Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Brænder (intern snegl) gear motor synger

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
anderswitt
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 458
Tilmeldt: 30 maj 2010 22:27
Mit fyr: orland 25 super
Areal: 180m2
Brændsel: bøg/ask
Fremviser gerne i postnummer: 4983
Årligt forbrug: 20-30rm

Brænder (intern snegl) gear motor synger

Indlæg af anderswitt » 28 okt 2011 20:05

hæng du brre det omtalte firma ud så andre sp brugere ikke kommer i sammen båd som dig
og at man fremover kan undgå dette firma


levi

Brænder (intern snegl) gear motor synger

Indlæg af levi » 28 okt 2011 20:17

anderswitt » 28 Oct 2011, 20:05 skrev:hæng du brre det omtalte firma ud så andre sp brugere ikke kommer i sammen båd som dig
og at man fremover kan undgå dette firma
Enig - jeg syntes også det omtalte firma fint kan omtales i denne tråd, - så andre ved hvordan den pågældende forhandler behandler reklamationer!

dannidines

Brænder (intern snegl) gear motor synger

Indlæg af dannidines » 29 okt 2011 16:47

Hejsa de herre,

Jeg vælger at tage billeder af det gamle gear/adapter (aksel?!) og sender til ham... Efter vi opdagede den der lille skrue der holder sneglen slet ikke var monteret rigtigt (sneglen har kunne dreje rundt på akslen og "fræset en rille," og givet den "hylelyd" og øget modstand, så vil jeg mene det er en fejl som har været der fra start af som har udviklet sig med tiden (kort tid og få ton!!!!! :-( )... Levi, hvad siger du?! Er det reklamation (samlet forkert fra levering...) eller er det noget jeg selv skulle have opdaget?!

Vælger ikke at "hænge nogen ud" såfremt ovenstående ikke menes at være reklamation og ej heller før manden har haft en chance for at forsvare sit indledende udsagn.

anderswitt
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 458
Tilmeldt: 30 maj 2010 22:27
Mit fyr: orland 25 super
Areal: 180m2
Brændsel: bøg/ask
Fremviser gerne i postnummer: 4983
Årligt forbrug: 20-30rm

Brænder (intern snegl) gear motor synger

Indlæg af anderswitt » 30 okt 2011 17:50

du kan roligt omtale firmaet uanset om det er din eller fabrikkens skyld så har sælger ydet en meget ringe service
eller mangel på service


Besvar