Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

nye black star ???

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
Tommi Fisker

Re: nye black star ???

Indlæg af Tommi Fisker » 06 mar 2011 20:17

Ja Pihl er til at lukke op og skide i :shock: :shock:

Den mand er total gal , han burde ikke gå løs :great: :great: :great: :great:

UHA UHA jeg kender og kan vise dok..... på mange af de svinestreger den mand har lavet / udtalt , jeg kender ham fra dengang han var ansat hos Aaså Multi service .........SÅ han er ikke fremme for mig

Men kan ikke forstå at VI nu gennen 3 - 4 år har advaret på div... forum mod denne jan Pihl , men masser folk falder stadig i , og kan da slet ikke forstå at sådan en som Allan " VVS-........" ikke kan se hvad manden består af
Last edited by 1 on Tommi Fisker; edited 6 times in total


Dinsen
Stoker IX
Stoker IX
Indlæg: 392
Tilmeldt: 01 feb 2011 20:12
Mit fyr: BB 14 / Panasonic NE9MKE
Areal: 180m2 + 110l VVB
Brændsel: German pellets / El
Fremviser gerne i postnummer: 6560
Årligt forbrug: 4t i 12/13
Geografisk sted: Sønderjylland (6560)

Re: nye black star ???

Indlæg af Dinsen » 06 mar 2011 20:46

TaagMan » 06 Mar 2011, 20:13 skrev:Jeg er såmænd ked af det på jeres vegne. Det er noget svineri at sælge sådan noget makværk til folk. Det er selvfølgelig bare en mening.... og i må bestemt ikke tage det personligt. Igen, jeg beklager folkens. Det var selvfølgelig ikke møntet på jer.
Det blev skam heller ikke taget personligt, ikke fra min side i hvertfal icon_cheesygrin.gif Jeg var meget i tvivl da jeg købte mit anlæg, det kom i forbindelse med en masse andre "nye" ting, ens første hus osv. På daværende tidpunkt havde jeg ikke hørt om siden her endnu. Valget stod mellem Scotte 10kw og BB14, valget faldt på bb14, jeg er såmen meget tilfreds med det, har ikke haft nogle nævneværdige problemer (kun med skodpiller, men det er ikke fyrets skyld) Skulle jeg ud og købe idag ville jeg uden at tøve købe et scotte, pga alle de lækre ekstra ting man kan få, stokerkontrol, kompressorrens osv.
Så kører Stokerbot S3S! Tjek min fyrdata Her!
Nu med 5,8 Kwp solceller på taget. Se min produktion Her!

Brugeravatar
Allan M
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 169
Tilmeldt: 16 apr 2008 00:19
Mit fyr: Scotte 30 KW
Areal: 600 m2
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: 12 ton
Geografisk sted: Vildbjerg
Modtaget likes: 7 gange

Re: nye black star ???

Indlæg af Allan M » 06 mar 2011 21:12

Tommi Fisker » 06 Mar 2011, 20:17 skrev:Ja Pihl er til at lukke op og skide i :shock: :shock:

Den mand er total gal , han burde ikke gå løs :great: :great: :great: :great:

UHA UHA jeg kender og kan vise dok..... på mange af de svinestreger den mand har lavet / udtalt , jeg kender ham fra dengang han var ansat hos Aaså Multi service .........SÅ han er ikke fremme for mig

Men kan ikke forstå at VI nu gennen 3 - 4 år har advaret på div... forum mod denne jan Pihl , men masser folk falder stadig i , og kan da slet ikke forstå at sådan en som Allan " VVS-........" ikke kan se hvad manden består af
Det er da nedern at VVS-eksperten har ansat sådan nogle, er det den skala de køre efter hos dem er det da helt hen i hegnet.
Kan da godt forstå at Levi syntes at det lugter af tis :( :(

bent
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 319
Tilmeldt: 30 jan 2011 19:26
Mit fyr: Biomax 15 og en tasso 20ms oliekedel
Areal: 190
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5771
Årligt forbrug: ca 7.5 ton
Geografisk sted: Stenstrup Fyn

Re: nye black star ???

Indlæg af bent » 06 mar 2011 21:26

Hej igen bare rolig jeg tar det ikke personlig for heldigvis har jeg hænderne skruet rigtig på og har lavet min kedel total om så jeg på denne måde har rimelig let ved at rense den, og min røgtempertur kørrer nu ca 100 grader under hvad den gjorde da jeg fik den, men det må ikke være let for dem som ikke kan skrue selv for så har man et problem med sådanne en kedel.
mvh Bent

levi

Re: nye black star ???

