Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ekstra garanti på BENEKOV

Spørgsmål vedr. Benekov samt det tilbehør der laves til Benekov Stokerfyr
liagro
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 126
Tilmeldt: 25 feb 2007 12:04
Mit fyr: MGM Comfort
Areal: 160
Brændsel: Diverse piller
Fremviser gerne i postnummer: 7480
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Ekstra garanti på BENEKOV

Indlæg af liagro » 27 maj 2007 12:47

Herning/Horni Benesóv 270507

På et telefon møde d.d. er det besluttet at ændre betingelserne for 8 års kedel garanti: Tidligere regler 1. års kontrol af indstalation + tilmelding 1200,-, herefter 400,- årligt for at opretholde garantien, gamle kedler kunne indtræde i ordningen mod at betale gebyr for tidligere år = samlet pris for 8 års garanti 4000,- + moms= 5000,-

Nye regler opstart + kontrol af indstallation 1200,- herefter 100,- i årligt administrations gebyr mod selv at checke retur temp og årligt indsende erklæring. Pris for 8 års garanti = 1900,- + moms =2375,-

Tilbud ved tilmelding før 0108-2007 er der intet opstarts gebyr, så ved betaling af 700,- + moms = 875,- For man gennemgået sin indstalation og får en ny kedel såfremt der opstår utætheder inden for 8 år.
Tilbudet gælder alle Benekov kedler leveret af Liagro model år 1999-2007 og er uafhængig af anvendt brændsels type.

Karsten Jørgensen/Leopold Benda jr.

Tilmelding på info@liagro.dk


Mr. X
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 270
Tilmeldt: 03 jan 2007 10:47
Mit fyr: PL27 Silver, nyeste software
Areal: 210
Brændsel: træpiller
Årligt forbrug: ca 8-10 to
Geografisk sted: Midtjylland

Re: Ekstra garanti på BENEKOV

Indlæg af Mr. X » 27 maj 2007 12:57

liagro skrev:Herning/Horni Benesóv 270507

Tilbud ved tilmelding før 0108-2007 er der intet opstarts gebyr, så ved betaling af 700,- + moms = 875,- For man gennemgået sin indstalation og får en ny kedel såfremt der opstår utætheder inden for 8 år.
Jamen - jeg skal da være den første der tilmelder mig dette tilbud - det er da så godt et tilbud at man ikke kan sige nej :D

Så Karsten kan regne med opringning fra mig tirsdag !

mvh
Allan

Brugeravatar
Smedstoker
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 216
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:14
Mit fyr: Benekov VL25 m. Iltstyring
Areal: 250m²
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Geografisk sted: Rebild Syd
Kontakt:

Indlæg af Smedstoker » 27 maj 2007 15:18

Jeg ved ikke rigtig hvor glad jeg er for det tilbud, jeg ville hellere have det jeg har betalt for, i stedet for at skulle betale ekstra for en garanti på min kedel som er købt som specielt egnet til korn fyring,,,,,, Men har jo ikke andet valg end at melde mig til.
En anden ting jeg ikke er specielt stolt over, er at skulle fortælle de fire jeg har anbefalet stoker til at den nok ikke holder vand den der med kedlen er af corten stål og de skal betale ekstra for garanti på kedlen. Det kunne ende med et slap.gif
Mvh Gert

Drift og installation for VL25/50, stokerdagbog,
teknisk og servicemanual til TM3006 kan ses på
http://www.familien-smed.dk

Brugeravatar
Dyrehavevej
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 264
Tilmeldt: 28 feb 2007 11:29
Mit fyr: Woody 16kw (Tidligere R15 ejer)
Areal: 220 + 110 liter VVB
Brændsel: 8mm Laxå træpiller
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: Sydsjælland

Indlæg af Dyrehavevej » 27 maj 2007 16:24

Hej Karsten

Jeg aftalte med Finn ved åbent hus arrangementet, at han ville tilsende materiale vedr. service-aftalen.
Jeg går ikke ud fra at det er denne tråd som er eneste information herom.
Jeg venter i hvert fald stadig på et eller andet fra Jer i min postkasse.

Men giv mig lige et praj, hvis jeg venter forgæves !

Jesper Jensen
Dyrehavevej 32
4640 Faxe

liagro
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 126
Tilmeldt: 25 feb 2007 12:04
Mit fyr: MGM Comfort
Areal: 160
Brændsel: Diverse piller
Fremviser gerne i postnummer: 7480
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af liagro » 27 maj 2007 16:29

Hej Gert
Tilbudet om 8 års garanti er fremsat første gang den 0103-07, det er fremsat på baggrund af at vi på daværende tids punkt gennem tjekkede 3 stk 4-5 år gamle kedler der havde fyret med korn fra dag et, ved målinger på disse fant vi ikke noget sted gods tykkelser under 4,5 mm. det vil sige at at med fyring med korn vil det tage 4 x 4,5 år før at gods tykkelse på kedel krob og svøb er ens.
Ved salg af kedlerne har vi stillet folk en levetid på 12-15 år i udsigt, der er intet i vore opsavationer der stiller tvivl ved at den levetid, for at understrege dette var det at vi kom med tilbudet om 8 års garanti, dette er efter vore oplysninger den bedste garanti der tilbydes på markedet og da vi tilbyder den med tilbagevirkende kraft mener jeg ikke at vi har taget noget fra dig men tilbudt noget ekstra for et næsten symbolsk beløb.
Hilsen Karsten


Askham
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 117
Tilmeldt: 30 dec 2006 15:40
Mit fyr: Ikke udfyldt
Geografisk sted: Hals
Kontakt:

Indlæg af Askham » 27 maj 2007 17:36

Jeg tjekkede lige mine papirer og kan faktisk ikke se noget som helst om 8 års garanti på kedlen. Tilgængæld kan jeg huske at der på Liagros hjemmeside stod 10 års garanti på brændehovedet. Det står der så heller ikke noget om i de garantipapirer som jeg har fået udleveret.

