negativ omtale,og det er ikke bare her i forum,så behandel jeres kunder ordentlig.

Iøvrigt har jeg overhovedet ikke nævnt jeres navn,tidligere i denne tråd,men kigger man i læren om den menneskelige adfærd,kan jeres fremtræden her på forum i forbindelse med denne tråd, direkte oversættes til,DÅRLIG samvittighed.

Per J.
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 130
Tilmeldt: 08 dec 2009 15:52
Mit fyr: KL 2 15 Kw
Areal: 178
Brændsel: 8 mm. piller
Fremviser gerne i postnummer: 6500
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Vojens

attack ttip 25

Indlæg af Per J. » 23 nov 2011 19:06

Jeg har fyret med en Attack dp 25 Profi i 3 år (en ældre model af ttip 25).
Den er købt hos Altra, og jeg har fået en særdeles god behandling hos dem.

Jeg har været meget tilfreds med den og den har kørt upåklageligt i den periode. Den er nu taget fra da jeg udelukkende fyrer med piller.
Jeg ville ikke have betænkeligheder med at købe Attack igen hvis jeg skal skifte ud. Jeg vil da også gerne handle hos Altra igen.


Med venlig hilsen
Per Johansen


Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Modtaget likes: 2 gange

attack ttip 25

Indlæg af Havmand » 23 nov 2011 19:10

Albert » 23 Nov 2011, 18:22 skrev:Man kan jo spørge,hvorfor skiftede i navn for nogle år siden fra Rosendahl til Altra,var det for at slippe for ansvaret for de totalt ubrugelige stokere i solgte,for der var intet hjælp at hente hos jer,for dem der var uheldige at blive ejere af de billige Italienere i solgte.

Der ligger adskillige indlæg her på forum hvor man kan læse om jeres service,overfor privatkunder,eller total mangel på samme,der er iøvrigt et af nyere dato i denne tråd.

Hvis i vil undgå negativ omtale,og det er ikke bare her i forum,så behandel jeres kunder ordentlig.

Iøvrigt har jeg overhovedet ikke nævnt jeres navn,tidligere i denne tråd,men kigger man i læren om den menneskelige adfærd,kan jeres fremtræden her på forum i forbindelse med denne tråd, direkte oversættes til,DÅRLIG samvittighed.
Hov hov Albert, kan vi lige lade være med at Hi-Jacke tråden icon_cheesygrin.gif
- Ikke at jeg er uenig med dig :great:
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog

Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Modtaget likes: 1 gang

attack ttip 25

Indlæg af Albert » 23 nov 2011 19:35

Jeg svarede kun på det jeg blev spurgt om :shock:

Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Modtaget likes: 2 gange

attack ttip 25

Indlæg af Havmand » 23 nov 2011 19:47

Albert » 23 Nov 2011, 19:35 skrev:Jeg svarede kun på det jeg blev spurgt om :shock:
Det var også ment humoristisk :great:

Iøvrigt, hvor kommer de 98,5 % fra i kundetilfredshed?
iflg. TrustPilot er den "kun" 77% (2 anmeldelser)

DVcenter ligger på 90 % :great:
VVS-eksperten ligger på blot 87 %
Hedestoker ligger dog på 94% (men hvis Henrik/Allan eller hvad han nu hedder, snyder her, så..) icon_cheesygrin.gif
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog

Brugeravatar
frølårsraketten
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 286
Tilmeldt: 31 dec 2009 04:08
Mit fyr: Aduro H1
Areal: 109 m²
Brændsel: piller fra Helenemøllen
Fremviser gerne i postnummer: 5600
Geografisk sted: Sydfyn
Kontakt:

attack ttip 25

Indlæg af frølårsraketten » 23 nov 2011 20:14

Havmand » 23 Nov 2011, 19:47 skrev: DVcenter ligger på 90 % :great:
VVS-eksperten ligger på blot 87 %
Det var dog en tendentiøs fremstilling! 3 pct. points forskel får dig til at gå fra "great" smilie til "blot" 87% :roll:
Hedestoker ligger dog på 94% (men hvis Henrik/Allan eller hvad han nu hedder, snyder her, så..) icon_cheesygrin.gif
Den bemærkning er simpelthen under lavmål og nærmer sig det injurierende :oops: :oops: :oops:
Med venlig hilsen Pierre
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aduro H1

levi

attack ttip 25

Indlæg af levi » 23 nov 2011 20:16

Altra.dk » 23 Nov 2011, 17:17 skrev:1/ Det er løgn når Søren Oldenborg skriver at Dansk Vvs-center A/S sælger Attack. Jeg har personligt haft ringet til Søren og udgivet mig for at være kunde der ville købe – og det kunne jeg ikke.
Så er den hvis af-debatteret.
Søren Oldenborg har desværre bare et meget ambivalent forhold til at overholde markedsføringsloven.

2/ Synes idéen med at sammenligne produkterne er en udmærket idé – jeg levere gerne det data.
Men ta’ nu udgangspunkt i de rigtige data. Det hjælper ikke at tro en Atmos kedel har en udnyttelse på 91% når der på producentens hjemmeside står 81%.

3/ Albert du kan jo prøve at uddybe hvad du har imod Altra.dk – så kan vi måske indgå i en eller anden form for dialog.
Vi har rigtig mange kunder og en kundetilfredshed på over 98,5 procent. Jeg ved ikke af, at der findes andre aktører på VVS-markedet der kan dokumentere en bedre kundetilfredshed end Altra.dk.
Hvis det er tilfældet så fremlæg noget brugbart.

4/ mester28, det er jo det samme som Albert – Jeg vil bestemt ikke afvise der kan være en kunde med en dårlig oplevelse – nogen af disse indlæg stammer sandsynligvis også fra konkurrenter. Det jo fordelen ved at skrive under pseudonym.

5/ Havmand alt er jo relativt – hvad er ”rimelig ny”? Ja, de fleste fabrikker kommer med nye modeller jævnligt – Det gør bilproducenter også. Mærket ”Attack” er en gammel fabrik der har lavet fastbrændselskedler i mange år – de laver derudover også storset alt andet til centralanlægget og forhandles i hele verden.

Men i stedet for at læse indlæg fra mennesker der har behov for at gemme sig bag et pseudonym, vil jeg da anbefale man i stedet ringer til mig.

Med venlig hilsen
Christian, Altra.dk
7664 9414
Ahva for en dims, - sikke et sært indlæg, - men ikke overraskende når det kommer fra Rosendal icon_cheesygrin.gif

Hvis du vil købe en Attack af mig min dreng, - så ringer du bare, - de er på lager og klar til forsendelse, - så den fiktive historie der skal du længere ud på landet med :)

Jeg anbefaler personligt ikke Attack endnu, - da jeg selv vil kende dens virke før jeg begynder at "sælge" den, - men det er absolut ikke ensbetydende med at du ikke kan købe den - Bestil den blot her - så har du den inden weekenden - http://dvcenter.dk/gasogen-braendefyr/a ... sogen.html

Sikke dog et absurd og mystisk indlæg, - men igen, - jeg er ikke overrasket ..... :shock:

P.s - En kundetilfredshedsprocent på 98,5 procent, - det har de ikke engang hos "Palles gavebod", - så igen, - den må du vist længere ud på landet med, - eller uddybe/dokumentere langt bedre :great: icon_cheesygrin.gif


Besvar