vis mig jeres rensebørste

Alt om fastbrændsel, brændekedler osv
Atmos, Vigas, Solo Innova, Bonus og alt andet om brændekedler
p-sen
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 18
Tilmeldt: 13 jan 2011 21:30

vis mig jeres rensebørste

Indlæg af p-sen »

så er mit nye pillefyr næsten monteret (biomax16) men hvor køber man en børste jeg kan kun lige hurtig finde hedestoker men det koster 80kr og sende sådan en lille børste det holder bare ikke. men skal da have bikset noget sammen efter jeg har set denne tråd.

Brugeravatar
Allan M
Stoker V
Stoker V
16
Indlæg: 169
Tilmeldt: 16 apr 2008 00:19
Mit fyr: Scotte 30 KW
Areal: 600 m2
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: 12 ton
Geografisk sted: Vildbjerg
Blevet takket: 7 gange

vis mig jeres rensebørste

Indlæg af Allan M »

p-sen » 01 Sep 2011, 23:11 skrev:så er mit nye pillefyr næsten monteret (biomax16) men hvor køber man en børste jeg kan kun lige hurtig finde hedestoker men det koster 80kr og sende sådan en lille børste det holder bare ikke. men skal da have bikset noget sammen efter jeg har set denne tråd.
Fristes til at spørge om hvor længe det er siden du sidst har sendt en pakke på posthuset?

Postdanmarks priser:
Pakke på 1 kg til Danmark

Pakkeprodukt Leveringstid Pris

Postpakke
1 hverdag til modtager 80,00 kr.


Mvh Allan
Ollii
Stoker XIV
Stoker XIV
15
Indlæg: 909
Tilmeldt: 10 jan 2009 19:18
Mit fyr: Jordvarme
Areal: 250
Brændsel: El
Årligt forbrug: 25-30000
Geografisk sted: sdrj
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 3 gange

vis mig jeres rensebørste

Indlæg af Ollii »

Allan M » 02 Sep 2011, 09:25 skrev: Fristes til at spørge om hvor længe det er siden du sidst har sendt en pakke på posthuset?

Postdanmarks priser:
Pakke på 1 kg til Danmark

Pakkeprodukt Leveringstid Pris

Postpakke
1 hverdag til modtager 80,00 kr.


Mvh Allan
Jeg vil gerne bakke dig op her Allan.

Jeg forstår dog ikke du ikke undersøger alternativer.
Som erhvervs kunde ved dpd eller gls. tror jeg du har penge og spare.
Hvis da ikke du har prøvet dette?

M.v.h. Ole
Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.

M.v.h. Olli.
Brugeravatar
Allan M
Stoker V
Stoker V
16
Indlæg: 169
Tilmeldt: 16 apr 2008 00:19
Mit fyr: Scotte 30 KW
Areal: 600 m2
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: 12 ton
Geografisk sted: Vildbjerg
Blevet takket: 7 gange

vis mig jeres rensebørste

Indlæg af Allan M »

Ollii » 02 Sep 2011, 12:33 skrev: Jeg vil gerne bakke dig op her Allan.

Jeg forstår dog ikke du ikke undersøger alternativer.
Som erhvervs kunde ved dpd eller gls. tror jeg du har penge og spare.
Hvis da ikke du har prøvet dette?

M.v.h. Ole
Hej Ole
Det har vi sådan set undersøgt, men de er ikke særlig interesseret i privat pakke omdeling, og prisen er ikke meget billiger.
Desuden går der meget tid med forsendelserne hvis det skal med andre, da pakkerne enten skal måles op, vejes eller andet som tager meget tid :oops:
alt dette klare Postdanmark automatisk :great: hvad der spare masser af tid for os, vi har jo trods alt 2 buer med pakker hver dag.
Desuden er Postdanmark så vidt jeg ved den eneste man kan få T&T kode sendt automatisk ud på mail i samme øjeblik som pakke labelen bliver skrevet ud, hvad jeg ved at der er mange kunder der sætter pris på.

