Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Brugeravatar
Fer
Supporter
Supporter
Indlæg: 1019
Tilmeldt: 25 maj 2010 21:22
Mit fyr: Biotech Top Light
Areal: 237 + 25
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4684
Årligt forbrug: Forventet 8 tons.
Geografisk sted: Nr. Tvede
Modtaget likes: 1 gang

Re: Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Indlæg af Fer » 29 mar 2011 19:37

Tjae.. det med garantien.. Jeg må indrømme jeg generelt har meget ringe tiltro til forhandlere og garanti, derfor bekymre det mig ikke så meget :)
--
Mvh Tommy Fer
Biotech Top Light


Slettet 4927

Re: Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Indlæg af Slettet 4927 » 12 maj 2011 08:34

Hej allesammen,
Det er rigtigt, at der er kun een forhandler/importør i DK. Det er mig. Og fyret kan naturligvis hentes i Tyskland/Polen. Men iflg. min kontrakt med HKS Lazar står jeg kun for garanti, hvis fyret er solgt her i DK. Om skorstensfejer vil godkende fyret købt i udlandeet ved jeg ikke. Mht. mulighed for at kunne se fyret i drift - det er kun hos mig. Jeg respekterer et nej fra kunder. Og dem, der har købt fyret er som regel interesserede i at få fyret installeret og glemme alt om det. Det er derfor fyret er fuldautiomatisk. Forstået sådan, at de ikke vil have mennesker rendende i huset. Ville I fremvise Jeres nye oliefyr, eller gasfyr??? Siden http://www.hkslazar.dk fik for nylig hackerangreb, der har fjernet det meste. Der arbejdes på at få den retableret. Og så kunne jeg høre mig, hvor mange af Jer ville klikke på køb og købe noget til 40.000??? Det er rigtigt at der er mange forhandlere i Polen, jeg har valgt at sælge direkte, VVS ere vil gerne have alt for meget i provision. Mht service og garanti, så er det fabrikken der står i sidste ende for garanti - 5 år på kedlen, 2 år på resten. Og jeg har et lager af de fleste reservedele, mangler der noget, så kommer det i løbet af 3 dage fra fabrikken. (Det var nu ikke nødvendigt endnu :) Jeg vil også gøre opmærksom på at kun InterFire og SmartFire har klasse 3 attester. Ingen andre fra Lazar har dem.

Slettet 4927

Re: Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Indlæg af Slettet 4927 » 12 maj 2011 08:40

Hej allesammen,
Det er rigtigt, at der er kun een forhandler/importør i DK. Det er mig. Og fyret kan naturligvis hentes i Tyskland/Polen. Men iflg. min kontrakt med HKS Lazar står jeg kun for garanti, hvis fyret er solgt her i DK. Om skorstensfejer vil godkende fyret købt i udlandeet ved jeg ikke. Mht. mulighed for at kunne se fyret i drift - det er kun hos mig. Jeg respekterer et nej fra kunder. Og dem, der har købt fyret er som regel interesserede i at få fyret installeret og glemme alt om det. Det er derfor fyret er fuldautiomatisk. Forstået sådan, at de ikke vil have mennesker rendende i huset. Ville I fremvise Jeres nye oliefyr, eller gasfyr??? Siden http://www.hkslazar.dk fik for nylig hackerangreb, der har fjernet det meste. Der arbejdes på at få den retableret. Og så kunne jeg høre mig, hvor mange af Jer ville klikke på køb og købe noget til 40.000??? Dert er rigtigt at der er mange forhandlere i Polen, jeg har valgt at sælge direkte, VVS ere vil gerne have alt for meget i provision. Mht service og gharanti, så er det fabrikken der ståre i sidtse ende for garanti - 5 år på kedlen, 2 år på resten. Og jeg har et lager af de flese reservedele, mangler der noget, så kommer det i løbet af 3 dage fra fabrikken. Jeg vil også gøre opmærksom på at kun InterFire og SmartFire har klasse 3 attester. Ingen andre fra Lazar har dem. Og så til sidst til Stoker XVIII - side http://www.hkslazar.dk fungerer som den skal. Det er kun en flad informationsside, men du kan se alt det, det skal kunne ses.

