Traepiller24.dk

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar

Hvor mange Stjerner vil du give Traepiller24.dk

5 (Bedst)
1
3%
4
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
29
97%
 
Afgivne stemmer: 30

Smuttie
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 01 sep 2011 16:41
Mit fyr: Scotte
Areal: 111
Årligt forbrug: 8

Traepiller24.dk

Indlæg af Smuttie »

helleq » 04 Sep 2011, 09:49 skrev:nix! jeg ender bare på min egen side....har søgt igen men nej!... kan du ikke lige søge mig ( Helle Quaade) send linket som besked...måske det virker? :roll:
Argh hvorfor virker det nu ikke :roll:

Gruppen jeg har oprettet hedder Snydt af Traepiller24.dk

Prøv at kopier den tekst ind i søgefeltet :)
Der er nemlig en anden som har oprettet en lign gruppe, men har spurgt hende om de ikke vil flytte over i vores gruppe :)

larsjuhl
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 11
Tilmeldt: 29 aug 2011 09:57

Traepiller24.dk

Indlæg af larsjuhl »

Jo flere der ringer til banken jo bedre. Jeg mener ikke banken må lukke hans konto og overføre pengene hvis der er mistanke om fusk.

Jeg vil i morgen prøve at få fat i den lokale sherif og høre ham om, hvad der er bedst i forhold til en anmeldelse.

Lars
helleq
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 19
Tilmeldt: 31 aug 2011 14:01

Traepiller24.dk

Indlæg af helleq »

Super lars!
helleq
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 19
Tilmeldt: 31 aug 2011 14:01

Traepiller24.dk

Indlæg af helleq »

Smuttie » 04 Sep 2011, 10:05 skrev: Argh hvorfor virker det nu ikke :roll:

Gruppen jeg har oprettet hedder Snydt af Traepiller24.dk

Prøv at kopier den tekst ind i søgefeltet :)
Der er nemlig en anden som har oprettet en lign gruppe, men har spurgt hende om de ikke vil flytte over i vores gruppe :)

så lykkedes det! :lol:
TrikerenDK
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 6
Tilmeldt: 04 sep 2011 08:34

Traepiller24.dk

Indlæg af TrikerenDK »

Jeg tænkte på, det er ikke sådan så det evt. er en af jer der har mulighed for at køre ned og besøge deres lager?? Jeg bor selv på Lolland, så det kniber lidt, men hvis der er en af jer der bor syd for Kolding, der måske havde mulighed for det.
Kunne være interessant at se om deres lager overhovedet findes mere, og om der evt. var nogle rigtige mennesker man kunne snakke med....

Ved ikke hvad der er smartet, vedr. politiet

Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Blevet takket: 1 gang

Traepiller24.dk

Indlæg af Albert »

Det vil være spild af tid at køre til Flensborg,da det lager de har/havde,er hos et speditionsfirma,og de kan formentlig ikke hjælpe jer.

En politianmeldelse kan nok ikke sendes kollektivt,man må hver især fremsætte sit krav overfor firmaet,men tag en snak med politiet om det,og en anmeldes for bedrageri må være passende her,og kan kun gå for langsomt hvis i skal have et lille håb om at få jeres penge.

Det vil være en fordel hvis i kunne få et overblik over hvor mange penge det sammelagt ca. drejer sig om,og jeg fornemmer at det er temmelig mange,så i kunne give politiet et fingerpej om hvad det egentlig er de skal foretage sig her og nu.
Hvis Sydbank skal tilbageholde penge på firmaets konti,skal kravet komme fra politiet,så i må have det organiseret i en fart. :evil:
larsjuhl
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 11
Tilmeldt: 29 aug 2011 09:57

Traepiller24.dk

Indlæg af larsjuhl »

Jeg har 7595 kr tilgode hos traepiller24.dk, kom frisk med jeres tilgodehavende, jeg snakker med politiet imorgen..

Lars
brian
Stoker I
Stoker I
15
Indlæg: 3
Tilmeldt: 24 okt 2008 07:24

Traepiller24.dk

Indlæg af brian »

Har fået lovet piller i uge 36 og har købt for 10388kr
tania
Stoker III
Stoker III
12
Indlæg: 77
Tilmeldt: 04 sep 2011 19:39

Traepiller24.dk

Indlæg af tania »

de er snyder køb IKKE ved dem !
tania
Stoker III
Stoker III
12
Indlæg: 77
Tilmeldt: 04 sep 2011 19:39

Traepiller24.dk

Indlæg af tania »

min gruppe på facebook hedder snydt af træpiller 24 ! vi er 4 der er blevet snydt derinde
har skrevet til operation x også gør det samme der er masser af info på mi gruppe så sletter den ikke kom ind på den vi skal have tysk politi informeret

de nye ejerere er fiktive de findes ikke !

Besvar