Skyline.dk erfaringer?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
cool
Stoker I
Stoker I
16
Indlæg: 29
Tilmeldt: 27 aug 2007 17:37
Mit fyr: Mgm
Areal: 260
Brændsel: Solsikke piller/smuld
Fremviser gerne i postnummer: 8860
Årligt forbrug: 10
Geografisk sted: V. velling ved Randers
Har takket: 2 gange

Skyline.dk erfaringer?

Indlæg af cool »

Jeg har haft det siden 2007 og det køre rigtig godt. Og er meget stabilt

Bill
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 13
Tilmeldt: 21 sep 2011 09:04
Mit fyr: Pannexd Bio 18
Areal: 110
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4720
Dagligt forbrug: ca. 13,5 kg
Geografisk sted: Præstø

Skyline.dk erfaringer?

Indlæg af Bill »

Zarge - Jeg kunne godt tænke mig et mere konkret dækningsbillede over min adresse, men jeg kan tilsyneladende ikke sende dig en pm :-/
Cyberfox
Stoker IV
Stoker IV
15
Indlæg: 121
Tilmeldt: 07 aug 2008 08:09
Mit fyr: Blackstar+ 16kw & Orlan 18kw
Areal: 220
Brændsel: Træpiller / Pind
Dagligt forbrug: 43
Årligt forbrug: 8,5
Geografisk sted: Sønderborg
Blevet takket: 6 gange

Skyline.dk erfaringer?

Indlæg af Cyberfox »

Er der ikke mulighed for fiber i dit område, det er det eneste der virker 100% ude på landet.
Har selv haft fiber siden 2008, og pt 65/65, det er noget der rykker.
MVH
Christian
Bill
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 13
Tilmeldt: 21 sep 2011 09:04
Mit fyr: Pannexd Bio 18
Areal: 110
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4720
Dagligt forbrug: ca. 13,5 kg
Geografisk sted: Præstø

Skyline.dk erfaringer?

Indlæg af Bill »

Jeg har pt. telenor og det højeste de kan levere er en 2mbit forbindelse :-( Det er jo lige før det mobile bredbånd er hurtigere =-0
Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
15
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 96 gange

Skyline.dk erfaringer?

Indlæg af Zarge »

Humm Bill send mig en mail stedet, tonnihmadsen2"snabela"gmail"prik"com;-)

hudle
Stoker XII
Stoker XII
15
Indlæg: 662
Tilmeldt: 17 feb 2009 21:28
Mit fyr: Scotte 20 KW+ 45 rør solvarme
Areal: 320
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6950
Dagligt forbrug: ???
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: Vestjylland
Blevet takket: 2 gange

Skyline.dk erfaringer?

Indlæg af hudle »

Jeg har også erfaring.. må erkende jeg synes ikke det er 100% optimalt.. på en 6/1 forbindelse kan man ikke se webtv.. det kunne jeg med min tdc bredbånd før.. nu bor jeg også på landet og har super godt signal til masten.. den står ca 1 km væk i luftlinie.. og det er bare ikke godt nok med at det er langsom og ikke kan se web tv... det troede jeg egentlig at man kunne..


Skal du snakke med deres kundeservice så tag en fridag for det tager sindssyg lang tid for at komme igennem..... blot til orientering.. ellers er det udemærket net.. samtidig med at du kan tage routeren med i sommerhus og være på nettet derfra.. det kan man ikke med andet..
Ejer af www.Klostermultiservice.dk - Salg af minilæssere samt fliserensning og algebehandling. Rodfræsning Klarer vi også :-)
Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
15
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 96 gange

Skyline.dk erfaringer?

Indlæg af Zarge »

Hudle, hvis du kan undvære muligheden for at ta boksen med, og leve med en antenne på huset, så får du noget der kører langt bedre...
Svar tiderne på si (indendørs model) er al for høj...
Du skal uden problemer kunne køre web tv...
Hvis du har lyst så send mig evt en pm med dit kundenr (hedder noget med wm...) så kan jeg lige lure lidt på dit signalB-)

Hvad kundeservice angår, så enig... En skyline forbindelse skal helst bare virke, så slipper man for at skulle ta ferie for at ringe ind...:-P
salemander
Stoker XI
Stoker XI
14
Indlæg: 585
Tilmeldt: 25 dec 2009 21:51
Mit fyr: passat bioheat ogbiobrænder på fer kedel
Areal: 110+40m2 uiso garage
Brændsel: bio olie og træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8900
Dagligt forbrug: 15 kg
Årligt forbrug: 3000 kg
Geografisk sted: randers
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 7 gange

Skyline.dk erfaringer?

