træpiller fra www.energy-liquidator.com

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
Besvar
maleneblock
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16 jun 2011 14:05

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af maleneblock »

Nogle gode råd til hvad man så skal gøre???

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af Ulrik »

Prøv at læse hele emnet grundigt i gennem. Så kan du se hvad folk har gjort eller foreslået.
MvH Ulrik©
clausj1
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 09 jun 2011 22:38

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af clausj1 »

Jeg tror situationen er som følger : diverse ofre har gjort forskellige ting - nogle har meldt det til politiet individuelt - nogle har sat advokat på sagen - nogle har sluttet sig sammen og gjort begge dele ( herunder den gruppe der åbenbart er gået sammen med Ulrik om en advokat ).. Når først man har sat noget igang ( og tror man får succes med det ) så er man ikke længere rigtigt interesseret i at dele oplysninger om hvad man har gjort og hvad man ved, da man formentligt vurderer at den "kage" der skal hentes i tyskland, altså det beløb der skal inddrives hos Energy-Liquidator og andre syndere, er af en begrænset størrelse og man derfor skal sørge for at så få som muligt rykker ind og stiller krav ( dermed bliver ens forventede dividende måske større )..

Jeg har ikke igangsat andet end en rykkerprocedure med inkassofirma samt en politianmeldelse - men jeg overvejer at sætte en lokal på sagen dernede også da jeg synes det stinker lidt at alle har købt hos traepiller24.dk inden for det sidste år og nu bliver pelset systematisk ( jeg antyder naturligvis ikke at traepiller24.dk folk er indblandet ).

Derfor : er man interesseret i at pulje oplysninger så sig til med en besked til mig. Jeg samler så oplysninger sammen og får sat tingene lidt i system...

Og tro mig : Martin kommer til at svede inden jeg er færdig med ham. :-)

Som de siger i sverige : "Det är inte pengärne - det är principen"....!
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af Ulrik »

Jeg har ikke rigtigt mulighed for at gøre mere hvad advokat angår.
Vores sponsor har lukket den.
Det vil sige at der ikke længere er mulighed for at få kørt sagerne gratis.

Jeg kan dog være behjælpelig med en mail adr til den advokat vi har brugt.
Han befinder sig i Tyskland.
Brug kontakt formularen hvis det har interesse: contact.php
MvH Ulrik©
kbc0045
Stoker II
Stoker II
12
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13 jun 2011 16:56

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af kbc0045 »

Banken svarer at de har videregivet deres mail og at Tektron GmbH er bedt om at give afklaring inden d. 22.06.2011.
Alle de oplysninger jeg har og får vil blive offentlig gjort herinde så det kan hjælpe andre som også har penge i klemme

kbc0045
Stoker II
Stoker II
12
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13 jun 2011 16:56

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af kbc0045 »

Hvor mange har egentlig penge tilgode hos energy-liquidator.com???????????
clausj1
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 09 jun 2011 22:38

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af clausj1 »

I hele tråden tæller jeg 13 forskellige der er blevet snydt. Antager vi at stokerpro dækker halvdelen af de bedragne så er der MINDST ca 25 x 20.000 i snit ! Altså omkring 1/2 af de lange..

Alle der har svaret HAR købt fra traepiller24.dk inden for det sidste år. Mystisk..
kbc0045
Stoker II
Stoker II
12
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13 jun 2011 16:56

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af kbc0045 »

Claus jeg vil prøve at sende en mail til banken igen og gøre dem opmærksom på hvor mange der egentlig er indvolveret i det her, og hvor mange penge der egentlig er ude at svømme.
clausj1
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 09 jun 2011 22:38

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af clausj1 »

Har lige gjort det samme via Nordea. Jeg er ikke helt klar endnu på hvad jeg mener der skal til for at få skejserne tilbage igen. Jeg har sat inkassofirma igang med inddrivning og meldt til politiet. Men det er jo bare rutine og slet ikke sikkert det giver resultat. Har desuden bedt bank om at forfølge sagen med Deutsche Bank - og gentaget dette efter den kommentar jeg læste fra kbc0045.. Men jeg tror der skal lidt mere brænde på før det virker. der er ingen tvivl om at der er "rigtige" personer i den anden ende. Og der er nok ingen tvivl om at de har tænkt sig om før de satte det her igang. Der er heller ingen tvivl om at de er en eller anden forbindelse til traepiller24.dk og kunder der har handlet der. Så uanset om man kan få pengene igen eller ej, så er der nogle navngivne og identificérbare personer der har stjålet pengene. Dvs der er nogen der kan stå til ANSVAR.

Men jeg tror der skal "fødder på jorden"for at få skidtet til at ske, som US-drengene siger....

Jeg er selvfølgelig irriteret over at blive stjålet fra og den skal byttes - så jeg vil gå meget langt for at få den skyldige til at stå til ansvar. Jeg er optaget hele dagen i morgen så det her skubbes over til mandag. Men så hitter jeg på noget.. Og de der vil deltage er velkomne - det være sig mht advokat, politi og andet.

PS : Jeg er desuden ret sikker på at diverse folk fra Energy-Liquidator gruppen læser med her. Så til dem vil jeg sige : I er blevet min hobby nu.. Og I kommer til at sige tak når i leverer pengene tilbage til mig.


:-)
kbc0045
Stoker II
Stoker II
12
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13 jun 2011 16:56

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af kbc0045 »

Claus: Jeg står 100 % bag dig. Presser fra andre sider så vi har et bredt udspil. Vi må lige skrives ved ;-)

Besvar