Indlæg af levi » 06 mar 2011 21:30

bent » 06 Mar 2011, 21:26 skrev:Hej igen bare rolig jeg tar det ikke personlig for heldigvis har jeg hænderne skruet rigtig på og har lavet min kedel total om så jeg på denne måde har rimelig let ved at rense den, og min røgtempertur kørrer nu ca 100 grader under hvad den gjorde da jeg fik den, men det må ikke være let for dem som ikke kan skrue selv for så har man et problem med sådanne en kedel.
mvh Bent
Hej Bent :)

Dvs. hvis man ikke har hænderne skruet korrekt på, - så man kan lave kedlen om/bedre så ville du ikke vælge et bio18 anlæg ?

Det lyder jo noget forkert man køber et anlæg, - der så skal laves om for at fungere ordentligt :|

Mon ikke det var det Martin mente, - netop at de bio18, bb14 og biomax anlæg virker mangelfulde, - og ikke virker "færdige" ?


bent
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 319
Tilmeldt: 30 jan 2011 19:26
Mit fyr: Biomax 15 og en tasso 20ms oliekedel
Areal: 190
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5771
Årligt forbrug: ca 7.5 ton
Geografisk sted: Stenstrup Fyn

Re: nye black star ???

Indlæg af bent » 06 mar 2011 21:41

hej igen jo skulle jeg vælge nu ville jeg hellere bruge mit oliefyr i min tasso 20 ms det ved man da hvad er, og den starter da heldig vis op når bio 18 går i stå. men jo jeg ville gerne have valgt et andet anlæg, og jeg tror man skal op i et anlæg til over 50.000kr vis det skal kørrer helt korrekt, havde olien da bare ikke været så dyr så havde jeg såmen bare kylet kedlen ud.
mvh Bent.

levi

Re: nye black star ???

Indlæg af levi » 06 mar 2011 21:45

bent » 06 Mar 2011, 21:41 skrev:hej igen jo skulle jeg vælge nu ville jeg hellere bruge mit oliefyr i min tasso 20 ms det ved man da hvad er, og den starter da heldig vis op når bio 18 går i stå. men jo jeg ville gerne have valgt et andet anlæg, og jeg tror man skal op i et anlæg til over 50.000kr vis det skal kørrer helt korrekt, havde olien da bare ikke været så dyr så havde jeg såmen bare kylet kedlen ud.
mvh Bent.
Ok - tak for din ærlighed Bent :great:

Dog er jeg ikke helt enig i det med prisen på anlæg, - du kan FAKTISK få et anlæg der fungerer rigtig godt til under 25000 kr - det hedder Scotte :wink:

Det kan være du skal prøve sådan et i stedet, - vi man måske lave en byttehandel på en måde ?

Hvis du ikke bliver tilfreds med scotten så tager jeg den tilbage til fuld pris om 1 år :great:

bent
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 319
Tilmeldt: 30 jan 2011 19:26
Mit fyr: Biomax 15 og en tasso 20ms oliekedel
Areal: 190
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5771
Årligt forbrug: ca 7.5 ton
Geografisk sted: Stenstrup Fyn

Re: nye black star ???

Indlæg af bent » 06 mar 2011 21:52

ja men det kan da værre at jeg skal i gang med at læse lidt om scotte,det gør jeg mvh Bent

levi

Re: nye black star ???

Indlæg af levi » 06 mar 2011 21:55

bent » 06 Mar 2011, 21:52 skrev:ja men det kan da værre at jeg skal i gang med at læse lidt om scotte,det gør jeg mvh Bent
Det lyder som en plan :great:

CRHansen
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 324
Tilmeldt: 14 jan 2011 18:23
Mit fyr: Scotte 10kw med 6,76 chip
Areal: 110+40
Brændsel: 8mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 6200
Årligt forbrug: 3-4 ton
Geografisk sted: Lidt uden for Aabenraa
Givet likes: 3 gange

Re: nye black star ???

Indlæg af CRHansen » 06 mar 2011 21:57

Lyder ihf som levi er sikker på at hans anlæg dur. Hatten af for det tilbud levi. Nu er jeg ihf sikker på hvorfor et anlæg jeg skal have når jeg har fået overtalt konen til vi skal have pille fyr. :great:


Besvar