træpiller fra www.energy-liquidator.com

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
Besvar
clausj1
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 09 jun 2011 22:38

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af clausj1 »

Tom ! Spar din skinhellige bestyrtelse - skal du have poleret en glorie så gå til et rengøringsfirma. Viden om sikker e-handel er velkommen men bagklog skadefryd er ikke.

Energy-liquidator kendte min mailadresse - mit køb fra sidste år hos tysk forhandler - mit navn ( fremgår ikke af min mail ) og jeg studsede ikke meget over fremgangsmåden - mange steder kan ikke bruge dankort etc...

Er selv erhvervsdrivende med mange år på bagen og har mængder af bankoverførsler og leveringer der er gået godt bag mig - selvfølgelig er det irriterende at det åbenbart er et ludermarked med svindlere ombord, men sådan er det - lidt mere forsigtig fremover.

Og "Martin" skal jeg NOK finde ud af hvem er.. Glæder mig til at han takker mig for at tage mine penge tilbage.. And THATS a promise I will keep..

:-)


Som flere skriver så må der være et vist samarbejde med det firma jeg købte fra sidste år !! Oplysningerne er taget fra dem...

Det kunne være sjovt at høre fra de forskellige der er blevet bedraget af Energy-liquidator HVEM DE KØBTE FRA VED DE SIDSTE 2-3 INDKØB !!!!??

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af Tom_AT »

clausj1 » 15 Jun 2011, 18:20 skrev:Tom ! Spar din skinhellige bestyrtelse - skal du have poleret en glorie så gå til et rengøringsfirma. Viden om sikker e-handel er velkommen men bagklog skadefryd er ikke.

Energy-liquidator kendte min mailadresse - mit køb fra sidste år hos tysk forhandler - mit navn ( fremgår ikke af min mail ) og jeg studsede ikke meget over fremgangsmåden - mange steder kan ikke bruge dankort etc...

Er selv erhvervsdrivende med mange år på bagen og har mængder af bankoverførsler og leveringer der er gået godt bag mig - selvfølgelig er det irriterende at det åbenbart er et ludermarked med svindlere ombord, men sådan er det - lidt mere forsigtig fremover.

Og "Martin" skal jeg NOK finde ud af hvem er.. Glæder mig til at han takker mig for at tage mine penge tilbage.. And THATS a promise I will keep..

:-)


Som flere skriver så må der være et vist samarbejde med det firma jeg købte fra sidste år !! Oplysningerne er taget fra dem...

Det kunne være sjovt at høre fra de forskellige der er blevet bedraget af Energy-liquidator HVEM DE KØBTE FRA VED DE SIDSTE 2-3 INDKØB !!!!??
slå du nu koldt vand i blodet lille du. Jeg får da intet ud af at være skadefro, men når man vælger at offentligøre en uheldig handel fordi man ikke har lavet sit research ordentligt, så må man da også forvente at få lidt "kloge" ord med på vejen.

Min glorie fejer intet, men ved ikke med din, siden du føler så stort behov for at skyde med skarpt.

Jeg kunne ALDRIG nogensinde finde på at overføre så mange penge til et ukendt firma på forskud, og da slet ikke når der findes så mange danske firmaer der handler med træpiller. Gør det mig til hellig eller noget? Næppe.. Jeg er bare af natur lidt betænksom, det er vel tilladt?
kbc0045
Stoker II
Stoker II
12
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13 jun 2011 16:56

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af kbc0045 »

Jeg valgte at tale åbent om det da jeg jo har læst og hørt om andre der har 10000, 15000 og 20000 tilgode ved netop samme firma. Det er jo netop i sådan et forum som dette at vi SKAL og KAN dele erfaringer uden at blive "gjort til grin" bare fordi man har været godtroende.
Jeg har navne på 3 forskellige kontaktpersoner i det firma og de får dagligt 2-5 mail fra mig om at jeg vil have mine penge tilbage.
Håber virkeligt at få mine penge tilbage, for det er sgu et bittert tab.
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af Ulrik »

Jeg tror heller ikke at nogen er skadefro.
Men jeg synes til gengæld det er rigtig DUMT at skrive til andre at de er dumme.
Det er der flere af jer der har gjort inddirekte om de mennesker der har overført penge til svindleren fra tyskland.
Jeg kan ikke rigtig se hvad budskabet skulle være, altså ud over at fortælle at man selv mener man er klogere end de andre...
Og det synes jeg man skal holde for sig selv. Det kommer der ikke noget godt ud af.