Vi har undersøgt alt tykt og tynd skulle jeg mene, og bruger da også TNT og fragtmand når det er.

Og hvis man kun køber en børste hos os er fragten måske dyrt, men ellers er det vel ikke galt med vor fragtpriser set i forhold til hvor meget vi kan sende for 80 kr. der sender vi vare, for vare køb op til 2500,-
Vi er nok også næsten den eneste netbutik der er så simpel med fragtpriser at det er til at finde ud af hvad det koster i fragt inden man går ind og køber noget.

Jeg vil gerne modtage gode ideer og tip til hvordan det gøres letter, billiger og evt. mere overskueligt hvis der er nogen der har andre forslag.

Mvh Allan
p-sen
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 18
Tilmeldt: 13 jan 2011 21:30

vis mig jeres rensebørste

Indlæg af p-sen »

80kr ved jeg godt at det er det post danmark skal have for at sende en pakke. men jeg tænker bare at sådan en lille børste på ca 30mm i diameter ikke fylder meget så 80kr for at sende sådan en er vildt (igen post danmark) men ved også at min kone lige har sendt en pakke i min søns gamle skotøj æske størrelse 28 og den kunne sendes som brev til 40kr med 2-3 dages og 46kr fra dag til dag (max 1000g) de eneste der tjener på det er post danmark men jeg vil gerne spare de 40kr.
Hilsen Martin

Brugeravatar
Allan M
Stoker V
Stoker V
16
Indlæg: 169
Tilmeldt: 16 apr 2008 00:19
Mit fyr: Scotte 30 KW
Areal: 600 m2
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: 12 ton
Geografisk sted: Vildbjerg
Blevet takket: 7 gange

vis mig jeres rensebørste

Indlæg af Allan M »

p-sen » 02 Sep 2011, 22:10 skrev:80kr ved jeg godt at det er det post danmark skal have for at sende en pakke. men jeg tænker bare at sådan en lille børste på ca 30mm i diameter ikke fylder meget så 80kr for at sende sådan en er vildt (igen post danmark) men ved også at min kone lige har sendt en pakke i min søns gamle skotøj æske størrelse 28 og den kunne sendes som brev til 40kr med 2-3 dages og 46kr fra dag til dag (max 1000g) de eneste der tjener på det er post danmark men jeg vil gerne spare de 40kr.
Hilsen Martin
Vi har også lavet afhentning hos os gratis, så det er en mulighed.
Vi kan altså ikke stå og fumle med frimærker, det kunne gå hvis det var en pakke men her snakker vi altså om mange pakker :wink: :wink:
Desuden er der T&T kode på pakkerne hvad der gør at de kan følges og erstattes hvis de bliver væk eller beskadiget, sender du med frimærker hænger du selv på hele forsendelsen, og hvem skal så betale for en ny ordre og fragt? vil du det? :roll: :roll:
Men rigtigt PostDanmark har høje priser, men der er heller ikke rigtigt andre alternativer som kan det samme, desværre.

Mvh Allan
Flemmingth
Stoker XV
Stoker XV
14
Indlæg: 1034
Tilmeldt: 20 mar 2010 20:25
Mit fyr: MGM Comfort 15 + Passat Ventum VG-40
Areal: 210
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Roust, 6818 Årre
Har takket: 29 gange
Blevet takket: 34 gange

vis mig jeres rensebørste

Indlæg af Flemmingth »

Og jeg som troede, at tråden handlede om rensebørster :wink:
Med varm hilsen
Flemming Thomsen
Hvad kan udskydes til imorgen, skal ikke laves idag - thi imorgen er det måske overflødigt
p-sen
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 18
Tilmeldt: 13 jan 2011 21:30

vis mig jeres rensebørste

Indlæg af p-sen »

Ja. jeg mangler et sted hvor man kan købe en børst. gerne i østjylland

Besvar