Slettet 4927

Re: Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Indlæg af Slettet 4927 » 12 maj 2011 08:43

Fer » 29 Mar 2011, 19:37 skrev:Tjae.. det med garantien.. Jeg må indrømme jeg generelt har meget ringe tiltro til forhandlere og garanti, derfor bekymre det mig ikke så meget :)
Tja, hvad gør du så, når du står med noget, der skal repareres. Laver du selv reservedele, hnter selv på fabrikken? Når du har ringe tiltro til forhandlere og garanti?

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Indlæg af triumph » 21 okt 2011 18:39

er det ikke samme fyr liagro sælger ?
http://www.stokerbutik.dk/shop/mgm-comfort-15-175p.html


Slettet 4927

Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Indlæg af Slettet 4927 » 21 okt 2011 18:44

Ikke mig bekendt. Jeg har eneimport og eneforhandling i Danmark.

Brugeravatar
Fer
Supporter
Supporter
Indlæg: 1019
Tilmeldt: 25 maj 2010 21:22
Mit fyr: Biotech Top Light
Areal: 237 + 25
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4684
Årligt forbrug: Forventet 8 tons.
Geografisk sted: Nr. Tvede
Modtaget likes: 1 gang

Re: Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Indlæg af Fer » 21 okt 2011 18:59

marlif » 12 May 2011, 08:43 skrev: Tja, hvad gør du så, når du står med noget, der skal repareres. Laver du selv reservedele, hnter selv på fabrikken? Når du har ringe tiltro til forhandlere og garanti?
Når men du føler dig vist lidt trådt over tæerne, måske også med rette.

Jeg køber gerne en reservedel, også gerne i udlandet. Men den med at give mange tusinde ekstra for at købe lokalt af en eller anden forhandler, få at være sikret god service. Den tror jeg ikke på. Langt de fleste løber fra det de kan løbe fra.

Derdover har du rigeligt travlt med at fraskrive dig ting og sager ved GDS installation, og du skal godkende installationen før tilslutning til el og vand... Gad vide hvorfor man som forbruger ikke har tillid forhandlere...

Nu har du skrevet en masse om din hjemme side, men hvor bliver dit CVR nummer af? Det er en af de første advarsels lamper der lyser når man ser kritisk på en hjemmeside..

Alt i alt syntes jeg det er et spændene fyr, til en god pris. Jeg tror du kan få dig et godt marked i Danmark!
--
Mvh Tommy Fer
Biotech Top Light

From
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 496
Tilmeldt: 17 jan 2007 14:07
Mit fyr: Woody 24kw ver 6.69+ Opop 418
Areal: 125 bolig+200 garage
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: 25 kg
Årligt forbrug: 7-8 ton
Geografisk sted: Gravlev
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 16 gange

Re: Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Indlæg af From » 21 okt 2011 19:13

Fer » 21 Oct 2011, 18:59 skrev: Nu har du skrevet en masse om din hjemme side, men hvor bliver dit CVR nummer af? Det er en af de første advarsels lamper der lyser når man ser kritisk på en hjemmeside..
Og det bliver ikke bedre af at det cvr nummer (25469089) der står i Marlif's signatur er ophørt den 30/7-2011

levi

Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Indlæg af levi » 21 okt 2011 19:16

marlif » 21 Oct 2011, 18:44 skrev:Ikke mig bekendt. Jeg har eneimport og eneforhandling i Danmark.
Det findes ikke inden for EU :great:

Frank_Rasmussen
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1488
Tilmeldt: 07 feb 2009 16:36
Mit fyr: Woody rød-sort kedel (Version 6.61)
Areal: 140
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4652
Årligt forbrug: Ukendt, nok 5 tons
Geografisk sted: Stevns (Nej, det er ikke på Møn)

Re: Hvem kender noget til Inter Fire pillefyr

Indlæg af Frank_Rasmussen » 21 okt 2011 19:19

Polen er jo et stort land og HKS Lazar et gammelt firma; men er der mon et bud på, hvor mange af disse InterFire anlæg, der er produceret?

PS: 4. linie på hjemmesiden :)
http://www.hkslazar.dk/ skrev:I Danmark importeres de og forhandles af Reparatøren, Varde CVR 80975910


Besvar