Jeg spurgte tidligere hvordan man betaler for et træk træpiller købt i tyskland.
Man kan nemlig ikke betale med dankort.
Derfor bruges der bankoverførsel. Det er ikke unormalt og det har kørt fint i en årrække.
MvH Ulrik©
Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
17
Indlæg: 10378
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 269 gange
Kontakt:

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af thy »

clausj1 » 15 Jun 2011, 18:20 skrev:Tom ! Spar din skinhellige bestyrtelse - skal du have poleret en glorie så gå til et rengøringsfirma. Viden om sikker e-handel er velkommen men bagklog skadefryd er ikke.

Energy-liquidator kendte min mailadresse - mit køb fra sidste år hos tysk forhandler - mit navn ( fremgår ikke af min mail ) og jeg studsede ikke meget over fremgangsmåden - mange steder kan ikke bruge dankort etc...

Er selv erhvervsdrivende med mange år på bagen og har mængder af bankoverførsler og leveringer der er gået godt bag mig - selvfølgelig er det irriterende at det åbenbart er et ludermarked med svindlere ombord, men sådan er det - lidt mere forsigtig fremover.

Og "Martin" skal jeg NOK finde ud af hvem er.. Glæder mig til at han takker mig for at tage mine penge tilbage.. And THATS a promise I will keep..

:-)


Som flere skriver så må der være et vist samarbejde med det firma jeg købte fra sidste år !! Oplysningerne er taget fra dem...

Det kunne være sjovt at høre fra de forskellige der er blevet bedraget af Energy-liquidator HVEM DE KØBTE FRA VED DE SIDSTE 2-3 INDKØB !!!!??

Det kunne være sjovt at høre fra de forskellige der er blevet bedraget af Energy-liquidator HVEM DE KØBTE FRA VED DE SIDSTE 2-3 INDKØB !!!!??

helt enig kunne være intrasant hvordan de har fået mailadresser osv...

ps har prøvet med bankoverførsel for et spil jeg ikke har set i nu(1år).... heldig vis kun 200 i lærepenge.. men den tomme fornemmelse er der aligevel...
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

clausj1
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 09 jun 2011 22:38

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af clausj1 »

Tom : få dig et ego. meld dig ind i en klub - du er sikkert en stor ehandels ekspert..


Mit køb sidste år var iøvrigt fra "traepiller24.de".. Andre samme sted ?
kbc0045
Stoker II
Stoker II
12
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13 jun 2011 16:56

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af kbc0045 »

Ja der købte vi sidste år
Er der mon sammentræf der?????????????????
clausj1
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 09 jun 2011 22:38

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af clausj1 »

Andre ? Jeg så der var nogle der havde sluttet sig sammen ? Hvad med dem ? Købt hvor sidst ?
clausj1
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 09 jun 2011 22:38

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af clausj1 »

Ulrik ? Det er vist dig der har samlet sammen til en fælles sag i Germanien ? Hvad siger din flok ? Købt hvor de sidste 2-3 gange ?
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: træpiller fra www.energy-liquidator.com

Indlæg af Tom_AT »

clausj1 » 15 Jun 2011, 18:50 skrev:Tom : få dig et ego. meld dig ind i en klub - du er sikkert en stor ehandels ekspert..


Mit køb sidste år var iøvrigt fra "traepiller24.de".. Andre samme sted ?
Jeg ved ikke helt hvorfor, men du har åbenbart et stort behov for at vise hvor stor og stærk du er ? sååh snakken om Ego.. hmm??

Jeg gider ikke mundhugges/kværulere osv her på et forum.

Jeg gider heller ikke sidde og være snusfornuftig klog. Jeg er bare af den holdning at når der forgår så meget svindel og andet halløj, ikke mindst i forbindelse med den store udbredelse af nethandel, så bør man være yderst påpasselig med hvor man sender sine penge hen. Der er så et par stykker her der har brændt nallerne rigtigt godt, og det er jeg oprigtigt talt ked af på deres vegne. Men derfor er det jo stadig tilladt at udtrykke sin forundring over hvad der er sket.

Besvar