Indlæg af salemander »

jeg har haft det i snart 4 år og det har aldrig virket ordenligt på trods af at jeg kan se masten her fra.
Jeg har snart hele huset fyldt med huller og dimser og andre mærkelige ting som de har prøvet at få det til at virke med men det er ikke lykkes.
hvis det ikke er internettet der ikke virker så er det telefonen.Det er nærmest kun hver anden dag at telefonen den virker og hvis den endelig virker knaser og skratter det så meget så det nærmest er umuligt at gennemføre en samtale
Jeg syntes desuden at den tid man skal vente på tekniker kommer er urimelig lang. Jeg har oplevet at der gik en måned inden at tekniker kunne komme og i den tid virkede telefonen ikke + internettet kun virkede kun hver anden dag
Det er nu endt med at jeg har bestilt telefon og internet fra tdc som til dels er billiger + at jeg får en forbindelse der er 2,5 gang højere end det jeg har nu
har ekstra dele til passat bioheat på lager til låns hvis fyret strejker
Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
15
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 96 gange

Skyline.dk erfaringer?

Indlæg af Zarge »

Det er noget lort! Der er ikke meget der er mere iriterende end at betale for noget, og det så ikke virker...
Men det er lidt sjovt med sådan noget skidt, det er tit sådan , at enten virker det, eller også gør det ikke...
Hvis det aldrig har virket ordenligt vil jeg påstå at der er problemer med signalet, selvom du kan se masten er der måske et eller ander der forstyrer signalerne...
Det er ærveligt, men dejligt at du så har fundet noget andet som virker bedre, problemet er bare at der er mange der ikke rigtigt har de muligheder... Jeg møder stadig folk der sidder med 56k fordi det er det vildeste de har mulighed for...
Du må ikke misforstå mig, jeg syntes det er helt fint at der kommer både positive og negative erfaringer frem, det jeg bare syntes er synd, er hvis nogen der sidder med en meget dårlig forbindelse i forvejen fravælger at gi skyline en chance... Det kunne jo være at det netop for dem var en go løsning...

Jeg skylder vel efterhånden at fortælle at jeg ikke direkte har noget med Skyline at gøre, men at jeg de sidste godt 2,5 år har kørt for div installatøre (og stadig gør det) med det ene formål at installere skyline...
Og Herren skal vide at jeg har været MANGE steder hvor det ikke kan lade sig gøre, uanset hvor godt sælgerne ellers mener signalerne er lige netop der...
Skyline har haft mange "dumme fejl" eller begynder problemer, men jeg syntes faktisk at det virker helt godt efterhånden... Bevars, havde jeg mulighed for fiber havde jeg nok valgt det, men fik jeg tilbudt en Farari stod Renaulten nok heller ikke i garagen... Kan I se hvor jeg vil hen... man må tage udgangspunkt i de muligheder som man har, og ikke hvad der evt havde været bedre...
Jeg vil vove den påstand at hvis bare signalet er ioden, og det er monteret ordenligt, så er skyline precist lige så stabilt/ustabilt som alt andet...
Det der har har givet flest problemer/dårlige erfaringer ud fra hvad jeg har set, har 9/10 gange bundet i at der simpelhen ikke har været tilstrækkeligt signal, men at installationene er blevet lavet aligevel, det SKAL gi problemer...
Nu plaprer jeg vist igen...;-) Men jeg har bare oplevet flere gange at jeg er faldet i snak med folk... :" tja jeg havde egentlig besluttet mig for at prøve skyline, men så var I ude hos flere af mine naboer, og der var ingen signal, og så snakkede min nevø om at det var noget lort, så jeg tror bare vi fortsætter med den 512kb som tdc kan gi os...
Fair nok, men jeg har så også været heldig at overtale folk til at vi lige prøver at måle alligevel, og vupti, hos dem var der fint signal, 10/1 bum. Og det har bare kørt...
Undskyld mig, men jeg kan godt leve med at der måske er 3 der bliver skuffet over at der ikke er dækning hos dem, hvis bare den 4. får mulighed for at komme på ( og det virker naturligvis)
Det jeg er træt af er når folk får problemer... bevars alt kan gå i stykker fred med det, men når man kommer ud til kunder som har haft problemer lige fra starten og det hele så bunder i at der er for lavt signal... Så er det sgu surt...

Puha, nu kom pizzamanden... det var nok godtnok, nu er jeg vist ved at ha fået mig skrevet varm... ups... SORRY Go weekend til jer ;-)
Brugeravatar
Lund
Stoker XV
Stoker XV
14
Indlæg: 1493
Tilmeldt: 09 dec 2009 21:50
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 150
Brændsel: Biopillen 8 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 7620
Årligt forbrug: 5,5 Ton
Geografisk sted: Tørringhuse/Lemvig
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Skyline.dk erfaringer?

Indlæg af Lund »

Har prøvet det for et års tid siden, supporten er umulig at træffe og kommer man endelig igennem, aner de ikke en pind om hvad de har med at gøre. Prøv at tjek deres side på facebook, der er livlig trafik af indlæg

Besvar