Jeg har så nok selv klokket i det med hensyn til 2 årsgarantien fordi jeg ikke har fået min vvsmand til at udfylde og returnere nogle garantiskemaer. Tilgængæld får jeg nu, som kompensation for ringere stål en først antaget, muglighed for at betale ekstra for at få garanti for at kedlen ikke står af inden for de første 8 år...

Et anlæg som står mig i 63.000 kr. excl. montering.

Jeg er noget forvirret og ikke særlig tilfreds.
Hilsen
Bent

liagro
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 126
Tilmeldt: 25 feb 2007 12:04
Mit fyr: MGM Comfort
Areal: 160
Brændsel: Diverse piller
Fremviser gerne i postnummer: 7480
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af liagro » 27 maj 2007 18:06

Hej Bent og Gert
Jeg er ikke nogen fedderøv og er ej heller bange for at stå ved mit produkt, det vi tilbyder er er gratis service tjek og 8 års garanti på kedlen (det er der ikke mange andre der gør) og hvis det kan glæde jer er det hermed gratis ved tilmelding inden den 0108-2007
info@liagro.dk
Hilsen karsten

Mr. X
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 270
Tilmeldt: 03 jan 2007 10:47
Mit fyr: PL27 Silver, nyeste software
Areal: 210
Brændsel: træpiller
Årligt forbrug: ca 8-10 to
Geografisk sted: Midtjylland

Indlæg af Mr. X » 27 maj 2007 18:16

Ja så KAN det sku da ikke blive bedre :D

Jeg synes det er super service - Og jeg tvivler stærkt på sådan et tilbud kan findes hos en eneste af de andre producenter - dog uden jeg har gidet undersøge det ! Så gutter - ikke mere hængen med mulen, det er bare at få tilmeldt sig Liagro's tilbud i en fart 8)

Allan

søren ø
Supporter
Supporter
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Indlæg af søren ø » 27 maj 2007 20:16

Askham skrev:Jeg tjekkede lige mine papirer og kan faktisk ikke se noget som helst om 8 års garanti på kedlen. Tilgængæld kan jeg huske at der på Liagros hjemmeside stod 10 års garanti på brændehovedet. Det står der så heller ikke noget om i de garantipapirer som jeg har fået udleveret.

Jeg har så nok selv klokket i det med hensyn til 2 årsgarantien fordi jeg ikke har fået min vvsmand til at udfylde og returnere nogle garantiskemaer. Tilgængæld får jeg nu, som kompensation for ringere stål en først antaget, muglighed for at betale ekstra for at få garanti for at kedlen ikke står af inden for de første 8 år...

Et anlæg som står mig i 63.000 kr. excl. montering.

Jeg er noget forvirret og ikke særlig tilfreds.
Jeg mener nu godt du kan være tilfreds. Selvfølgelig har du købt noget som værende noget andet. Så har du monteret det, og trods adskillige sider i din manual glemt at indsende garantibevis. Allerede der kan Karsten jo vende dig ryggen og sige at det rager ham en høstblomst at din kedel eksploderer i morgen. Men søg på forum og find selv ud af hvordan Karsten takler sine kunder. Der er nok flere positive end negative. Derfor ved jeg også at du ikke skal være nervøs for dit brændhoved med 10 års garanti. For det står han jo selvfølgelig ved.
Når han så tilbyder en så fordelagtig udvidet garanti, er det da og klappe i sine små hænder og se at bestille den. Hvor får du ellers det henne. Når du køber fjernsyn kan du købe en SAMMEN med produktet og ikke 5 år efter. Det må da være udtryk for at manden tror på sit produkt og ikke er bange for at vise det. Tænk at have en 6 år gammel kedel og få 2 års garanti for rundt regnet 1000 kr, eller 500 kg. træpiller. Det er da dagens tilbud.

Brugeravatar
Smedstoker
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 216
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:14
Mit fyr: Benekov VL25 m. Iltstyring
Areal: 250m²
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Geografisk sted: Rebild Syd
Kontakt:

Indlæg af Smedstoker » 27 maj 2007 21:34

Jeg har bestilt det eftersyn og det garanti bevis, det var slet ikke Liagro´s service der var omtalt, der kan ikke være tvivl om den, og jeg betaler også de 875.- kr, jeg tror også stadig det er et godt produkt jeg har købt, men jeg har stadig ikke fået den vare jeg var blevet lovet, og det er det jeg er lidt skuffet over, jeg er meget tilfreds med min Benekov ingen tvivl om det og det er da også en fin garanti,,,,,men
Mvh Gert

Drift og installation for VL25/50, stokerdagbog,
teknisk og servicemanual til TM3006 kan ses på
http://www.familien-smed.dk


Besvar